Auteur Topic: Geen nieuws  (gelezen 17427 keer)

Offline GuzMo

Re:Geen nieuws
« Reactie #30 Gepost op: maart, 29,2011, 22:58:09 »
Laatste Nieuws uit Libië, binnenkort meer!!

??? ??? ??? ???? ???? ???? ??? ????? ? ???  ???? ?? ???
???? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ????. ? ??? ???? ???? ????

??? ?????  ? ??? ???? ?? ??? ???? ??? ??? ??? ??? ???

??? ???? ???? ???? ??? ????? ? ???  ???? ??
Salutti a tutti i Guzzofili!!!

Offline GuzMo

« Reactie #31 Gepost op: maart, 29,2011, 22:58:35 »
Fijn, werkt hier niet... (In de preview wel.....)

?? ??? ??? ???? ???? ???? ??? ????? ? ??? ???? ?? ??? ???? ??? ??? ??? ??? ???
??? ????. ? ??? ???? ???? ???? ??? ????? ? ??? ???? ?? ??? ???? ??? ??? ??? ???
??? ??? ???? ???? ????
??? ????? ? ??? ???? ??
??? ??? ??? ???? ???? ???? ??? ????? ? ??? ???? ?? ??? ???? ??? ??? ??? ??? ???
??? ????. ?
??? ???? ???? ???? ??? ????? ? ??? ???? ?? ??? ???? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ????
???? ???? ??? ????? ? ??? ???? ??
??? ????. ?
??? ???? ???? ???? ??? ????? ? ??? ???? ?? ??? ???? ??? ??? ??? ??? ??? ???
???? ???? ????
??? ????? ? ??? ???? ??
??? ????. ? ??? ???? ???? ???? ??? ????? ? ??? ???? ?? ??? ???? ??? ??? ??? ???
??? ??? ???? ???? ???? ??? ????? ? ??? ???? ??
????. ? ??? ???? ???? ???? ??? ????? ? ??? ???? ?? ??? ???? ??? ??? ??? ??? ???
??? ???? ???? ???? ??? ????? ? ??? ???? ??
Salutti a tutti i Guzzofili!!!

targa 750

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: maart, 30,2011, 05:36:06 »
??? awel george, hier kunnen wij niet veel van maken he ???  :tongue:

Offline Vitayalin

• Lemans1000 UE; SP1000; Nato V50; V65 imola
  • Administrator
  • Total likes: 737
  • Geslacht: Man
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #33 Gepost op: maart, 30,2011, 11:27:41 »
moest zeker een afbeelding worden  :undecided:

targa 750

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: maart, 30,2011, 12:27:04 »
amai, wij weten het niet he  :huh:

Offline Vitayalin

• Administrator
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #35 Gepost op: maart, 30,2011, 13:56:33 »

targa 750

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: maart, 30,2011, 18:47:55 »
de dame van de donor registratie???  :huh:

Offline Vitayalin

• Administrator
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #37 Gepost op: maart, 30,2011, 19:56:50 »
Klachtenafdeling Miele.

Vandaar dat er zo weinig klachten zijn he  :voila

Offline Vitayalin

• Administrator
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #38 Gepost op: maart, 30,2011, 21:30:37 »
Man maakt salontafel van dode vrouw

Jeff Green had zoveel moeite met de dood van zijn vrouw, dat hij haar ontzielde lichaam terug naar huis haalde.

Zijn vrouw Lucy werd geboren met een hartafwijking en overleed uiteindelijk op 29-jarige leeftijd. Op haar sterfbed zei ze tegen Jeff dat ze elkaar in de hemel weer zouden zien. Daar wilde de 32-jarige Amerikaan niet op wachten.

"Ik kon de pijn van haar dood niet langer verdragen", zegt Green. "Ik belde de uitvaartdienst en legde hen mijn probleem voor." Vervolgens deed hij iets niet-alledaags; hij baarde zijn echtgenote op in een hermetisch afgesloten glazen kist.

"Na overleg met de autoriteiten, kreeg ik toestemming mijn vrouw na de uitvaart weer mee naar huis te nemen", licht Green toe. "Lucy had een geweldig gevoel voor humor, dus ik weet zeker dat ze het zou waarderen mijn koffietafel te zijn."

Zijn vrouw ligt nu middenin de woonkamer in haar glazen kooitje. "Het kostte mij zo'n zesduizend dollar, maar dan heb je ook wat", besluit de Amerikaan die sinds zijn opmerkelijke actie veel minder bezoek over de vloer krijgt.

