Auteur Topic: 2019  (gelezen 12397 keer)

Online pille

2019
« Gepost op: december, 29,2018, 14:21:06 »
Welke moto-verwachtingen heb je?  Een trip naar mandello?  Oldtimer erbij? V85 voor je stelvio?   Ik  denk dat ik eindelijk eens ga kijken voor een gps op de moto. De v11  mag naar een ander en er mag weer een v50 erbij.  Een nieuw motopak zou ook wel eens kunnen. 

Online akako

Re: 2019
« Reactie #1 Gepost op: december, 29,2018, 19:39:31 »
Tripje naar de Moezel in april met de vrienden
Tripje naar Luxemburg in mei mevrouw Akako
Ook met mevrouw Akako naar Noord Spanje en de Picos in juni
Met de vrienden een week naar Oostenrijk/Dolomieten in juli
Met mevrouw Akako naar Bretagne in augustus

En tussendoor af en toe nog werken. In 2019 niks kopen denk ik.
Un vento di passione

Online brevadaytona

« Reactie #2 Gepost op: december, 30,2018, 15:52:14 »
op dit moment nog niks gepland , moet er aan geloven een nieuwe keuken komend jaar en nog meer van dat soort , wel alle gtv spullen nu beneden in de garage .
ga daar dus langzaam weer mee beginnen .

ps ook nog iets met 12,5jaar getrouwd en 25 jaar samen is iets gepland met kinderen en kleinkinderen dus zal weinig grotere trips met de motor denk ik

Online Aladin

• Lemans1000 UE; SP1000; Nato V50; V65 imola
  • Administrator
  • Total likes: 654
  • Geslacht: Man
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #3 Gepost op: december, 31,2018, 13:47:29 »
Ja de garmin icm onroute zou ik niet graag meer willen missen.
mandello ben ik wel op uitgekeken en vakantie gaat ook anders worden.
2019 zal wel vaker met de motor worden maar grotere trips dan binnen nederland zie ik er niet meer van komen voorlopig.
Sinds april ook geblokkeerd bij de mgcb dus daar ook niets meer mee van doen.

Online pille

« Reactie #4 Gepost op: december, 31,2018, 14:39:09 »
"Geblokkeerd".  ????

Online Aladin

• Administrator
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #5 Gepost op: januari, 01,2019, 21:32:47 »
ja zoiets ja :-)

Online breva

• Guzzista , Fiatist en Italofiel
  • Guzzista
  • Total likes: 1788
  • wat ruist daar in het struikgewas ................
« Reactie #6 Gepost op: januari, 06,2019, 09:41:07 »
en zo is er in 2019 een geheel nieuw dieptepunt bereikt , na de presentatie in 2009 van de V12 Le mans van KLEI was daar gisteren bij de nijmeegsche knoeiers de presentatie van de nieuwe Moto Guzzi ( Playmobiel ? ) V85TT van KARTON  :pret :pret :pret

oh , allemaal de beste wensen voor 2019  :beer11 ( mag vandaag nog he )

was er voor 2019 nog even het meer dan serieuze plan omdat Regina om medische redenen een punt achter het motorrijden gaat zetten en dus de Honda er uit gaat om een Legnano groene Moto Guzzi V11 uit de 1ste generatie te gaan kopen is er mij een schitterend mooie XS650SE aangeboden waar ik al een poosje naar op zoek was en die lijkt het wel te gaan worden , mocht er nog iemand geintereseerd zijn in een Honda CB600F Hornett uit 2004 met nieuwe achterband , jaarlijks onderhouden door de dealer en nog geen 30.000 op de teller ?

verder op Bonnie een mooie set leren Triumph zijtassen laten monteren en de allernieuwste Tomtom rider 550 , ik ben er klaar voor , kom maar op met dat voorjaar

Online pille

« Reactie #7 Gepost op: januari, 06,2019, 13:32:48 »
Idd een hele speciale moto die xs!  Mag gezien zijn.

Online brevadaytona

« Reactie #8 Gepost op: januari, 06,2019, 20:51:34 »
mooie motor

Online breva

• Guzzista
« Reactie #9 Gepost op: januari, 07,2019, 10:40:54 »
de moto verwachtingen voor 2019 dus  :popcorn: nou allereerst de Honda verkopen dus en naar alle waarschijnlijkheid een Yamaha XS aankopen dus ,

uiteraard weer al de treffens af waarbij ik hoop op weer net zoveel mooi weer als afgelopen jaar , eenhoorntreffen in austerlitz begin april , roadrocket club treffen in Ommen ( waarom nou niet weer bij de cruis inn in amsterdam  :undecided: ) caferacertreffen achterveld , veteranen woerden en zo zijn er nog wel een stel  :rolleyes:

dan heb ik nogal wat meerdaagse trips afgesproken met mensen waarvan ik wel benieuwd ben welk er eind 2019 uiteindelijk door gegaan zijn ?

