Auteur Topic: Vanwege treurig kabinetsbesluit mijn Le Mans Ice blue te koop.  (gelezen 1994 keer)

Drs Zorro Davidson Le Mans

• Gast
Vanwege treurig kabinetsbesluit mijn Le Mans Ice blue te koop.
« Gepost op: oktober, 30,2012, 19:36:09 »
Aangezien deze oplichters regering voor gerestaureerde oldtimers wegenbelasting gaat invoeren, is mijn Le Mans te koop.
U kunt bieden vanaf 13.000 euro.

Online Aladin

• Lemans1000 UE; SP1000; Nato V50; V65 imola
  • Administrator
  • Total likes: 636
  • Geslacht: Man
    • www.guzzioot.nl
Re: Vanwege treurig kabinetsbesluit mijn Le Mans Ice blue te koop.
« Reactie #1 Gepost op: oktober, 30,2012, 20:12:14 »
wegenbelasting voor oldtimers? Had het nog niet gelezen  :stupid

Wim Bon

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: oktober, 30,2012, 20:28:14 »
kost zo n 50 euro per jaar......KABOUTER!!!

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: oktober, 30,2012, 21:07:48 »
Dat kan mij niet schelen. Bovendien is de premie voor de verzekering met bijna 50% gestegen. Ik heb daar helemaal geen zin meer in.
Dus als niemand de motor koopt gaat dat ding op E/bay.

Wim Bon

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: oktober, 30,2012, 21:26:44 »
ok!!!!.....50%....dat is behoorlijk!!!

Jammer......t is en blijft een hele mooie motor........krijg je spijt van!!!

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: oktober, 30,2012, 21:43:23 »
Alles wordt duurder Wim. Ik moet ook gaan bezuinigen. Ik word ontzettend gepakt door dit klote kabinet. Eerst 100 miljard weggooien aan ontwikkelingshulp de afgelopen jaren (hoorde je het gisteravond?); pensioenen worden zwaar aangetast hele leven voor gewerkt en betaald (hou niets over zo); aftrek hypotheekrente gaat afgebouwd worden; BTW is al omhoog gegaan; gemeentelijke en provinciale belastingen gaan weer omhoog. Het is echt schrikbarend. Ook de verzorging in de naaste toekomst komt op je eigen bord. Want die mag je zelf betalen en regelen. En wij moeten Griekenland financieren? En al die andere noodlijdende EU landen. En als je werkeloos wordt dan ben je echt helemaal de lul. Boven de 50 ben je de sigaar, bijna niemand (die ik ken) komt meer aan het werk. Huis opvreten en eerder in de bijstand. Dit gaat het echt niet worden. Deze maatregelen gaan Nederland de kop kosten.
December gaat de slechtste maand worden v.w.b. de verkopen sinds de tweede Wereldoorlog, let maar op.
De 900 ontslagen van Imtech is nog maar het begin. De hele bouw ligt op zijn gat, al 40.000 mensen ontslagen.
Alles wat daar achter zit wordt het komend half jaar ook werkeloos. Ik ga even pissen.

Dus koop die Le Mans, dan ben ik van die kosten in ieder geval af. Het is jammer, maar niet ondraaglijk.

Online illustrator

• Guzzista
  • Total likes: 495
  • De beste weg in alles is de middenweg.
« Reactie #6 Gepost op: oktober, 31,2012, 08:52:58 »
Hoe mooi die ook is vrees ik dat je nu gaat ontdekken dat de hele handel op z'n gat ligt.
Voor oldtimers geldt nog steeds wat de gek ervoor geeft maar die gekken houden nu ook even de knip dicht.
Een oude beursspreuk luidt: als je geknipt wordt moet je stil blijven zitten.
Gewoon de motor schorsen en lekker van genieten in de huiskamer, kunst wordt op den duur ook meer waard (als maar lang genoeg wacht....... :nanana :nanana :nanana).
Wie hoopt, die gelooft.
Wie gelooft, die begrijpt het niet.
Wie het begrijpt, die gelooft niet...

