Auteur Topic: dijkafsluiting Lopik definitief  (gelezen 1306 keer)

Online breva

• Guzzista , Fiatist en Italofiel
  • Guzzista
  • Total likes: 1466
  • Geslacht: Man
  • 1100 Griso
dijkafsluiting Lopik definitief
« Gepost op: januari, 07,2019, 17:01:11 »
helaas , de rechter is vandaag akkoord gegaan met de dijkafsluiting van de Lekdijk bij Lopik in de weekenden van Maart t/m Oktober waarmee de afsluiting definitief is   :stupid

https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1871924/

ik hoop toch dat dit niet een gevalletje van dat ene schaap wat over de dam is gaat worden en nu de dijken achter elkaar afgesloten gaan worden maar ik vrees.................................

Online Aladin

• Lemans1000 UE; SP1000; Nato V50; V65 imola
  • Administrator
  • Total likes: 543
    • www.guzzioot.nl
Re: dijkafsluiting Lopik definitief
« Reactie #1 Gepost op: januari, 07,2019, 17:45:59 »
tsja wat is overlast he. Dat begint als je ergens een hekel aan hebt en je gaat ergeren.

Vorig jaar een heel stuk wat lekker rustig was met motoren. Bij een pont aangekomen zegt Bianca je reed een stuk wat afgesloten was voor motoren. Owh helemaal niet gezien haha.

Online breva

• Guzzista
  • 1100 Griso
« Reactie #2 Gepost op: januari, 07,2019, 18:11:59 »
rijd Bianca zelf al of nog steeds achterop ? en tot nu toe controleerde politie nog niet op de dijk maar dat zal nu wel gaan veranderen vrees ik

Online akako

« Reactie #3 Gepost op: januari, 07,2019, 19:52:59 »
Ha Rini, long time no see. Alles goed met je?
Un vento di passione

Online breva

• Guzzista
  • 1100 Griso
« Reactie #4 Gepost op: januari, 08,2019, 06:16:58 »
hee die Frank , strikt genomen "see "je me nog steeds niet he  :bonk enne ja , inmiddels de 50 gepasseerd met de gebruikelijke kwaaltjes he , ogen worden wat minder dus de bril voor veraf gaat een bril continu worden en je kent dat allemaal wel denk ik  :beer

de midlife achter de rug en het "moeten "is er van af , ik hoef aan niemand meer iets te bewijzen en leef lekker mijn eigen leven , met ons nog steeds bestaande streven om als we 60 zijn hier de hele troep te verkopen en  richting Sicilie of zuid Sardinie te gaan vertrekken staat ook nog steeds dus begonnen aan het laatste deel van het arbeidsproces en dat doe ik tegenwoordig als aflever en installatie monteur bij een bedrijf waarvoor ik veel in ziekenhuizen zit oa , 4 dagen in de week en altijd met een maat dus niet al te zwaar werk meer

en hoe gaat het met Frank in het Brabantse ?

Online akako

« Reactie #5 Gepost op: januari, 08,2019, 10:57:01 »
Alles ok hier Rini. Nog steeds aan de Guzzi’s maar ik heb al drie jaar een Suzuki voor de vakantietochten. Die gaat het dit jaar opnieuw druk krijgen want we gaan weer flink door Europa rijden deze zomer.

De kwaaltjes, tja dat valt bij mij nogal mee. Tot nu toe alleen een bril. En ook ik ben minder gaan werken, als het allemaal een beetje meezit stop ik er over een jaar of vijf mee. Heb ik nog meer tijd om te rijden 😄😄

Un vento di passione

Online breva

• Guzzista
  • 1100 Griso
« Reactie #6 Gepost op: februari, 03,2019, 06:59:08 »
bodemprocedure , als dit niet slaagt vrezen zowel de KNMV als de MAG dat er een wild west van afsluitingen voor motoren gaat ontstaan in ons landje  :stupid

https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1878387/

Online Aladin

• Lemans1000 UE; SP1000; Nato V50; V65 imola
  • Administrator
  • Total likes: 543
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #7 Gepost op: februari, 03,2019, 12:37:04 »
De MAG sluit zich aan bij de stelling om luide pijpen te bekeuren?  :attention

Online akako

« Reactie #8 Gepost op: februari, 03,2019, 14:22:17 »
Daarom rij ik het merendeel van de km’s in het buitenland
Un vento di passione

Online breva

• Guzzista
  • 1100 Griso
« Reactie #9 Gepost op: februari, 04,2019, 07:51:16 »
wat dan weer bij jou aan het eind van de straat is zo ongeveer toch ( Belgie ) ?

