Auteur Topic: route naar Brugge  (gelezen 812 keer)

Online pille

Re: route naar Brugge
« Reactie #15 Gepost op: juni, 21,2019, 12:56:12 »
Prachtig topic voor mij!  Woensdag is mijn moeder begraven.  Nu is er al een ruzie die al 35 jaar duurt in onze familie.  Eigenlijk gaat het om niks, en blijft het duren omdat er niemand wilt babbelen (eigen aan ons).  Ik dacht aan dit topic tijdens de koffietafel en heb daar de boel aan het praten gekregen!  Wat ben ik fier op wat ik durfde.  Dit topic was iets dat juist op tijd kwam voor mij!

Online breva

• Guzzista , Fiatist en Italofiel
  • Guzzista
  • Total likes: 1803
  • Geslacht: Man
  • wat ruist daar in het struikgewas ................
« Reactie #16 Gepost op: juni, 21,2019, 14:31:12 »
gecondoleerd Pille , ik hoop dat ze in gezondheid oud is geworden en geen lang ziekbed heeft gekend

Online Aladin

• Lemans1000 UE; SP1000; Nato V50; V65 imola
  • Administrator
  • Total likes: 663
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #17 Gepost op: juni, 21,2019, 18:05:12 »
Allereerst gecondoleerd pille.
En respect dat je het aandurfde die oude wagen aan te slingeren en op de weg te brengen.

maar dat soort vetes is er bij ons(in nl) net zo goed hoor. Gebrouilleerd met een deel van de familie en eigenlijk weet dan niemand wat er nu precies allemaal speelde  :popcorn:
Om maar te zwijgen over ruzies die ontstaan na een sterfgeval. Die heeft dit al ingepikt en dat was ineens ook al weg en zal die wel hebben enzovoorts.
Als chauffeur bij begrafenissen hoorde ik dat allemaal aan onderweg :-)

Online breva

• Guzzista
« Reactie #18 Gepost op: juni, 22,2019, 07:16:09 »
je kan je wel afvragen wat beter voor de gezondheid is , je zelf overal druk om maken en overal conflicten over aan gaan of denken van ,, prima , have it your way ,, en een prettig leven verder  :zwaai :popcorn:

Online brevadaytona

« Reactie #19 Gepost op: juni, 22,2019, 12:16:13 »
Gecondoleerd   Pille hoop dat ze een goed leven heeft gehad

Een broer en een zus , nou ja half broer en halfzus , die al voor het overlijden van mijn moeder , haar   bankrek  alles hebben overgezet naar hun rekeningen. nou heb toen met mijn  volle zus besloten laten ze er blij mee zijn . maar gevolg is nooit meer aan de deur staan dat stel halve familie .

Dus overal is wel wat .

Online Aladin

• Lemans1000 UE; SP1000; Nato V50; V65 imola
  • Administrator
  • Total likes: 663
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #20 Gepost op: juni, 22,2019, 15:47:12 »
Ja herken dat. Zoiets althans. Geld uitlenen aan familie of vrienden is ook zelden een goed idee. Stel me dan maar op het punt dat het even wat kostte en gelijk geen energie meer in stoppen. Zonde van je tijd om er nog mee om te gaan.

Offline Francois

« Reactie #21 Gepost op: juni, 22,2019, 19:45:30 »
Oei, mijn medeleven Pille.  Hoe oud is ze geworden?  Is wel altijd te vroeg natuurlijk....

Online pille

« Reactie #22 Gepost op: juni, 22,2019, 20:21:45 »
83 was ze.  De kanker at haar op.  En owee in belgie als je ziek wordt en een eigendommetje hebt.  Dan hebben ze geen compassie!  Alsof je meer geholpen wordt als je een duts bent....

Online breva

• Guzzista
« Reactie #23 Gepost op: juni, 23,2019, 08:14:08 »
Citaat
En owee in belgie als je ziek wordt en een eigendommetje hebt.

dat is niet alleen in Belgie Pille , dat is ook in NL , ook al 100 x tegen mijn moeder ( 73 ) gezegd dat ze eens zorgt dat zolang ze gezond het huis wat helemaal vrij is ( en ik denk dat iedereen de waarde wel kan raden van een grote 2 onder een kap met garage , schuur en grote tuin in Utrecht ) op naam van mij en mijn zus gaat zetten zodat als ze in een verzorgingstehuis komt het niet helemaal op hoeft te gaan eten

maar goed , ze komt niet verder dan zeggen dat ze dat eens een keer moet doen en daar houd het mee op , nou prima hoor , zijn haar centen alhoewel mijn vader daar wel zijn hele leven hard voor gewerkt heeft maar is van haar en ze moet zelf weten maar wat ze er mee doet