Auteur Topic: het mooiste motoren allertijden topic  (gelezen 3074 keer)

Online akako

Re: het mooiste motoren allertijden topic
« Reactie #165 Gepost op: december, 04,2014, 18:44:30 »
Een moderne motor is juist minder gevoelig voor storingen. Da's gewoon opstappen en rijden.

Klassieker houdt zijn waarde maar kost meer aan onderhoud. Doe je het zelf dan kost het iig meer tijd. En je moet zo af en toe eens wat voor lief nemen. Mijn T3 heeft het hele jaar geweldig gelopen en nu is de startmotor er ineens mee opgehouden. Sta je daar voor een vol terras. En dan moet ik ook nog ff lief aan Ina vragen of zij het kreng wil aanduwen......

Vervolgens probeer ik een paar dagen later en het mormel start in één keer,
Un vento di passione

Offline Veloce

• K'heb een broertje dood...............................aan die kou
  • Guzzista
  • Total likes: 174
  • Geslacht: Man
  • MG
« Reactie #166 Gepost op: december, 04,2014, 19:04:09 »
Dat is het voordeel van samen op vakantie met vrouw of vriendin... :pret

Klopt helemaal, als er pech onder weg is dan zijn het altijd de oudere motoren (ik noem geen merk) met het jonge spul is het tikken en lopen...Bovendien rijden en sturen ze beter. Lees > makkelijker..

Tja afschrijven is een ander verhaal, maar Let op....je kunt het niet meenemen als je tijd daar is......
K'heb een broertje dood............................aan die kou

Online akako

« Reactie #167 Gepost op: december, 04,2014, 20:05:12 »
Tweedehandsje kopen van een jaar of 5-6 oud. Jaartje of drie op rijden en dan weer verpatsen. Dan valt het wel mee met de afschrijving.
Un vento di passione

Online pille

« Reactie #168 Gepost op: december, 07,2014, 19:30:46 »
Ook het gevoel dat je afhankelijk bent van een dealer voor onderhoud van een moto schrikt mij af.
Neem het sleutelen weg en mijn motorplezier mindert veel, heel veel!
Dan moet je terug voor een stappenmotor, update van de ECU, lambda sonde,.......
Ik kies op dit moment voor een klassieker.  En vandaag is mijn favoriet......... een daytona :grin: