Auteur Topic: Het "grote" Ducati topic  (gelezen 3821 keer)

Online Aladin

  • Lemans1000 UE; SP1000; Nato V50; V65 imola
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 19071
  • Total likes: 517
  • Geslacht: Man
    • www.guzzioot.nl
Re: Het "grote" Ducati topic
« Reactie #180 Gepost op: februari, 10,2014, 21:55:06 »
Niets meer van gehoord dus zal verkocht zijn.
Ben momenteel ook druk met andere zaken dus verder even niet meer op zoek.
Zal Maart worden dat de Daytona afgehaald wordt. Heeft ook geen haast vanaf hier.


Offline Veloce

  • K'heb een broertje dood...............................aan die kou
  • Guzzista
  • *******
  • Berichten: 4145
  • Total likes: 174
  • Geslacht: Man
  • MG
Re: Het "grote" Ducati topic
« Reactie #181 Gepost op: februari, 12,2014, 12:48:51 »
K'heb een broertje dood............................aan die kou

Wim Bon

  • Gast
Re: Het "grote" Ducati topic
« Reactie #182 Gepost op: februari, 12,2014, 15:45:33 »

Online Aladin

  • Lemans1000 UE; SP1000; Nato V50; V65 imola
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 19071
  • Total likes: 517
  • Geslacht: Man
    • www.guzzioot.nl
Re: Het "grote" Ducati topic
« Reactie #183 Gepost op: februari, 12,2014, 18:02:33 »
Al 2400 geboden.
Die andere zot zal ook wel meer gekregen hebben dan hij vroeg.
Tenminste kreeg een mail dat ik hem voor 1800 mocht hebben en gelijk akkoord meegegaan.
In de advertentie stond ie voor 2000


Online pille

Re: Het "grote" Ducati topic
« Reactie #184 Gepost op: februari, 15,2014, 17:04:37 »
...

Online pille

Re: Het "grote" Ducati topic
« Reactie #185 Gepost op: februari, 15,2014, 17:11:21 »


[/quote]

En? Aardenburgse Daytona in je garage?
[/quote] 
nee.  Was het maar waar!

Online Aladin

  • Lemans1000 UE; SP1000; Nato V50; V65 imola
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 19071
  • Total likes: 517
  • Geslacht: Man
    • www.guzzioot.nl
Re: Het "grote" Ducati topic
« Reactie #186 Gepost op: februari, 15,2014, 18:37:04 »
Alleen voor jou heel veel extra's erbij als extra aandrijving met smeernippels, carbon dashboard en meer.
Nog tot april de tijd hoor..

Bedragen op Ebay zijn gewoon niet normaal meer met alles van eerste series.

Offline Jan

Re: Het "grote" Ducati topic
« Reactie #187 Gepost op: februari, 15,2014, 19:13:52 »
Alleen voor jou heel veel extra's erbij als extra aandrijving met smeernippels, carbon dashboard en meer.
Nog tot april de tijd hoor..

Bedragen op Ebay zijn gewoon niet normaal meer met alles van eerste series.

Extra aandrijving? betekent dit ook voorwiel aandrijving of dat het achterwiel zowel van links als rechts wordt aangedreven?  :yeah: :yeah: :yeah: :yeah:
Banjert op klompen naar binnen

Offline Veloce

  • K'heb een broertje dood...............................aan die kou
  • Guzzista
  • *******
  • Berichten: 4145
  • Total likes: 174
  • Geslacht: Man
  • MG
Re: Het "grote" Ducati topic
« Reactie #188 Gepost op: februari, 15,2014, 19:30:56 »
Was ik maar rijk en iets minder knap, ......dan kocht ik hem!    Echt een ruige bak, zo'n Daytona :crossy
K'heb een broertje dood............................aan die kou

Online Aladin

  • Lemans1000 UE; SP1000; Nato V50; V65 imola
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 19071
  • Total likes: 517
  • Geslacht: Man
    • www.guzzioot.nl
Re: Het "grote" Ducati topic
« Reactie #189 Gepost op: februari, 15,2014, 19:44:03 »
Alleen voor jou heel veel extra's erbij als extra aandrijving met smeernippels, carbon dashboard en meer.
Nog tot april de tijd hoor..

Bedragen op Ebay zijn gewoon niet normaal meer met alles van eerste series.

Extra aandrijving? betekent dit ook voorwiel aandrijving of dat het achterwiel zowel van links als rechts wordt aangedreven?  :yeah: :yeah: :yeah: :yeah:

De latere versie had smeernippels op de aandrijving.
Een sport1100 was een Daytona met 2 klepsblok maar kende wat verbeteringen.
Die verbeteringen heb ik er bij dus als reserve.

Offline Veloce

  • K'heb een broertje dood...............................aan die kou
  • Guzzista
  • *******
  • Berichten: 4145
  • Total likes: 174
  • Geslacht: Man
  • MG
Re: Het "grote" Ducati topic
« Reactie #190 Gepost op: maart, 05,2014, 18:21:29 »
Tja......er zit wel een waanzinnig geluid in zo'n Diavel, tis eigenlijk een Italiaanse Harley maar dan veeeeeeeeeel gaver! En wegligging!! :grin:

http://www.ducati.nl/bikes/diavel/index.do
K'heb een broertje dood............................aan die kou

Online akako

Re: Het "grote" Ducati topic
« Reactie #191 Gepost op: maart, 05,2014, 19:31:24 »
dat zal best maar ik vind het toch één van de lelijkste motoren ooit
Un vento di passione

Online Aladin

  • Lemans1000 UE; SP1000; Nato V50; V65 imola
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 19071
  • Total likes: 517
  • Geslacht: Man
    • www.guzzioot.nl
Re: Het "grote" Ducati topic
« Reactie #192 Gepost op: september, 03,2015, 16:07:03 »
Ducati Panigale V4

In dit stadium is het nog maar een gerucht, maar wel een hardnekkig. Ducati rijdt in de MotoGP al jaren met V4-blokken maar op de super-exotische Desmosedici uit 2006 na zagen we nooit productiemodellen uit Bologna met een viercilinderblok. Dat zou in de komende jaren wel eens kunnen veranderen.
 
Het blok voor de nakende viercilinder Panigale zou geënt worden op het huidige Desmosedici-blok dat de Ducati MotoGP-machines aandrijft. Zo zou de blokhoek van de productie Desmosedici, net als bij de GP-versie, ook 90° bedragen. Gezien Ducati's rijke traditie in het WK Superbike, zal de V4-machine wellicht in die klasse ingezet worden. En daarmee zal de cilinderinhoud beperkt blijven tot 999 cc.
 
Wellicht zit moederfirma Audi achter deze switch. Het is bekend dat de autoreus uit Ingolstadt graag z'n raceprogramma's - WEC met de R18 e-tron quattro en Blancpain Series met de R8 - als ontwikkelingslab voor z'n serieproducten gebruikt. Bovendien is het een extra argument - naast de evidente marketingredenen - om het erg dure MotoGP-programma gaande te houden.
 
Als de Panigale V4 in 2018 (dat zou de streefdatum zijn) gelanceerd wordt, wordt de machine zondermeer het vlaggenschip van de Ducati line-up. Het is dan de vraag of er nog plaats zal zijn voor een sportmotor met een 'traditioneel' V-twin blok bij Ducati. Omdat zo'n machine niet ingezet zal worden in de productieracerij - tenzij in een merkencup - zou ze naast een V-twin een al even traditioneel buizenframe kunnen krijgen.

Online Aladin

  • Lemans1000 UE; SP1000; Nato V50; V65 imola
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 19071
  • Total likes: 517
  • Geslacht: Man
    • www.guzzioot.nl
Re: Het "grote" Ducati topic
« Reactie #193 Gepost op: september, 03,2015, 16:08:39 »
Ha stoppen met de twin? Geloof dat maar heus niet. BMW dacht ook te stoppen met de boxer, juist de reden dat mensen een BMW aanschaffen.