Auteur Topic: Hét grote mannenzaken topic  (gelezen 10095 keer)

targa 750

• Gast
Hét grote mannenzaken topic
« Gepost op: augustus, 27,2010, 05:19:06 »
voor guzmo, vette plaatjes  :voila   :tongue:

frans

• Gast
Re:het grote mannenzaken topic
« Reactie #1 Gepost op: augustus, 27,2010, 10:13:37 »
Aha, de lievelingskost van de gemiddelde Nederlander.  Lekker gesmuld gisteren, kroket uit de muur met een sjakje petat.  Heerlijk ... :evil:

targa 750

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: augustus, 27,2010, 20:02:56 »
Citaat
Aha, de lievelingskost van de gemiddelde Nederlander

mag ik je dan als nederlander toch hartelijk bedanken, ik eet die vette baggerzooi niet, eet vrijwel uitsluitend italiaans en dan ook op zijn italiaans, dus niet 1 schepje spaghetti met 3 schepen saus of een berg lasaga smurrie die van je bord af druipt.
eten hier voornamelijk italiaans ,van uitsluitend italiaanse producten en op italiaanse wijze bereid

targa 750

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: augustus, 28,2010, 06:19:18 »
 :yeah:

targa 750

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: augustus, 29,2010, 06:57:42 »
zo, en dit  :voila wou ik nog even kwijt, nog even autoracen op de playstation, ontbijten, douchen en op naar zandvoort SPETTACOLO SPORTIVO

Offline kris

« Reactie #5 Gepost op: augustus, 29,2010, 13:33:06 »
Veelplezier, je kan nog een bakkie komen doen hoor. Het is weer even droog aan de kust, maar het wordt bar en boos. De vissers die vannacht uitvaren zetten alles goed vast.

targa 750

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: augustus, 29,2010, 18:16:44 »
Citaat
Veelplezier, je kan nog een bakkie komen doen hoor.

dankjewel voor de uitnodiging maar lees het nu pas, had even gebeld  :bonk
maar we waaien nog wel aan in onze vakantie die vrijdag begint  :klap mischien kunnen we eindelijk eens een dagje met de guzzen op stap, volgens die die boer uit friesland ,piet paulusma, begint dinsdag de nazomer  :klap  :klap  :klap

targa 750

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: september, 04,2010, 06:23:00 »
tsja ,mooi weer, is weer van korte duur, geven vanaf woensdag al weer strontweer op en mijn oom gaat vrijdag voor de 2de keer trouwen, die zal wel balen.
maar 1 ding is zeker, volgende week zaterdag vliegen wij naar napels en daar is het 28 tot 32 graden  :klap
met het feit dat meteorologisch gezien de zomer is afgesloten 1 september vielen mij een paar dingen op, normaal ieder jaar en al jaren lang heb je op 1 september een berichtje op teletekst met de samenvatting van de zomer ,,te warm, de aarde is aan het opwarmen,, dit jaar HELEMAAL niks, vandeweek pakte ik nog een kort berichtje mee op de radio dat ook het smelten van de ijskappen allemaal sterk overdreven is , scheen ook fout berekend te zijn, hadden de aardkost meegerekend of zoiets maar enigerlei berichtgeving op het journaal of teletekst, HELEMAAL NIKS,

krijg een beetje de indruk dat we hier een beetje dom gehouden worden door de groene linkse fanaten ,links lullen rechts zakkenvullen, bij ieder ,te warm, jaar schreeuwen ze het van de daken en nu we in een jaar zitten dat het alle seizoenen te koud is en te nat hoor je ze niet en over het feit dat het smelten van de ijskappen sterk overdreven is zwijgen we helemaal maar.
net zoals de zure regen van de jaren 90 verdwijnt de opwarming van de aarde ook stilzwijgend naar het land der fabelen, de komende 10 jaar staat ,fijnstof, op de agenda.
en onder de noemer ,milieu en veiligheid, worden volgend jaar de tariefen van de bekeuringen maar even met 15% verhoogd, de staat wil hiermee even 50 miljoen extra op halen  :zwijg

ook de regering met de PVV lijkt er niet te komen, hebben we allemaal aan moslim fanaat ab klink te danken, geeft wel even duidelijk weer tot in hoeverre het moslim fanatisme al is doorgedrongen, zelfs in politieke partijen als het cda

Offline Vitayalin

• Lemans1000 UE; SP1000; Nato V50; V65 imola
  • Administrator
  • Total likes: 737
  • Geslacht: Man
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #8 Gepost op: september, 04,2010, 15:20:02 »
Ja ik wacht met smart op een beetje zon. En als ik mijn oor goed te luister leg, heel veel anderen ook. Behalve dan de doorgewinterde, altijd treeplank rijdende stoere wigwam guzzisten.  :evil: :evil:

3 weken volop zon mogen genieten met onze wigwam  :yeah:
echt geen drup regen gehad.
Ja 1x snachts een klein miezerbuitje maar het gras was alweer droog bij de ochtendkoffie dus perfect vakantieweer gehad met temperaturen van 30+
We hadden het verdiend blijkbaar  :voila

momenteel ook heerlijk weer. zit in m'n zwembroekie tenminste  :rolleyes:

targa 750

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: september, 08,2010, 06:55:14 »
turbo, ik zie dat je een nieuwe avatar hebt, had eigenlijk net een nieuwe voor je gevonden  :voila

targa 750

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: september, 08,2010, 07:31:54 »
Citaat
Die bewaar ik Targa. Ga eerst actie voeren tegen de V7's.

goedemorgen turbo, oh we gaan dus actie voeren tegen de V7,s....................eeeuuuhhhhmmmmmmmmmmmmm

dood aan de V7???????

targa 750

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: september, 09,2010, 07:32:44 »
oh  :huh: ok  :tongue:

Wim Bon

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: september, 09,2010, 08:13:30 »
tja....wie zijn geschiedenis en basis niet eerdt.......is de vooruitgang en toekomst niet weerd....of zoiets.....  :guzzi_emo: :guzzi_emo: :zwaai

Offline Vitayalin

• Lemans1000 UE; SP1000; Nato V50; V65 imola
  • Administrator
  • Total likes: 737
  • Geslacht: Man
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #13 Gepost op: september, 14,2010, 21:55:24 »
Mooie vrouwen maken mannen dom

Daar staat ze, de vrouw van je dromen. Maar jij, je staat met je mond vol tanden. Gedragswetenschappers van de Radboud Universiteit hebben onderzocht waarom mannen moeilijk kunnen nadenken als ze een mooie dame zien.

De onderzoekers lieten mannen óf met iemand van hetzelfde geslacht óf met een aantrekkelijke vrouw praten. Zowel voor als na de ontmoeting moesten de mannen een test maken. De uitslag? De scores waren aanzienlijk lager na het zien van het vrouwelijk schoon.

Als een man druk is met de vraag hoe hij indruk kan maken op een mooie vrouw, dan eist dat veel van zijn aandacht op. Volgens de wetenschapper kan dit behoorlijk uitputtend zijn voor het brein. En dat beïnvloedt prestaties die volgen op een ontmoeting met een schone dame.

Opvallend genoeg houden vrouwen hun hoofd wel koel wanneer ze een knappe kerel ontmoeten. De gedragswetenschapper vermoeden dat zij altijd al meer bezig zijn met hoe ze overkomen. Een leuke babbel maken met een aantrekkelijke vent zou het vrouwenbrein daardoor minder energie kosten.

Wim Bon

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: september, 15,2010, 08:00:07 »
tja....

Ik weet wel hoe dat een beetje bij de meeste mannen zo komt....

Ze willen zich beter voordoen dan ze zijn.....zijn daarbij dus eigenlijk niet zichzelf....dat kost dus energie.....

Ze beginnen stoerder te doen en doen allerlei pogingen om in de smaak te vallen............het veel genoemde haantjesgedrag!!!!!!!!!!!

geluk bij een ongeluk........heb ik dus helemaal geen last van......ben en blijf in principe altijd mezelf........hahahahaha

groetjes Wim