Auteur Topic: de Wereld in beeld  (gelezen 357 keer)

Online Aladin

• Lemans1000 UE; SP1000; Nato V50; V65 imola
  • Administrator
  • Total likes: 663
  • Geslacht: Man
    • www.guzzioot.nl
Re: de Wereld in beeld
« Reactie #15 Gepost op: juni, 27,2021, 11:40:40 »
Houden van je land gaat nu eenmaal niet samen met houden van Sigrid Kaag en haar D66.

https://revu.nl/artikel/453673/ik-heb-een-intense-hekel-aan-die-volksverlakkende-bezemheks-van-dedain66

Online breva

• Guzzista , Fiatist en Italofiel
  • Guzzista
  • Total likes: 1803
  • wat ruist daar in het struikgewas ................
« Reactie #16 Gepost op: juli, 11,2021, 11:16:16 »
ik snap echt niets meer van al die vrouwen

https://www.telegraaf.nl/nieuws/776770552/vrouwen-in-berlijn-voeren-topless-actie-voor-recht-op-blote-borsten

vanaf de jaren 60 tot ver in de jaren 90 lagen ze massaal in de blote tieten op het strand , waren ze massaal in de blote tieten te zien op tv en NIEMAND keek op van een paar blote tieten want je zag ze gewoon overal , op het strand, op tv , in de reclame

vervolgens zijn al die dames ze zelf weer gaan verstoppen en lopen zeiken dat ze gesexualiseerd worden en dan gaan we vervolgens weer dit soort acties doen omdat we weer in onze blote tieten willen  :shocked:

wie houd je tegen dan ????

jullie hebben ze voor ons nooit op hoeven bergen , niemand keek op van een paar tieten en was volkomen normaal , dat drama hebben jullie vrouwen er zelf van gemaakt  :bonk

maar gaat er nu dus blijkbaar volgens mijn cherubijntje ook om dat ze borstvoeding willen kunnen geven op een terras  :shocked: WAAROM ? dat is gewoon ronduit smerig en en geeft sterk het idee dat vrouwen koeien zijn en daarbij ga ik mijn bordje smakelijk eten dan maar opzij schuiven "laat maar zitten "

ik ga toch ook niet zitten schijten op een terras ? is eindelijk dat smerige gerook verboden op een terrras ( is dat al ? ) waarmee ze je hele mooie bordje eten verzieken gaan die wijven daar een beetje voor melkmachine zitten spelen

GADVERDAMME  :stupid

Online Aladin

• Lemans1000 UE; SP1000; Nato V50; V65 imola
  • Administrator
  • Total likes: 663
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #17 Gepost op: juli, 12,2021, 08:16:14 »
 :lolbroek