Auteur Topic: BMW  (gelezen 8326 keer)

Offline kris

Re: BMW
« Reactie #30 Gepost op: december, 18,2012, 21:12:59 »
B.O.T




BMW heeft de prijzen bekend gemaakt van de vloeistofgekoelde R1200GS en de F800 GT.

De nieuwe BMW R1200 GS, die begin februari voor de motorpers wordt geïntroduceerd in Zuid-Afrika, staat vanaf 2 maart in de showroom voor  €16.950. Dan heb je het over de standaard uitvoering. Met alle pretpaketten kun je de aanschafprijs zo hoog  maken als jezelf wilt.

F800 GT

Naast de GS is ook de prijs van de F800 GT bekend: €11.750. De GT is de eerste lichte toermotor die BMW heeft uitgerust met ESA (Electronic Suspension Adjustment). Met deze optie kun je heel gemakkelijk de demping op drie niveaus instellen.

Offline Veloce

  • K'heb een broertje dood...............................aan die kou
  • Guzzista
  • *******
  • Berichten: 4145
  • Total likes: 174
  • Geslacht: Man
  • MG
Re: BMW
« Reactie #31 Gepost op: december, 18,2012, 21:25:55 »
Nog een paar opties en je zit aan de 20 mille!
Voor de 1200 dan he.



K'heb een broertje dood............................aan die kou

Wim Bon

  • Gast
Re: BMW
« Reactie #32 Gepost op: december, 19,2012, 20:24:40 »
vandaag maar eens even wat voor de BMW s aangeschaft......

2 K&N luchtfilters....

Had zoiets op de california ook en ook op de Scrambler......
Is gewoon een erg mooi en vooral goed filter!!nooit meer vervangen(als ik zo n motor wel zo lang hou hahaha)

Wilde ze al eerder kopen,maar niet goedkoop....bij louis zelfs meer dan 90 euro
Nu via een groot K&N dealer te GB(ebay) incl verzendkosten zo n 112 euro de 2........das mooi!

Ook ben ik al aan t neuzen voor olie.....ik ben toch af en toe in Duitsland....daar is zat te koop,voor weinig!!

prijzen vanaf 2.50 p/ltr was niet zo moeilijk te vinden.....met goede specificaties he!!!!


we zullen wel zien....tips zijn altijd welkom!

Drs Zorro Davidson Le Mans

  • Gast
Re: BMW
« Reactie #33 Gepost op: december, 19,2012, 21:46:58 »
In Groot Germanie is alles beter, groter, goedkoper, gezelliger enz.  :evil: :evil: :evil: :evil:

Offline kris

Re: BMW
« Reactie #34 Gepost op: december, 20,2012, 16:03:56 »
In Groot Germanie is alles beter, groter, goedkoper, gezelliger enz.  :evil: :evil: :evil: :evil:




Wim Bon

  • Gast
Re: BMW
« Reactie #35 Gepost op: december, 20,2012, 16:10:03 »
mijn ervaringen met Duitsland zijn louter positief!!

maar dat had ik al eens eerder geschreven.......... :yeah:

Drs Zorro Davidson Le Mans

  • Gast
Re: BMW
« Reactie #36 Gepost op: december, 20,2012, 18:54:51 »
Ja die Duitse bier meiden hebben heerlijke grote borsten.

Wim Bon

  • Gast
Re: BMW
« Reactie #37 Gepost op: december, 20,2012, 19:10:57 »
Ja die Duitse bier meiden hebben heerlijke grote borsten.

en bijna altijd ECHTE!!!....niet van die ongewone siliconen............

Online illustrator

Re: BMW
« Reactie #38 Gepost op: december, 20,2012, 19:22:19 »
Ja die Duitse bier meiden hebben heerlijke grote borsten.

en bijna altijd ECHTE!!!....niet van die ongewone siliconen............

en dat geloof jij?.....

Offline Veloce

  • K'heb een broertje dood...............................aan die kou
  • Guzzista
  • *******
  • Berichten: 4145
  • Total likes: 174
  • Geslacht: Man
  • MG
Re: BMW
« Reactie #39 Gepost op: december, 20,2012, 19:26:59 »
In Groot Germanie is alles beter, groter, goedkoper, gezelliger enz.  :evil: :evil: :evil: :evil:



Ik krijg enorm veel dorst van die grote.........................................pul bier!

Bovendien ben ik kenner, en weet zeker dat die borsten puur natuur zijn!
K'heb een broertje dood............................aan die kou

Online brevadaytona

Re: BMW
« Reactie #40 Gepost op: december, 20,2012, 19:47:40 »
Ja die Duitse bier meiden hebben heerlijke grote borsten.

en bijna altijd ECHTE!!!....niet van die ongewone siliconen............

en dat geloof jij?.....

wimmie is een goed gelovig man :pret :pret :pret :pret :pret

Wim Bon

  • Gast
Re: BMW
« Reactie #41 Gepost op: december, 20,2012, 19:50:36 »
wie zegt jullie dat dat goedgelovig is???......kan dat ook iets anders zijn???

Trouwens....eigenlijk liever BMW meuk hier.......

Offline Veloce

  • K'heb een broertje dood...............................aan die kou
  • Guzzista
  • *******
  • Berichten: 4145
  • Total likes: 174
  • Geslacht: Man
  • MG
Re: BMW
« Reactie #42 Gepost op: december, 20,2012, 19:57:58 »
Mijn oude 1100tje bij het, heel leuk om op een mooie dag eens heen te toeren, tis net onder Brussel dus goed te doen kwa afstand.
Ik vond de 1150 duidelijk fijner rijden als de 1100. het zijn zulke lekkere vakantie motoren alleen jammer dat ze zo lelijk zijn! :yeah:

Hellend vlak van Ronquières
Zicht op het hellend vlak
Een scheepsbak op het vlak
De contragewichten
Het hellend vlak van Ronquières is een scheepslift nabij het Belgische dorpje Ronquières. Het is een hellend vlak op het Kanaal Charleroi-Brussel.
 
Op 9 maart 1957 stemde de Belgische regering in met een plan om een aantal grote vaarwegen te moderniseren en geschikt te maken voor vaartuigen tot 1.350 ton. Het Kanaal Charleroi-Brussel werd ook in de plannen opgenomen. Bij de plaatsen Ronquières, Arquennes en Seneffe nam het bochtige kanaal een hoogteverschil van meer dan 60 meter. In de 19e eeuw waren hier 16 sluizen aangelegd om dit hoogteverschil te overbruggen. Het passeren van al deze sluizen, over een afstand van circa twee kilometer, kon tot twee dagen oplopen. Modernisering van het kanaal eiste een oplossing voor dit probleem in de vorm van een soort scheepslift.
 
Het hellend vlak werd na een bouwtijd van zes jaar op 1 april 1968 opgeleverd. Het vlak is 1.400 meter lang en overbrugt een verval van 68 meter, met een helling van bijna 5%. Er zijn twee scheepsbakken van elk 85,50 meter lang en 11,60 meter breed. De bakken rijden als wagons over rails en worden met kabels voortbewogen. Elke bak heeft een eigen contragewicht, dat op rails onder de bak doorgaat. De bakken kunnen zo onafhankelijk van elkaar werken, wat van belang is voor het onderhoud en bij eventuele storingen. In zulke gevallen werkt het vlak gewoon door, maar met beperkte capaciteit. De totale kosten voor het werk bedroeg ongeveer 3,1 miljard Belgische Frank, ongeveer tweemaal meer dan bij de start van de bouw werd gedacht.
 
Van dit hellend vlak wordt wel eens gezegd dat het tot de grands travaux inutiles behoort, omdat het gebruik van het kanaal na de opening van het hellend vlak stelselmatig afnam. De sluiting van de Waalse steenkolenmijnen was hier zeker een reden voor. In het laatste decennium is er een stijging genoteerd tot het topjaar 2006 toen 5.215 schepen werden versast.[1] In 2010 ging het om 4.790 schepen.
 
Het vlak voorziet in z'n eigen energie. Naast de helling ligt een buis waardoor water stroomt dat een turbine aandrijft, die de elektrische energie voor het kunstwerk levert.



K'heb een broertje dood............................aan die kou

Online brevadaytona

Re: BMW
« Reactie #43 Gepost op: december, 20,2012, 19:58:27 »
ja dat wil jij ,dus



ook duits en......................................................... :pret :pret :pret :pret :pret :pret :pret :pret :pret :nanana :nanana :nanana :nanana :nanana :nanana :nanana

Offline Veloce

  • K'heb een broertje dood...............................aan die kou
  • Guzzista
  • *******
  • Berichten: 4145
  • Total likes: 174
  • Geslacht: Man
  • MG
Re: BMW
« Reactie #44 Gepost op: december, 20,2012, 20:04:18 »
Houd er wel rekening mee dat dit een MG forum is Wim!



K'heb een broertje dood............................aan die kou