Auteur Topic: helmen tricolore  (gelezen 403 keer)

targa 750

• Gast
helmen tricolore
« Gepost op: april, 30,2011, 17:05:33 »
had even wat voeten in aarde maar heb de foto,s van m,n camera naar de laptop kunnen copieeren.
voor de geintereseerde heb ik de volgende helmen te koop:

arai viper maat M in onbeschadigde en nette staat, €150,00

en het potje, jaren geleden gespoten door een airbrusher in de tricolore, voorzijde ducati mechanica, achterzijde de guzzi adelaar onder de blanke lak, merk onbekend, maat M of L €75,00

Turbo Guzzi Le Mans

• Gast
Re:helmen tricolore
« Reactie #1 Gepost op: april, 30,2011, 22:47:18 »
He gooi die oude motorplussen maar weg hoor.

targa 750

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: mei, 01,2011, 08:14:03 »
gooi niks weg, alle geschreven materiaal mbt motoren bewaar ik, nog geen idee wat ik er mee moet maar is alleen al leuk om dat ooit eens allemaal terug te kijken, straks in het bejaardentehuis of zo  :tongue: dan heb je toch tijd zat  :yeah:
heb destijds ook eens een complete jaargang motor gekocht uit begin jaren 70, echt leuk om dat allemaal eens terug te kijken, werd in die jaargang heel veel geschreven over kettingen en achterbanden die het ,vermogen, van de powerbikes uit die tijd [honda cb750, kawasaki z serie] niet aankonden.
en ook al die oude advertenties zijn leuk om te zien, zat in die tijd blijkbaar een zaak op de oudegracht die in motoronderdelen deed [van der wal, familie van johan?] en in een pand van scheer en foppen op de kruising croeselaan/rijnlaan waar ik nu wel eens voor mijn werk kom zat in die tijd een grote motorzaak, jan keessen in woubrugge was toen nog gewoon een motorzaak en geen museum........ by the way koos, leuk om een bakkie te gaan doen dat weekend dat jullie richting lisse gaan, ligt op de route en je gaat als je daar de deur door gaat zo terug in de jaren 70, inclusief de motoren http://www.jankeessenmotoren.nl/index.html kijk maar even in de occasionlijst

Turbo Guzzi Le Mans

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: mei, 04,2011, 22:31:02 »
Helmen al verkocht?

Online Aladin

• Lemans1000 UE; SP1000; Nato V50; V65 imola
  • Administrator
  • Total likes: 663
  • Geslacht: Man
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #4 Gepost op: mei, 04,2011, 22:53:55 »
Zal toch wel? leurt ie al weken mee onderhand immers  :zwijg

Turbo Guzzi Le Mans

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: mei, 05,2011, 09:47:20 »
Nou de kabouters zijn niet zo van betalen hoor.

targa 750

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: mei, 05,2011, 12:22:20 »
benieuwd hoeveel kabouters er gaan mailen als ik nu ,,gratis af te halen,, neer zet?  :grin:

Online brevadaytona

« Reactie #7 Gepost op: mei, 05,2011, 12:42:21 »
2300 kabouters die gaan mailen ongeveer  :pret :pret :pret

Turbo Guzzi Le Mans

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: mei, 05,2011, 15:33:36 »
- 1  :grin: :grin: :grin: :grin: