Auteur Topic: 2019  (gelezen 12398 keer)

Online Veloce

Re: 2019
« Reactie #15 Gepost op: januari, 11,2019, 12:47:49 »
Ze denken allemaal dat die ouwe zooi goud waard is!

Online breva

• Guzzista , Fiatist en Italofiel
  • Guzzista
  • Total likes: 1788
  • Geslacht: Man
  • wat ruist daar in het struikgewas ................
« Reactie #16 Gepost op: januari, 11,2019, 17:30:43 »
proberen kan je het altijd he  :popcorn: maar ik loop al iets langer mee in het motorwereldje en zeker de types motorfietsen die mijn interesse hebben weet ik echt de prijzen wel van  :beer

ik kijk op mijn gemakkie verder , heb geen haast

en hoi Hans , hoe gaat die ? ben het afgelopen jaar de andere Hans ( bonkers ) veel tegen gekomen op de div treffens ( rijdt nu op een matzwarte Royal Enfield Bullet ) en kwam jou ook nog wel eens ergens tegen op een treffen maar afgelopen jaar heb ik je nergens gezien ?

Online breva

• Guzzista
« Reactie #17 Gepost op: januari, 11,2019, 17:45:02 »
wie ik overigens ook ineens in het brit iron circuit tegen kwam oa bij een treffen van de roadrocket club bij de cruise inn in amsterdam afgelopen jaar was supergrover , was volgens mij altijd een van de Moto Guzzi die hards en forumtijgers ?

rijd nu Triumph en heeft Guzzi helemaal afgezworen "nooit geen Guzzi meer "

was echt stomverbaasd hem ineens tegen te komen , was wel een van de laatsten die ik verwacht had op een Triumph tegen te komen , wel een geschikte vent verder

Online Veloce

« Reactie #18 Gepost op: januari, 11,2019, 18:37:46 »
Met mij gaat het prima Rini. Afgelopen jaar niet bijzonder veel evenementen bezocht, wel redelijk motor gereden zoals een mooie mova via de RDGA en bij het Lac de Mont Cenis Italie in, daar de Assietta gereden en een paar dagen in Turijn geweest, overnacht in een NH Hotel in de oude FIAT fabriek je weet wel met dat circuit op dak! Toen naar de Mont Blanc Aosta en door dat te dure Zwitserland naar huis.

Ben nu op zoek naar een knappe BMW R Nine T.

Online pille

« Reactie #19 Gepost op: januari, 11,2019, 19:58:44 »
Veloce, rij je dan op je cal II die ritten?  Of huur je een moto ter plaats?  Of dan toch op de laverda?

Online Veloce

« Reactie #20 Gepost op: januari, 11,2019, 21:41:27 »
Nee Pille dat zal dat oude zadel van Cali 2 niet lukken bovendien is zoiets erg traag, en dus te weinig fun in de bergen. Ik ga altijd op mn BMW GS op motor vakanties. Dan weet ik ook zeker dat ik weer thuis kom!

De Laverda is naar het wilde westen (USA)....die zien we nooit meer terug.

Online breva

• Guzzista
« Reactie #21 Gepost op: januari, 12,2019, 10:24:21 »
Citaat
en een paar dagen in Turijn geweest,

per ongeluk nog naar het museo nazionale dell automobile di torino geweest , oftewel het automuseum voorheen het Fiat museum , echt een GEWELDIG mooi automuseum met giga veel mooie oude auto,s  :popcorn:

Online pille

« Reactie #22 Gepost op: januari, 12,2019, 13:37:59 »
Nee Pille dat zal dat oude zadel van Cali 2 niet lukken bovendien is zoiets erg traag, en dus te weinig fun in de bergen. Ik ga altijd op mn BMW GS op motor vakanties. Dan weet ik ook zeker dat ik weer thuis kom!

.  Ik was de bmw vergeten.....  Bestaat er ook zoiets als een bmw-feest in beieren? 

Online Veloce

« Reactie #23 Gepost op: januari, 12,2019, 19:49:38 »

.  Ik was de bmw vergeten.....  Bestaat er ook zoiets als een bmw-feest in beieren? 

Ongetwijfeld Pille.

Citaat
en een paar dagen in Turijn geweest,

per ongeluk nog naar het museo nazionale dell automobile di torino geweest , oftewel het automuseum voorheen het Fiat museum , echt een GEWELDIG mooi automuseum met giga veel mooie oude auto,s  :popcorn:

Niet geheel per ongeluk Rini ik had het bezoek al een tijdje in de planning, het is idd een van de mooiste die ik ooit heb gezien. Echt een supermooie collectie van oud en nieuw(er). De oude FIAT fabriek was ook een mooie ervaring incl de kunst collectie van Agnelli de oude FIAT baas in een apart gebouw op het dak bij de testbaan, en natuurlijk de testbaan zelf op het dak. Ons hotel zat ook in het oude gebouw.
Torino is verder ook een hele fraaie stad.

Online breva

• Guzzista
« Reactie #24 Gepost op: januari, 13,2019, 09:38:40 »
oude Fiat fabriek ben ik niet geweest toen we in Turijn waren , stond wel op de planning maar waren er maar een dag en na het automuseum en de lijkwade was de dag een aardig eind om en was het tijd om weer naar het hotel in stresa aan het logo maggiore te gaan , ik had niet gedacht dat het automuseum ZO groot zou zijn en je er bijna een dag loopt

Online breva

• Guzzista
« Reactie #25 Gepost op: januari, 16,2019, 06:09:46 »
nog mensen met plannen om naar de motorbeurs te gaan ?

ben er al jaren niet meer geweest en had zomaar ineens zin om weer eens te gaan en heb donderdag 14-2 vrij genomen en een kaart gekocht , mijn 2 jaar geleden overleden beste motorvriend "ouwe Henk "ging ook altijd alleen en op donderdag en dat lijkt mij zomaar ook wel eens wat  :popcorn:

benieuwd wat er van die beurs over is inmiddels , ik weet dat Triumph en Kawasaki er niet meer staan , ook veel grote motorzaken laten verschiet gaan zoals Goedhart en ook Arie Molenaar vertelde mij vorig jaar dat dat een laatste proefjaar zou zijn en als het weer tegen zou vallen hij er ook dit jaar niet meer staat , toch schrijven ze dat het de grootste motorbeurs ooit wordt , ben benieuwd ?

ga op mijn gemakkie rondneuzen naar een leren rockers motorjack model Lewis leather die ik origineel met een prijs van €1000,00 echt TE vind en of er een handelaar mischien een nette Yamaha XS650 heeft staan , we will see

Online brevadaytona

« Reactie #26 Gepost op: januari, 17,2019, 11:36:24 »
Heb nog geen plannen om te gaan ,

Online pille

« Reactie #27 Gepost op: januari, 17,2019, 20:49:30 »
Ik ga nergens meer naartoe door het werk maar ik volg op de pc alles wat met guzzi te maken heeft.  Dus laat de verhalen maar komen over je guzzi/triumph/bmw,...   Nog geen zin om terug een guzzi te hebben, breva? 

Online breva

• Guzzista
« Reactie #28 Gepost op: januari, 18,2019, 06:14:00 »
ik heb kort geleden nog overwogen weer een Legnano groene V11 uit de 1ste serie V11,s aan gaan schaffen , een van de mooiste Guzzi,s ooit gebouwd en meer nog de allerfijnste en beste Guz die ik ooit gehad heb en waar ik echt MEGA veel spijt van gehad heb dat ik hem heb ingeruild op de V11 coppa want wat een klote ding was dat  :stupid

wat me tegenhoud is het feit dat je dan bij een particulier terecht komt wat hoogstwaarschijnlijk een kabouter is die flink bezuinigd heeft op onderhoud en nieuwe originele onderdelen of je komt bij die prutsers in Nijmegen terecht waar ik nog geen moertje meer zou kopen en dat is dan ook meteen de 2de reden dat ik er niet meer aan begin want voor spare parts zul je daar dus moeten zijn

ik had het ook al eerder geschreven geloof ik , mijn hart gaat naar een 50,s of 60,s BSA of Triumph maar dat is me door meerdere mensen afgeraden omdat ik technisch niet in staat ben om zo,n ding op de weg te houden en dus met alle problemen steeds naar mister Jim moet in Castricum en dat wordt je gauw zat , mijn keuze is dus gevallen op een Yamaha XS650se ( er bij , niet ipv de Triumph ) die ik in de jaren 90 ook had , waar ik technisch veel aan kan doen en wat ik een geweldige motorfiets vind

wat Guzzi betreft ben ik wel iedere maand trouw bezoeker van het moto guzzi regio cafe hier in Utrecht wat door Cees de Nas wordt georganiseerd die een van mijn beste vrienden is en organiseer ik ook jaarlijks samen met Cees de moto guzzi club regiorit vanuit Utrecht altijd op de laatste zondag van April , dus ik draai nog wel mee in het wereldje  :popcorn: ook heb ik altijd geroepen dat ik bij het 100 jarig bestaan in 2021 naar Mandello ga en dat staat dus ook op de agenda , hoop dat de gegevens zoals datums enzo gauw bekend gaan worden zodat ik op tijd een hotel kan boeken

ik blijf moto guzzi een geweldig mooi merk vinden met een geweldige geschiedenis en is me nauw aan het hart maar moto guzzi rijden is me te veel verziekt door DE dealer en de club dus denk niet dat ik daar nog aan ga beginnen , plus wat ik mis in de Moto Guzzi wereld en juist terug vind in de Brit iron scene is de verbinding met met de muziek , de rock n roll en dus de rockers , ik ben gek op die lifestyle , ben lid van de roadrocket club ( daar kan je alleen lid van worden na het schrijven van een "sollicitatiebrief "met motovatie en je moet een motorfiets rijden uit die tijd of die voldoet aan de geest van die tijd ) en kom met zeer grote regelmaat bij de Cruise inn in Amsterdam , een 50,s rock n roll club waar ook veel treffens zijn van oa de Triumph club en de roadrocket club met de jaarlijkse D Day als hoogtepunt

Online pille

« Reactie #29 Gepost op: januari, 18,2019, 17:44:57 »
Goed geargumenteerd, breva!   Is te verstaan.