Auteur Topic: Corola  (gelezen 15129 keer)

Online Aladin

• Lemans1000 UE; SP1000; Nato V50; V65 imola
  • Administrator
  • Total likes: 654
  • Geslacht: Man
    • www.guzzioot.nl
Re: Corola
« Reactie #30 Gepost op: maart, 19,2020, 16:52:03 »
In Rusland mogen niet meer dan 3 Russen in een auto anders krijg je vierrussen

Online Aladin

• Administrator
    • www.guzzioot.nl

Online Aladin

• Administrator
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #32 Gepost op: maart, 19,2020, 16:55:57 »
 :voila

Online breva

• Guzzista , Fiatist en Italofiel
  • Guzzista
  • Total likes: 1788
  • wat ruist daar in het struikgewas ................
« Reactie #33 Gepost op: maart, 19,2020, 16:59:38 »
Citaat
3 week terug hadden ze al dat vliegverkeer uit risico landen al moeten blokkeren waar om gevraagd was.

3 weken terug ? nee ze hadden de carnaval al moeten verbieden en al die lui die ondanks de corona vrolijk naar Italie zijn gegaan om te skieen ( voorjaarsvakantie dus mamsen / gezinnetjes ) meteen 2 weken bij de grens in carantaine moeten gooien

Citaat
Een lockdown ligt wel op de loer want mensen houden zich geheel niet aan de voorschriften

ik hoorde vandaag op de radio dat Rutte vandaag zou hebben gezegd dat er GEEN lockdown komt in NL , zou voor mij ook verder weinig uitmaken want Hema heeft al toestemming van het ministerie om open te blijven bij een Lockdown want 1ste levensbehoefte ( voedsel en babyspullen )  :undecided: dus ik moet toch werken

grappig wat ik vandaag op de radio hoorde , in Italie is een vrijstelling om naar buiten te gaan voor mensen om hun hond uit te laten dus heel veel Italianen verhuren nu hun honden aan andere mensen zodat ze ook naar buiten kunnen  :pret baasje blij want levert geld op , honden blij want die kunnen de hele dag naar buiten en mooi voorbeeld hoe inventief mensen kunnen zijn  :klap

wat ik wel mooi vond is wat ik net op de radio hoorde dat mischien ( ik zeg dus mischien ) als al deze ellende achter de rug is mensen zich eens gaan realiseren dat er meer is in het leven dan alleen maar werken en geld graaien , moet je zien hoe ver ze nou gekomen zijn met al hun aandeeltjes , hun mooie in de sportschool getrainde lijven , hun dikke electrische bak van de zaak en de verder als ver vakanties 3 keer per jaar minimaal

Online Aladin

• Administrator
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #34 Gepost op: maart, 19,2020, 17:09:01 »
Je kon er op wachten. Ouderen zitten in een grotere risico groep dus wegblaffen maar

https://www.telegraaf.nl/nieuws/280668948/politie-jongeren-kuchen-bewust-naar-mensen-respectloos/

Online illustrator

• Guzzista
  • Total likes: 509
  • De beste weg in alles is de middenweg.
« Reactie #35 Gepost op: maart, 19,2020, 17:22:57 »
Minister Bruins net afgetreden.
Wie hoopt, die gelooft.
Wie gelooft, die begrijpt het niet.
Wie het begrijpt, die gelooft niet...

Online Aladin

• Administrator
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #36 Gepost op: maart, 19,2020, 17:52:57 »
Duitsland registreert alleen als coronadode wanneer je alleen corona had. Heb je al een ziekte en krijg je daarbij corona waar je aan overlijdt dan is de primaire ziekte de doodsoorzaak.

In noord Italie lag het aantal besmettingen te hoog omdat er veel werd getest.
Daar was commentaar op want bracht onrust.
Dus werd er minder getest en nadien een explosieve uitbraak met veel doden.
Omdat er niet meer voortijdig getest mocht worden overleefd ook vrijwel niemand van de opgenomen patiƫnten.

Alles maar voor de cijfers he.
We kennen het al van de criminaliteitcijfers maar nu dus ook in de gezondheidszorg.

Online illustrator

• Guzzista
« Reactie #37 Gepost op: maart, 19,2020, 18:10:49 »
Daar is Nederland ook erg goed in.
Cijfertjes aanpassen.
Zoals lang geleden de smog.
Het was vaak een te hoog gehalte waardoor de industrie tijdelijk moest stoppen.
Dat kostte te veel dus passen we gewoon de grenswaarde naar boven.
Probleem opgelost.
Dat zou ook gebeurd zijn met de CO2 en de pfas alleen daar stak Urgenda een stokje voor.
Wie hoopt, die gelooft.