Online breva

• Guzzista
  • 1100 Griso
« Reactie #10 Gepost op: februari, 04,2019, 09:20:11 »
Citaat
De MAG sluit zich aan bij de stelling om luide pijpen te bekeuren?

ja uiteraard , die leggen het lekker bij de politie neer , ze zouden moeten zeggen dat de MAG tegen luide pijpen is en er achter staat als er daar tegen op getreden gaat worden maar natuurlijk als de dood dat er meteen een stel leden hun lidmaatschap beeindigen dan

wil daar wel bij zeggen dat ik ook vind dat luide pijpen anno 2019 echt niet meer kunnen

Online akako

« Reactie #11 Gepost op: februari, 04,2019, 15:05:57 »
wat dan weer bij jou aan het eind van de straat is zo ongeveer toch ( Belgie ) ?

Ja dat klopt bijna letterlijk. Ik heb dus gemakkelijk praten, ik weet het..
Un vento di passione

Online breva

• Guzzista
  • 1100 Griso
« Reactie #12 Gepost op: februari, 04,2019, 16:51:55 »
ik ga dit jaar ook wat meer in Belgie rijden , een vriendin van ons woont al jaren in Belgie maar heeft sinds 2 of 3 jaar een nieuwe vriend en die heeft een kast van een vrijstaand huis net naast de dierentuin van Olmen , hij is ook motorrijder en sinds een jaar uitgewerkt en die gaat vaak in de Ardennen rijden ( volgens hem met 3 kwartier bij hem vandaan begint het echte motorrijden ) dus helemaal top

als ze mooi weer verwachten voor het weekend bel ik hem op en dan rijd ik op vrijdagmiddag naar hem toe , hij woont alleen met zijn dochter in die kast van een huis en heeft slaapkamers genoeg ( onze vriendin heeft haar eigen huis in Balen ) dan slaap ik daar en dan kunnen we zaterdag en zondag naar de Ardennen , dan slaap ik zondagavond weer bij hem en rijd ik op mijn vrije maandag weer op mijn gemakkie naar huis  :yeah: helemaal super

Online akako

« Reactie #13 Gepost op: februari, 04,2019, 20:28:31 »
Ardennen is geweldig. Wij zijn er ook regelmatig te vinden.
Un vento di passione

Online breva

• Guzzista
  • 1100 Griso
« Reactie #14 Gepost op: februari, 05,2019, 05:48:24 »
ik wil sowieso dit jaar graag eens naar Dinant , volgens mijn belgische maat Hugo is dat zo bijzonder niet , volgens zijn vriendin Marianne wel  :tongue: maar ik heb daar eens een artikel over gelezen in een weekblad "Motor "uit de jaren 60 waarin ze een tourrit daarheen doen met een aantal foto,s daarbij uiteraard in zwart wit maar sindsdien wil daar graag eens heen op de motor

eigenlijk is dat Belgie wel een hele bijzonder land en dan komt er niet een of ander lullig grapje achteraan want dat meen ik echt , die hoek waar jij , Frank , woont en waar Pille woont , Vlaanderen zeg maar , is net zo saai en plat als NL maar als je dan richting Brussel en Luik gaat en dan door richting Namen ,Spa en Dinant en Ardennen zeg maar dan ben je ineens in een heel ander land , dat is gewoon echt buitenland , ik zat hier toen ik bij de Hema op de vrachtwagen zat vaak en is werkelijk echt adembenemend mooi daar