Online illustrator

• Guzzista
« Reactie #7 Gepost op: oktober, 31,2012, 09:24:52 »
Alles wordt duurder Wim. Ik moet ook gaan bezuinigen. Ik word ontzettend gepakt door dit klote kabinet. Eerst 100 miljard weggooien aan ontwikkelingshulp de afgelopen jaren (hoorde je het gisteravond?); pensioenen worden zwaar aangetast hele leven voor gewerkt en betaald (hou niets over zo); aftrek hypotheekrente gaat afgebouwd worden; BTW is al omhoog gegaan; gemeentelijke en provinciale belastingen gaan weer omhoog. Het is echt schrikbarend. Ook de verzorging in de naaste toekomst komt op je eigen bord. Want die mag je zelf betalen en regelen. En wij moeten Griekenland financieren? En al die andere noodlijdende EU landen. En als je werkeloos wordt dan ben je echt helemaal de lul. Boven de 50 ben je de sigaar, bijna niemand (die ik ken) komt meer aan het werk. Huis opvreten en eerder in de bijstand. Dit gaat het echt niet worden. Deze maatregelen gaan Nederland de kop kosten.
December gaat de slechtste maand worden v.w.b. de verkopen sinds de tweede Wereldoorlog, let maar op.De 900 ontslagen van Imtech is nog maar het begin. De hele bouw ligt op zijn gat, al 40.000 mensen ontslagen.
Alles wat daar achter zit wordt het komend half jaar ook werkeloos. Ik ga even pissen.

Dus koop die Le Mans, dan ben ik van die kosten in ieder geval af. Het is jammer, maar niet ondraaglijk.
Zolang ik bewust op deze aardkloot rondhobbel zolang wordt er al voorspeld dat de Sinterklaas- en kerstinkopen in dat jaar zullen tegenvallen.
En elk jaar, zelfs tijdens de oliecrisis en de dip in de 80-er jaren met een miljoen werklozen, zijn de records weer gebroken.
Ook dit jaar zullen de I-pads, play-stations, I-phones en nog meer veel meer electronische gadgets over de toonbank vliegen.
En uiteraard wil iedereen een comp met Windows 8 want opeens zijn de bestaande systemen veel te traag........
En uiteraard wil iedereen de nieuwe kleinere Apple-tablet want die vorige paste niet lekker in de Gucci-tas.......... :pret :pret :pret :pret
En weet je wat het antwoord dan is van al die negatieve Maurice de Hondvoorspellers: tja, er is wel minder verkocht maar men koop nu bewuster........ :stupid :stupid :stupid
SUKKELS
Wie hoopt, die gelooft.

Online pille

« Reactie #8 Gepost op: oktober, 31,2012, 09:52:56 »
moeilijk voor mij te weten als je nu aan het zwansen bent of niet?  ga je de lemans verkopen?  als het aan mij lag dan liever de griso weg!!

Online illustrator

• Guzzista
« Reactie #9 Gepost op: oktober, 31,2012, 10:08:16 »
moeilijk voor mij te weten als je nu aan het zwansen bent of niet?  ga je de lemans verkopen?  als het aan mij lag dan liever de griso weg!!

Pille, de Griso is ingeruild voor een Amerikaan....uhhhhh merknaam ben ik even kwijt.......... :pret :pret :pret
Wie hoopt, die gelooft.

Online Veloce

« Reactie #10 Gepost op: oktober, 31,2012, 10:24:30 »
Uuh een amerikaan??? .........wist ik nog ni! :evil:
Ik ben benieuwd, misschien wel leuk om daar een nieuw topic voor aan te maken! :yeah: :pret

Online pille

« Reactie #11 Gepost op: oktober, 31,2012, 10:26:41 »
oh, ik dacht dat ie 2 guzzi's had en zijn zoon een harley!  dat moet ik hier dan gemist hebben!
ok, dan liever de harley weg en de LM houden.

Online Veloce

« Reactie #12 Gepost op: oktober, 31,2012, 10:31:02 »

Ja Pille zo gaat dat,.....Hij heeft even niets meer met motoren, en heeft daarom een Harley Davidzon  gekocht.

Amai amai  :guzzi_emo:

Online illustrator

• Guzzista
« Reactie #13 Gepost op: oktober, 31,2012, 10:31:53 »
oh, ik dacht dat ie 2 guzzi's had en zijn zoon een harley!  dat moet ik hier dan gemist hebben!

Ja, vooral met die laatste zin zijn ze het op het forum roerend met je eens............ :pret :pret :pret :pret :pret :nanana :nanana :klap :klap :yeah: :yeah:
Wie hoopt, die gelooft.

Online Veloce

« Reactie #14 Gepost op: oktober, 31,2012, 10:32:48 »

Kan goed hoor dat je het even gemist hebt!!.....................Hij praat er liever niet over!! :pret :pret :pret