nou ................ ik MAG die lui van de MAG niet zo

mijn persoonlijke ervaring is dat dat een club van mensen van de pot verwijt de ketel .......................
die MAG figuren hebben nogal een groot HOG gehalte zeg maar , rijden in gigantische groepen met een hoop teringherrie onder begeleiding met allemaal van die leren en spijkerjasjes zonder mouwen met plaatjes er op en en die gaan dan op de motorbeurs vertellen dat mensen op sportmotoren die op de dijken rijden het verzieken voor iedereen
jaren geleden al inmiddels , wij stonden op de motorbeurs op de stand van de MAG met zo,n figuur te praten over het afsluiten van dijken en ineens komt die van ,, jullie zijn zeker ook zulke figuren ,,
sindsdien is de MAG voor mij absoluut no go , maar sowieso , alle belangenverenigingen voor motorrijders kots ik van , ook van de KNMV
die hebben het in hun kop gehaald om een paar jaar geleden samen met de fietsersbond hier op de lekdijk bij Lopik motorrijders aan te gaan houden op een mooie zondag om ze te informeren over rijden op dijken , in plaats van dat ONZE belangenbehartigers fietsers op de dijk aan gaan spreken gaan ze motorrijders aanspreken , hoezo BELANGEN behartiging ?