Auteur Topic: Theetijd?  (gelezen 182 keer)

Online Aladin

• Lemans1000 UE; SP1000; Nato V50; V65 imola
  • Administrator
  • Total likes: 663
  • Geslacht: Man
    • www.guzzioot.nl
Theetijd?
« Gepost op: december, 22,2020, 11:26:18 »
http://www.youtube.com/watch?v=GJ9_P7mk1Bc

Vrouwen drinken het maar mannen niet: thee. Marie van Tea4Men gaat daar verandering in brengen. Met smaken als Terror Rooibos, Angry Venkel en Zoethout Inferno gaat zij de markt veroveren. Op teringhetemannenthee.nl vind je nog veel meer spannende mannensmaken

Online Aladin

• Administrator
    • www.guzzioot.nl
Re: Theetijd?
« Reactie #1 Gepost op: februari, 05,2021, 11:22:09 »
Mijn therapeut gaf me het advies om brieven te schrijven naar iedereen die ik haat, en ze dan te verbranden.
Ok, maar wat doe ik nu met de brieven?

Online Aladin

• Administrator
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #2 Gepost op: juni, 15,2021, 18:20:00 »
Mwoah ook in een ruim 200km lange "wasstraat" is m'n lemans weerbestendig gebleken.
Of wel eens in een stortbui in Zuid Europa gereden? Andere koek dan in Nederland.
Sommige beweren dat wat water op de K&N's problemen gaat geven.
Nooit wat van gemerkt. Je moet ze ook wel oliƫn na reiniging natuurlijk.

Bij de SP uit '81 zijn de schakelaars inderdaad niet meer zo geweldig na al die tijd.
Maar hoeveel Honda's kom je nog tegen uit die tijd en nog gewoon lekker op reis?

https://www.motor.nl/column/boudewijn-geels-dat-hoor-ik-over-yamahas-en-kawasakis-nou-nooit/

Online breva

• Guzzista , Fiatist en Italofiel
  • Guzzista
  • Total likes: 1803
  • wat ruist daar in het struikgewas ................
« Reactie #3 Gepost op: juni, 15,2021, 19:44:32 »
al die Jappen staan al lang op de sloop want die konden al die jaren dat die Guzzen kapot stonden gewoon doorrijden en kilometers maken natuurlijk  :yeah:

maar waar komt dit topic vandaan dan ? nooit gezien en niet eens door mij gestart zonder dat ik het weet  :yeah:

maar ik drink gewoon thee hoor , maar alleen pickwick engels melange , de normale thee van vroeger zeg maar , lekker hoor en het liefst met 3 zoetjes en een scheutje melk , lekker hoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr   :rondje

Online Aladin

• Administrator
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #4 Gepost op: juni, 16,2021, 10:18:59 »
ooit eens een keer thee besteld op een terras. Wat voor smaak vraagt het meiske. Ik zeg gewone thee.
Begint ze weer over rooibos of groene en weet ik veel en kende ik allemaal niet dus zeg doe maar koffie.
Cappuccino of espresso? Pff gewoon koffie kan dat?
De vrouwen hadden nogal schik maar was gelijk de eerste en laatste keer dat ik thee durfde te bestellen op een terras.
Tegenwoordig ook een hele assortiment doos in huis en waag me wel eens aan de dropthee (zoethout)
Kende maar 1 soort van vroeger, met 2 zakjes in de theepot om te trekken. 

Melk in de thee brrr maar is wel echt Engels natuurlijk  :mellow: