Auteur Topic: Corola  (gelezen 9466 keer)

Online pille

• Guzzista
  • Geslacht: Man
  • wanneer?
Re: Corola
« Reactie #885 Gepost op: januari, 10,2021, 16:46:42 »
Volgend jaar met TLM naar Hinckley?☺

Online breva

• Guzzista , Fiatist en Italofiel
  • Guzzista
« Reactie #886 Gepost op: januari, 10,2021, 18:40:57 »
Ben ik al eens geweest met de Triumph club , valt tegen , motormuseum in Birmingham wel zeer de moeite

Online breva

• Guzzista
« Reactie #887 Gepost op: januari, 11,2021, 08:25:45 »
en de laatste economische resten van NL gaan ook gesloopt worden , nog maar even 3 weken lock down er bij  :shocked:

KNETTERGEK daar in den haag  :stupid

Online Aladin

• Lemans1000 UE; SP1000; Nato V50; V65 imola
  • Administrator
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #888 Gepost op: januari, 11,2021, 11:18:36 »
Ten eerste bepaald de opname capaciteit van de ziekenhuizen de beperkende maatregelen.
Eerste plan was om groepsimmuniteit te verkrijgen, het virus z'n gang te laten gaan zeg maar.
Na de vele doden en overbelasting zorg zijn ze daar snel van terug gekrabbeld.

In veel (horeca)zaken is afstand houden niet echt een probleem.
Iedere zaak zou eigenlijk een corona label moeten krijgen net als je het voor veel andere dingen hebt.
Bij een toekomstige uitbraak kun je dan zaken met lagere klassering als eerste laten sluiten. Denk aan het verschil met de pijpeladekroeg of een ruim opgezet hotelrestaurant.
Grote meubelzaken vindt je ook niet in drukke winkelstraten.
Klinkt misschien ook weer logischer dan het is want sluit je de ene helft krijgt de andere weer massale toeloop  :evil:
Mensen denken te vaak dat ze enige zijn die naar de bekende strandopgangen wil of naar de sneeuw in Vaals.
Een zgn intelligente lockdown is allang gebleken niet te werken.
Neemt niet weg dat er best een soort draaiboek vanuit de ervaringen mag komen.

Bij de 1e golf zag je winkelmedewerkers wagentjes schoon houden en in winkelstraten eenrichtingsverkeer aan te houden, met de 2e golf was dat vrijwel overal al verdwenen.
Waarom? Kost geld en niet verplicht zal het zijn.

Online illustrator

• Guzzista
  • fan van Andre Rieu, parlevinkers en buschauffeurs
« Reactie #889 Gepost op: januari, 11,2021, 11:50:33 »
Bij de supers bij ons rij je het karretje in een standaard waarin de handgreep wordt besproeid, daarnaast een kastje waar je je handen in steekt waar dan desinfecterende vloeistof uit spuit.
Dat scheelt weer een medewerkster.
Ik weet niet alles, maar wel veel.
Schopt mijn reactie jou tegen het zere been?
Lees er dan gerust overheen...

Online breva

• Guzzista
« Reactie #890 Gepost op: januari, 11,2021, 16:03:34 »
Citaat
Klinkt misschien ook weer logischer dan het is want sluit je de ene helft krijgt de andere weer massale toeloop

maar dit is dan ook wel heel terecht , mijn werkgever haalt even uit naar de AH en terecht denk ik  :voila

https://www.ad.nl/economie/hema-baas-haalt-uit-naar-ah-om-uitverkoop-handdoeken-niet-solidair~a125653f/

Online breva

• Guzzista
« Reactie #891 Gepost op: januari, 11,2021, 16:08:45 »
maar als het aan de regering ligt lopen we straks allemaal in kapotte kleding op kapotte schoenen

toevallig in 1 week tijd 2 spijkerbroeken van mij door de knieeen heen  :stupid en toen  :huh:

ik wil normaal kleding passen voor ik het koop dus koop ik kleding altijd in een winkel , nu moest ik dus echt spijkerbroeken gaan bestellen maar wil exact dezelfde als ik die ik had omdat ze zo lekker zitten en stretch stof wat in de vrachtwagen prettig is zodat het niet knelt ,

heb nu dus de gok maar genomen alleen zelfde merk en type gevonden , maar de maat ? staat er wel in maar deze zullen uitgelopen zijn in de ruim 2  jaar dat ik ze gedragen heb , nu dus maar die maat en een maat groter besteld en dan stuur ik degene die niet past maar weer terug en bestel er van de ander maar weer een bij  :stupid wat een GEKUT zeg  :stupid ze houden een mens wel bezig met dit gelul , iets wat normaal in 10 minuten geregeld is gaat nu gewoon dagen duren , dat tuig in den haag denkt zeker dat ik niks anders te doen heb ofzo

op mijn loopschoenen krijg ik momenteel giga last van mijn rug en ze zijn dan ook scheef afgesleten dus ook tijd voor nieuwe maar waar koop je die nou weer , normaal bij de Welkoop en die is wel open maar mag geen schoenen verkopen en schoenen ga ik zeker niet via internet bestellen , de ene keer heb ik 45 en de andere keer 47 , geen pijl op te trekken

en dan moet ik ook nog een nieuwe motor spijkerbroek hebben maar daar wacht ik maar mee tot na de lockdown

Online Aladin

• Administrator
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #892 Gepost op: januari, 12,2021, 10:28:43 »
Volgens eigen zeggen doet Hugo al jaren met diezelfde schoenen dus dan is een schoenwinkel niet essentieel he  :evil:
Ook zitten ze er zelf altijd goed gekapt bij  :zwijg

Online Aladin

• Administrator
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #893 Gepost op: januari, 14,2021, 17:19:35 »
Je zou ze slimmer inschatten.
Uitbraak in een bejaardenhuis maar we gaan de bejaarden maar niet testen?
Zo gruwelijk is zo'n test nu ook weer niet hoor.

https://www.telegraaf.nl/entertainment/681047426/doutzen-kroes-noemt-coronatest-bij-kinderen-diep-triest

Online Aladin

• Administrator
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #894 Gepost op: januari, 14,2021, 17:45:30 »
Dit gaan mensen weer onmenselijk vinden en hun moeten uitzondering zijn voor bezoek enz.

Alleen...  degenen die besmet zijn kunnen toch gerust bij elkaar komen?
In tegenstelling tot degenen die nog niets hebben natuurlijk.

https://www.nu.nl/coronavirus/6101993/britse-variant-van-coronavirus-duikt-op-in-fries-woon-zorgcentrum.html

Online breva

• Guzzista
« Reactie #895 Gepost op: januari, 15,2021, 02:56:44 »
Citaat

en ik maar denken dat je er dood en dood ziek van werd  :shocked:en dan zeker niet de de behoefte hebt om bij elkaar te zitten ? stom van mij  :bonk

is echt een voortrazende trein geworden die niet meer te stoppen is , dendert net zo lang door tot hij in het ravijn rijdt en alles op houdt , de waanzin regeert

Online Aladin

• Administrator
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #896 Gepost op: januari, 15,2021, 09:30:46 »
Citaat

en ik maar denken dat je er dood en dood ziek van werd  :shocked:en dan zeker niet de de behoefte hebt om bij elkaar te zitten ? stom van mij  :bonk

is echt een voortrazende trein geworden die niet meer te stoppen is , dendert net zo lang door tot hij in het ravijn rijdt en alles op houdt , de waanzin regeert

Gelukkig heeft het gros geen of milde klachten.
Mijn zoon merkt er bijvoorbeeld niets van maar ging toch braaf in quarantaine. (bijna de helft houdt zich er geheel niet aan na een positieve test of terug uit een "rood" gebied)
Philip (Guzziboer) blaft vooral en moe terwijl zijn vrouw, ook positief getest nergens last van heeft.

Mijn fysio dame zit ook in quarantaine, met een patient binnen het gezin.

Online illustrator

• Guzzista
  • fan van Andre Rieu, parlevinkers en buschauffeurs
« Reactie #897 Gepost op: januari, 15,2021, 11:02:05 »
Net bericht ontvangen dat een oud collega en vriend van mij is overleden..... Het virus grijpt letterlijk en figuurlijk om zich heen.
Ik weet niet alles, maar wel veel.
Schopt mijn reactie jou tegen het zere been?
Lees er dan gerust overheen...

Online Aladin

• Administrator
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #898 Gepost op: januari, 15,2021, 15:30:50 »
Sterkte Co.  Je zit er wel flink bij tussen onderhand.   :angry:

Online Aladin

• Administrator
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #899 Gepost op: januari, 15,2021, 16:15:14 »
Te bizar voor woorden dat NL ondernemers moeten knokken om in coronatijd te kunnen overleven, terwijl de regering in Italie valt wegens ruzie over besteding van de 200 miljard (!) 'coronasteun'.

https://www.tijd.be/dossier/europareeks/ex-premier-renzi-stort-italiaanse-regering-in-crisis/10277058.html