Auteur Topic: Motornieuws  (gelezen 4525 keer)

Online illustrator

• Guzzista
  • Total likes: 515
  • Geslacht: Man
  • De beste weg in alles is de middenweg.
Re: Motornieuws
« Reactie #210 Gepost op: juli, 13,2021, 15:29:29 »
De Mercedesrijder die ons BEWUST aan het "motorrijdertje pesten" was met z'n ruitensproeier op de Autobahn miste daarna een stuk van zijn linkerbuitenspiegel.... :zwijg
Wie hoopt, die gelooft.
Wie gelooft, die begrijpt het niet.
Wie het begrijpt, die gelooft niet...

Online breva

• Guzzista , Fiatist en Italofiel
  • Guzzista
  • Total likes: 1803
  • wat ruist daar in het struikgewas ................
« Reactie #211 Gepost op: juli, 13,2021, 18:58:11 »
Citaat
Zouden automobilisten zich niet realiseren dat het met chemicaliƫn gemengd water over het dak heen spuiten op de achterligger terechtkomt?

dat denk ik inderdaad dat 99% zich dat niet realiseert of interesseert  :popcorn:

ik rijd altijd met jet helm , heb geen eens een integraal en dan is het helemaal fijn als je al die zooi voor je kop krijgt maar ook met de 500 kan ik me er behoorlijk kwaad om maken , krijg je al die zooi op je ruit en zelf kan je niet sproeien als het dak open staat anders zit de hele binnenkant van de auto er onder

maar ja , wat doe je er aan ? die mensen inhalen , afsnijden , aanhouden en aanspreken ? lijkt me geen heel goed idee met al die oververhitte medemensen met bijzonder korte teentjes momenteel  :popcorn: je wilt niet weten hoeveel getoeter en middelvingers je om je oren krijgt met de vrachtwagen momenteel  :shocked:

Online Aladin

• Lemans1000 UE; SP1000; Nato V50; V65 imola
  • Administrator
  • Total likes: 663
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #212 Gepost op: juli, 13,2021, 19:22:09 »
Juist. Blindelings sproeien met droog weer geeft overlast voor iedereen achter je en niets van doen met onjuist afgestelde sproeiers.