* met mijn kameraad Hugo uit het Belgische Olmen weekendje naar de Ardennen , deze gaat zeker door want kan gewoon ieder
   weekend dat Hugo niets heeft , bel hem op , rijd vrijdagmiddag naar Olmen , slaap daar en zaterdag zitten we bij hem vandaan met 3
   kwartier in de Ardennen , zaterdag en zondag lekker rijden daar en dan weer naar Olmen , daar weer slapen en maandag weer naar
   huis , TOP

* met mijn engelse kameraad Peewee naar zijn moeder in Engeland ( vlakbij Brighton ) alleen Peewee is vorig jaar van zijn fiets
   gevallen en heeft zijn pols hierbij verbrijzeld en zijn motorfiets verkocht omdat hij zoals ze toen zeiden niet meer zou kunnen rijden ,
   op dit moment lijkt het herstel voldoende om toch wel weer kalm aan te gaan motorrijden en overweegt hij een 600tje te gaan kopen
   ( heb ik nog te koop  :grin: )

* met mijn kameraad Peter lang weekendje Duitsland , heeft vorig jaar hele jaar niet kunnen rijden want na operatie aan zijn knie vorig
   jaar is de wond gaan ontsteken en heeft hierdoor hele jaar niet kunnen rijden maar Peter is niet zo van op de bonnefooi gaan rijden ,   
   wil alles van te voren geregeld en afgesproken hebben maar daar ben ik weer geen fan van want als het kutweer is dan sta je dus dat
   zie ik nog niet door gaan

en dan heb ik nog al de eendaagse ritten met mijn oom van 76 op zijn Royal Enfield , mijn kameraad Buttplug op zijn T100
   Bonnie en Cees de Nas met oa zijn regiorit 28 april ,

plannen genoeg weer , benieuwd wat er van terecht gaat komen , en oh ja , dan wil mijn oom van 76 nog met mij op de motor naar Normandie naar de d day stranden maar heb al even gekeken en is langs de kust hiervandaan 750 km rijden maar dat zie ik niet zo zitten met mijn oom die niet harder als 60 rijd en het na zo,n 300 km op een dag wel gehad heeft

en verder wil ik weer eens een dagje naar de motorbeurs , tegen beter weten in want zal wel weer geen ruk aan zijn zoals alle "laatste "keren "dat ik geweest ben  :bonk maar stap hier op de tram en op de beurs voor de deur uit dus net als vroeger weer eens op de 1ste beursdag denk ik ( donderdag ) dan is het niet zo druk dus denk dat ik dat maar weer eens doe

Online Aladin

• Administrator
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #10 Gepost op: januari, 07,2019, 18:03:18 »
zo das een heel verhaal man.
Jammer dat Regina niet meer kan rijden zelf. Samen zo'n ritje doen was toch wel erg leuk he.

Motorbeurs valt inderdaad steeds weer tegen maar zal ook komen omdat ik niet in al dat japanese spul geïnteresseerd ben waar een overvloed van is.

De Guzzi regiorit van Cees staat hier al op de kalender. Die staat immers bekend om zijn schitterende routes.
caferacerdag Achterveld is ook weer een optie. Heb de datum nog niet.

Meerdaagsen niet in de planning verder.

Online breva

• Guzzista
« Reactie #11 Gepost op: januari, 07,2019, 18:10:24 »
caferacerdag is 7 juli Koos , ook een aanrader is het eenhoorntreffen in Austerlitz ( bij driebergen ) op 7 april en zet dan ook eens de veteranen in woerden in je agenda op 21 september

Online Aladin

• Administrator
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #12 Gepost op: januari, 07,2019, 23:16:51 »
Woerden heeft me nooit wat geleken. Eenhoorntreffen ken ik niet. Zal eens kijken nog

Online breva

• Guzzista
« Reactie #13 Gepost op: januari, 08,2019, 06:00:49 »
Citaat
Woerden heeft me nooit wat geleken.

:shocked: Woerden is het leukste evenement van het jaar  :popcorn: met 100den motoren en 10tallen clubstands , eenhoorntreffen is een treffen voor engelse motorfietsen , kwam ik in de jaren 80 al , was toen nog bij hotel Flora in Palmstad ( bij Doorn ) , tot vorig jaar in Driebergen en vanaf dit jaar dus in Austerlitz

Online breva

• Guzzista
« Reactie #14 Gepost op: januari, 11,2019, 06:43:03 »
de XS op de foto hier een eindje boven gaat hem dus niet worden , die gozer biedt hem mij aan dus vraag wat hij er voor wil hebben komt die met een prijs van € 3500,00 en er moeten nog nieuwe banden onder en de carterdeksels moeten gepolijst worden ,

ik mail hem dus dat hij er veel te veel voor vraagt omdat er afgelopen jaar nette originele XS650SE,s werden aangeboden voor € 2750,00 en dat ik dat er dus ook voor wil geven krijg ik een mailtje terug dat hij niet onder de € 3000,00 gaat zakken , zo dan , met een mailtje al € 500,00 gezakt in prijs maar ik vind € 2750,00 mooi zat want dan ben ik met de nieuwe banden en gepolijste carterdeksels erbij nog ruim € 3500 kwijt

hij schreef dat hij nog een motor had maar de XS niet weg hoeft , nou prima dan houd je hem toch lekker , biedt hem dan niet aan  :stupid