Wim Bon

• Gast
« Reactie #39 Gepost op: maart, 30,2011, 22:06:58 »

een variant op t chinese hangbuikzwijntje....het Nederlandse hangbuikzwijntje!!

targa 750

• Gast
« Reactie #40 Gepost op: maart, 31,2011, 06:12:30 »
Klachtenafdeling Miele.

Vandaar dat er zo weinig klachten zijn he  :voila

ooooohhhhhhh.................ken ik d,r daar van???  :tongue:
en dat heet ook geen klachtenafdeling maar ,consumenten contacten, en ik kan het weten want ik zit daar al weken en weken iedere dag. [op de afdeling technische ondersteuning]
en het is heel stil momenteel inderdaad, de dag duurt echt een eeuw zo, beetje internetten, beetje reacties insturen op de telegraaf die vervolgens weer niet geplaatst worden, beetje guzziooten en voor vandaag heb ik de nieuwe topgear magazine en het klaverblaadje van de alfa club om maar een beetje in te lezen  :stupid

targa 750

• Gast
« Reactie #41 Gepost op: april, 01,2011, 05:56:32 »
Citaat
en ik kan het weten want ik zit daar al weken en weken iedere dag. [op de afdeling technische ondersteuning]

en je wilt niet weten wat voor een stompzinnigheid je daar de hele dag langs hoort komen van al die zogenaamde witgoed monteurs   :stupid
vaak hangen ze al aan de telefoon voor ze naar een apparaat toe moeten met een of ander wazig verhaal ,,ja, ik denk ik zal eerst even bellen,,
mijnheer als u nou eerst eens even gaat kijken wat er fout gaat.............................................standaard antwoord en 80 cent per minuut, prima hoor...................................

en dan als ze bij de klant zijn gaan ze na een paar woorden van de klant meteen aan het sleutelen en hangen ze ook weer aan de telefoon met een warig verhaal, heeft u dit gevraagd aan de klant? heeft u dat gevraagd aan de klant? nou eeuuuhhh..........nee  :stupid
euhm mijnheer, even goed naar de klant luisteren en vragen wat er mis gaat is al 50% van de reparatie  :zwijg

en dan als ze aan het zoeken zijn weer telefoon ,,,mijnheer heeft u de foutcodes al uitgelezen? ,, ,, mijnheer heeft u al gemeten?,,
god allemachtig, vorige week moest ik er zelfs aan een vragen of hij eigenlijk wel weet wat een universeelmeter is  :stupid

ben je even lekker klaar mee als er zo,n knoeiert aan je dure apparaat komt sleutelen  :shocked: het is echt niet te geloven, wij geven trainingen voor die lui wij geven technische informatie en je wilt niet weten wat er allemaal voor jan met de korte achternaam vervangen wordt, bij het minste geringste ,,oh, zal de computer wel zijn................................,,

afgelopen maandag belde er ook weer een heel interesant voor een schema van een meer dan 20 jaar wasdroogcombinatie.
je weet van te voren al dat hij er niks mee kan en er de ballen niet van zal snappen want is een vreselijk ingewikkeld en complex apparaat, mechanische programmaschakelaar met pakken en pakken draad er aan.
gisteren hing hij weer aan de telefoon ,,mijnheer, u heeft toch een schema??,,  :pret  :pret  :pret

het is ook net het sleuteltopic van de mgcn........................................... :huh:

Offline kris

« Reactie #42 Gepost op: april, 16,2011, 08:31:34 »
(Novum) - De douane op Schiphol heeft een Kroatisch meisje van 14 jaar opgepakt dat bijna 38 duizend euro bij zich had. Het meisje kwam vorige week dinsdag uit Italië en reisde op een vals Roemeens paspoort. Ze reisde alleen. Bij controle werden 76 biljetten van vijfhonderd euro gevonden. Dat meldt het ministerie van Financiën dinsdag.

Gezien de leeftijd van het meisje is ze onder begeleiding in een beschermde opvang geplaatst. Ze heeft een voogd toegewezen gekregen. Hoe het meisje aan het geld kwam, is niet duidelijk. De FIOD op Schiphol onderzoekt de zaak.

Twee weken eerder deed de douane ook al een grote vangst. Een 28-jarige man uit Maarssen, wilde stiekem met 75 duizend euro het land verlaten. Het geld zat in pakketjes van tienduizend euro verstopt in sokken en schoenen.

© novum

Turbo Guzzi Le Mans

• Gast
« Reactie #43 Gepost op: april, 16,2011, 08:39:37 »
Dat meisje van 14 jaar.......... met zoveel geld? Wat doet ze voor de kost?

Offline kris

« Reactie #44 Gepost op: april, 16,2011, 08:51:21 »
Dat meisje van 14 jaar.......... met zoveel geld? Wat doet ze voor de kost?

Mondhygieniste ?  :popcorn: