Auteur Topic: Hét grote mannenzaken topic  (gelezen 10994 keer)

Online Vitayalin

• Lemans1000 UE; SP1000; Nato V50; V65 imola
  • Administrator
  • Total likes: 816
  • Geslacht: Man
    • www.guzzioot.nl
Re:het grote mannenzaken topic
« Reactie #15 Gepost op: september, 15,2010, 10:05:52 »
jajaaa leer mij die postbodes kennen

Wim Bon

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: september, 15,2010, 16:00:03 »
hahaha...ok Koos!!!

Offline TBBW

• Guzzizumoloog
  • Guzzista
  • Total likes: 0
  • better be good to me
« Reactie #17 Gepost op: september, 15,2010, 16:05:47 »
is dit nog te herstellen?  :yeah:
de reis is het doel van de reis.

Online Vitayalin

• Administrator
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #18 Gepost op: september, 15,2010, 17:56:46 »
kZie niks aparts buiten dat het kid de tong uitsteekt eigenlijk

targa 750

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: september, 23,2010, 07:38:58 »
uit onderzoek is gebleken:

Bier bevat enorm veel vrouwelijke hormonen.
Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat bier veel vrouwelijke hormonen bevat. Een aantal mannen heeft (in het belang van de wetenschap) meegewerkt aan een onderzoek. Het onderzoek heeft plaatsgevonden in de plaatselijke kroeg en de mannen hebben voor dit onderzoek allen een stuk of 10 biertjes gedronken. Aan het einde van het experiment hadden ze effectief bewezen dat bier vol vrouwelijke hormonen zit:

1.Ze waren allemaal dikker geworden.
2.Ze hebben veel gepraat, zonder inhoudelijk eigenlijk iets te zeggen.
3.Ze konden niet meer fatsoenlijk autorijden, laat staan parkeren.
4.Ze konden in de verste verte niet meer logisch denken.
5.Ze konden onmogelijk toegeven dat we ongelijk hadden, zelfs niet wanneer dat overduidelijk het geval was.
6.Elke man dacht dat hij het middelpunt van het universum was.
7.Ze hadden hoofdpijn en totaal geen zin meer in seks.
8.Hun emoties waren niet of nauwelijks beheersbaar.
9.Ze liepen voortdurend hand in hand of arm in arm, ter ondersteuning van elkaar.
10.Ze moesten om het kwartier naar het toilet, en vaak allen tegelijk.
Verdere testen waren dus klaarblijkelijk overbodig.

targa 750

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: september, 23,2010, 07:41:48 »
en dan is er natuurlijk nog het:

Vrouwelijk woordenboek.
De vrouw spreekt dit uit Dit is de werkelijke betekenis
Ja: Misschien
Nee: Misschien
Misschien: Nee
Het spijt me...: Het gebeurt toch zoals ik wil.
Wij willen... :Ik wil...
Doe wat je wilt: Hier ga je spijt van krijgen.
We moeten praten...: Ga rustig zitten, mondje dicht en luister wat ik op mijn hart heb...
Ga maar.: Ik wil niet dat je gaat.
Ik ben niet boos.: Natuurlijk ben ik boos.
De keukenvloer begint te slijten: Ik wil een nieuw huis.
Ik wil eigenlijk nieuwe gordijnen.: Ik wil nieuwe gordijnen, tapijt, meubels en een afwasmachine.
Volgens mij hoorde ik iets: Ik wil nog niet dat je in slaap valt.
Hou je echt van me?: Ik ga je iets vertellen wat je niet leuk gaat vinden.
Nog 2 minuutjes geduld: Neem rustig de tijd het duurt nog wel een half uur.
Vind je mij niet te dik?: Zeg dat ik mooi ben.
Je moet beter leren communiceren: Hou je kop en luister.
Ik schreeuw niet!: Ja, ik schreeuw want anders luister je niet!

Online Vitayalin

• Administrator
    • www.guzzioot.nl

Online Vitayalin

• Administrator
    • www.guzzioot.nl

Online Vitayalin

• Administrator
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #23 Gepost op: oktober, 17,2010, 18:05:31 »

Online Vitayalin

• Administrator
    • www.guzzioot.nl

Online Vitayalin

• Administrator
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #25 Gepost op: oktober, 19,2010, 15:44:46 »
De beheerder van Misdefinitie.nl is alsnog veroordeeld voor 'onnodig grievende' uitingen. Vorig jaar kwam hij nog weg met het uiten van rabiate taal over moslims.

De rechtbank in Haarlem sprak hem vorig jaar vrij, maar het hof in Amsterdam oordeelt anders. De maker van de site is veroordeeld voor de volgende zinnen:

- "Zo'n berberaap of kakkerlak (Turkse agent) moet u gewoon binnenlaten"

- "Moslims (...) blijf in uw woestijn en ga nog eens fijn van bil met een van uw kamelen"

- "We hebben ze (allochtonen/moslims) als waarde gasten behandeld. Althans voordat ze onze blondines gingen verkrachten"

- "Met een invasie van meer dan een miljoen berberapen kunnen we spreken over een dreigende Derde Wereldoorlog"

- "Ratten die ons het liefst allemaal zouden willen afslachten omdat we ongelovige onreine varkens zijn"

Duizend Euro boete legt het hof op aan de maker van Misdefinitie, waarvan de helft voorwaardelijk met een proeftijd van twee jaar. Via zijn site breng hij opinies naar buiten en probeert hij een webapplicatie te verkopen.

De man is veroordeeld voor belediging van een groep personen wegens hun ras, godsdienst of levensovertuiging, hetero- of homoseksuele gerichtheid of hun lichamelijk, psychische of verstandelijke handicap. De eis bedroeg 40 uur voorwaardelijke werkstraf en een boete van 900 euro. Het OM eiste eerder voor de rechtbank in Haarlem 80 uur werkstraf waarvan 40 voorwaardelijk, maar de rechter kwam tot vrijspraak, zo blijkt uit het vonnis van de rechtbank Haarlem van april 2009.

De rechtbank oordeelde dat als beledigend te interpreteren uitspraken niet aan het adres gericht zijn van de groep moslims als geheel, maar specifiek over 'moslimterroristen' gaat. Het hof in Amsterdam oordeelde anders, de veroordeelde gaat nu in cassatie bij het de Hoge Raad.
Verweer verworpen

De man in Krommenie bevestigde juridisch verantwoordelijk te zijn voor de inhoud van de website, maar ontkende dat hij als schrijver kon worden aangemerkt. Het hof maakte hier korte metten mee: "Hoewel de verdachte heeft betwist de auteur te zijn van alle in het dossier voorkomende artikelen van misdefinitie.nl, moet het er, gelet op de sterke gelijkenis in stijl, opbouw en taalgebruik, voor worden gehouden dat de verdachte minstgenomen verregaande bemoeienis heeft gehad met de totstandkoming ervan."

Ook het verweer dat de uitingen een bijdrage leverden aan het maatschappelijk debat vonden geen gehoor bij het hof. Maar ook als dat wel het geval geweest zou zijn, dan geldt volgens het hof: "En ook indien de uitlatingen in de context van het publieke debat zouden moeten worden gezien, zijn zij evident onnodig grievend."

De veroordeelde probeerde het ook met het argument dat zijn uitingen vooral citaten uit andere bronnen zoals nieuwsberichten bevatte, de uitingen satirisch van aard zijn en hij moslims en allochtonen niet wegens hun geloof of ras wilde beledigen. "Op de voorpagina van de website misdefinitie.nl wordt juist ondubbelzinnig afstand genomen van discriminatie en belediging".
Onmiskenbaar beledigend

De rechters van het hof haalden de context van de gewraakte uitingen erbij en vonden daarin meer bewijs dat Misdefinitie de wettelijke grenzen overtrad, bijvoorbeeld met een uitspraak over allochtone politieagenten: "De enige reden dat veel mensen nog luisteren naar een rifkikker die hier niet thuishoort is nog altijd hun meerderheid en hun geweldsmonopolie."

De conclusie van het hof: "Maar ook in de context van de artikelen waarin de desbetreffende uitlatingen zijn opgenomen, zijn die uitlatingen onmiskenbaar beledigend voor groepen personen wegens hun ras en/of godsdienst. Hoewel in die artikelen hier en daar wordt gesproken van radicalen, terroristen, racisten en extremisten, zijn het overduidelijk steeds moslims (en Turken) die als collectief worden aangesproken, getuige bijvoorbeeld de aanduiding van het aantal moslims in Nederland (een miljoen)."
AEL, Wilders, Nekschot en Brussen

Deze week nog eiste het OM vrijspraak voor Geert Wilders wegens groepsbelediging op grond van hetzelfde artikel 137c daar hij geen religie aangevallen zou hebben. Vandaag nog staat de aanklacht wegens haatzaaien en het aanzetten tot discriminatie op het programma van de rechtszaak in Haarlem, iets dat de scribent te Krommenie met vrijheid van meningsuiting niet ten laste werd gelegd.

Recent is de AEL veroordeeld, en Nekschot niet, daar de laatste wel gevolg gaf aan de eis van het OM om zijn gewraakte publicatie weg te halen en de AEL dit niet deed omdat de Islamitische organisatie juist een uitspraak van de rechter wenste inzake een antisemitische uiting.
Binnen de perken

De belangstelling van het OM voor een retweet van Bert Brussen - die dat zelf zot acht komt eveneens voort uit de wens van een eerder geformuleerde strategie van het OM om uitingen op het net binnen de perken te houden.

De meest vergaande stap van het OM om dit doel te bereiken is het voorstel van ex-minister Ernst Hirsch Ballin om acute verwijdering van een webpublicatie mogelijk te maken ingeval de rechtstaat volgens hem wordt bedreigd. Hiertegen is een breed protest van wetenschappers en organisatie gekomen. Het is aan de nieuwe minister voor Veiligheid, Ivo Opstelten, om te bepalen of, en zo ja in welke vorm, hij dit wetsvoorstel naar het parlement brengt.

Online Vitayalin

• Administrator
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #26 Gepost op: oktober, 19,2010, 15:45:01 »
De beheerder van Misdefinitie heeft vandaag in het Gerechtshof van Amsterdam 40 uur voorwaardelijke werkstraf en een boete van 900 euro tegen zich horen eisen. De vorige keer werd er nog 80 uur werkstraf waarvan 40 voorwaardelijk geëist.

Het OM is van mening dat Misdefinitie door beledigende gal te spuwen de waardigheid van groepen mensen in de samenleving heeft miskend.

Het Hof vond de teksten niet voldoende onderbouwd. Misdefinitie zou nog meer bronvermeldingen moeten toevoegen, grappen beter moeten uitleggen en nog vaker moeten zeggen dat het enkel om radicalen, extremisten en terroristen gaat. Bovendien moet iedere zin en ieder woord voor zich spreken omdat "gemiddelde lezers", wat dat dan ook mogen zijn, niet begrijpen waar het om gaat. Niet begrijpen waar het om gaat. Inderdaad. Daar gaat het om.

:popcorn:

Online Vitayalin

• Administrator
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #27 Gepost op: oktober, 19,2010, 15:51:55 »
Een uitspraak om in te lijsten  :evil:

Wie had het ook al weer over analfabeten, laag opgeleiden, inteelt, beperkt IQ, gesjoemel met exameneisen op zwarte scholen enz enz?
Multiculti is nu eenmaal een verrijking van onze samenleving heeft links besloten en wie het daar niet mee eens is wordt voor racist uitgemaakt.
Afgelopen vrijdag zat ik in Duitsland naast een Turk bij een Chinees te eten.
En twas gewoon lekker  :yeah:

Online pille

« Reactie #28 Gepost op: oktober, 19,2010, 17:57:27 »
Pille volgens mij val jij niet op die graten pakhuisjes.
juist!!! ik zie graag vrouwen met grote cilinders :evil:

Online Vitayalin

• Administrator
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #29 Gepost op: oktober, 19,2010, 18:48:00 »

Tegenwoordig spreken we niet meer over 'illegalen'...
dat woord mag niet meer gebruikt worden. 

Vanaf nu spreken wij over 'mensen zonder papieren'.
In het kader van het streven naar meer politieke correctheid
van onze moedertaal werden er onlangs een aantal voorstellen
gelanceerd van nieuwe benamingen - en daarmee samenhangende
schrappingen - die u binnenkort in de "VAN DALE" mag verwachten. 

Vergeet het niet : illegalen zijn : 'mensen zonder papieren'.
In dezelfde trend zullen binnenkort dan ook de volgende nieuwe omschrijvingen
geïntroduceerd worden in ons taalgebruik :

Homejacker  Verhuisdienst zonder papieren 

Carjacker  Takeldienst zonder papieren 

Drugdealer  Apotheker zonder papieren 

Bankovervaller  Geldtransport zonder papieren 

Verkrachter  Gynaecoloog zonder papieren 

Pedofiel  Kleuterleider zonder papieren 

Inbreker  Deurwaarder zonder papieren 

Winkeldief  Klant zonder papieren 

Snelheidsduivel Racer zonder papieren 

Afperser  Belastingontvanger zonder papieren 

Vliegtuigkaper  Piloot zonder papieren 

Kraker  Huurder zonder papieren 

Oplichter  Zakenmens zonder papieren 

Terrorist  Militair zonder papieren 

Boxer  Gelaatsverzorger zonder papieren

Voila, begin dus maar al te oefenen, zodat uw shockerend taalgebruik voortaan aangepast
zal zijn aan de moderne papierloze samenleving. 

Groetjes van iemand met papieren.