Online breva

• Guzzista
« Reactie #38 Gepost op: maart, 19,2020, 19:05:10 »
Minister Bruins net afgetreden.

ja kan hij makkelijk doen , die kan lekker thuis gaan lopen met een 1000tje of 7 aan wachtgeld , die 200 uitzendkrachten die bij Qbuzz op straat zijn gezet kunnen een uitkering aan gaan vragen die ze over 2 maanden eens voor de eerste keer gestort krijgen :stupid

wat we met MH17 zagen zien we nu weer , een resolute weigering om doelmatig en doortastend op te treden door onze regering en jaren later horen we dat er 1000 man luchtmobiele brigade klaar stond om naar de Oekraine te vertrekken  :pret benieuwd wat we jaren na vandaag gaan horen over wat de regering allemaal wel niet had willen doen  :popcorn:

dat is nou het mooie van NL he , regering en beleidsmakers worden niet afgerekend op hun prestaties en komen overal mee weg , je beloofd de kudde , sorry inwoners van NL , weer een paar centen er bij en zijn weer mak  :stupid en in het ergste geval stap je op en ga je lekker thuis lopen met behoud van salaris

Online illustrator

• Guzzista
« Reactie #39 Gepost op: maart, 20,2020, 09:22:30 »
Geeft toch een dubbel gevoel.
Drogisterijen en supermarkten vragen om een normale hoeveelheid te kopen...
Maar dat kunnen ze toch zelf regelen bij de kassa of door de bedrijfsleiding.
Wie hoopt, die gelooft.

Online Aladin

• Administrator
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #40 Gepost op: maart, 20,2020, 10:09:20 »
Ga eens aan je werk jij

Om ervoor te zorgen dat supermarkten en apotheken genoeg voorraad houden, mogen vrachtwagenchauffeurs twee uur langer per dag werken dan normaal. Een noodzakelijke, maar vooral tijdelijke maatregel, benadrukt minister CvNieuwenhuizen

Online Aladin

• Administrator
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #41 Gepost op: maart, 20,2020, 10:22:46 »
Het RIVM adviseert mensen met corona om contact met huisdieren zoveel mogelijk te vermijden. Het instituut vermeldt daar wel bij dat er op dit moment geen bewijs is dat huisdieren ziek kunnen worden van het coronavirus, of dat ze het verspreiden naar mensen. Het advies is dan ook vooral uit voorzorg.

Wie laat de hond uit

Online illustrator

• Guzzista
« Reactie #42 Gepost op: maart, 20,2020, 12:00:56 »
Persbericht.
Spanje is sinds dit weekend in lockdown. Niemand mag meer de straat op. De ideale manier om toch nog het huis uit te kunnen is door de hond uit te laten, vertelt correspondent Alex Tieleman. Het blokje om is namelijk een geldig excuus voor de autoriteiten. "Het fenomeen heeft inmiddels zo'n grote vlucht genomen dat Spanjaarden nu zelfs online honden aanbieden zodat anderen hun eigen viervoeter tegen betaling uitlaten." Mensen nemen zelfs een nephond mee naar buiten.
Wie hoopt, die gelooft.

Online breva

• Guzzista
« Reactie #43 Gepost op: maart, 20,2020, 12:41:38 »
We zijn al 2 dagen met 8 adressen per dag in een combi onderweg Koos maar dat van die 2 uur extra wist ik al een paar dagen , had ik hier ook op het forum gezet

Maar de minster is niet erg duidelijk , 2 uur extra WAT ? Peren , appels , mandarijen diensttijd of rijtijd ??? 17 uur diensttijd ipv 15 of 12 rijuren ipv 10 ??

Buiten dat ga ik er ook niet aan beginnen , als ik over een maand in frankrijk aan de kant wordt gezet heb ik hem zitten en die betaald de minister vast niet ?

Maar ik snap de jongens ook niet die zich nu voor 20 tientjes per uur helemaal de blubber gaan zitten trappen , zullen we het eerst eens even over de vergoeding gaan hebben ? Alle dikke salarissen van NL zitten lekker veilig thuis en wij mogen ons nou zeker uit de naad gaan rijden en alle risico,s gaan lopen voor een fooitje , echt niet , BETALEN

Online Aladin

• Administrator
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #44 Gepost op: maart, 20,2020, 13:38:12 »
Met een jong gezinnetje en natuurlijk op die leeftijd pak je die 2 x 2 tientjes graag even mee toch?