Auteur Topic: BMW  (gelezen 8327 keer)

Wim Bon

• Gast
Re: BMW
« Reactie #15 Gepost op: december, 17,2012, 22:40:31 »
toeval of niet Hans,vriend van mij(Herman)heeft exact dezelfde 1150gs.......heb er meerdere keren op gereden....

heerlijke motor,te gecultiveerd en te snel voor mij......dwz.....geen onthaast motor!!!

Dat is (deels)wel mijn bedoeling met de Dakar.....

tja...dat litertje olie heb ik eerder gehoord........hzz(het zij zo)

ben nog aan t speuren voor de juiste olie.....20w50.....zelfs de lidl en de aldi verkopen die niet meer.........

Trouwens,ik was Herman een slag voor......als zijn GS instort(staat al over de ton)dan gaat hij ook voor de klassiekere techniek....een 100gs......

Offline Veloce

• K'heb een broertje dood...............................aan die kou
  • Guzzista
  • Total likes: 174
  • Geslacht: Man
  • MG
« Reactie #16 Gepost op: december, 17,2012, 22:45:07 »
Bel-Ray exp 20w50 kan ik je adviseren, niet te duur en erg goed.
Bel Ray kan je bij veel motorzaken kopen ander via internet.

K'heb een broertje dood............................aan die kou

Wim Bon

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: december, 18,2012, 00:25:17 »
mannen,

ik weet dat 20w50 nog zat te krijgen is maarrrrr

Ik wilde lidl of aldi olie kopen........lekker goedkoop en goed!!,voldoen meer dan de gestelde eisen.....vandaar....
zie het als wd40 bij de action.......zelfde elders is veeel duurder!!!

wat ik NIET ga doen......15 euro voor een liter....nooit van zn hele leven......

Wimpie neust heel rustig verder.......
zag al een drum van 60ltr voor 188 euro!!.......tja....60ltr........

geertgriso

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: december, 18,2012, 07:14:02 »
Dag Wim, zal anders een kostbaar grapje worden 15,-per liter als je twee B*W's hebt.

Drs Zorro Davidson Le Mans

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: december, 18,2012, 08:52:41 »
Ik gooi bijna nooit olie in die Harley's. Gebruiken vrijwel niets.

Online illustrator

« Reactie #21 Gepost op: december, 18,2012, 09:08:25 »
BMW's gebruiken olie dat is algemeen bekend.
Op een rit naar Polen met een vriend (BMW 1200RT)heb ik dat wel gemerkt.
Probleem was ook dat hij zo'n lullig kijkglaasje had waarin je met de
grootst mogelijke moeite net kon zien hoe hoog/laag het oliepeil stond.

LEUK VERHAALTJE (geleend van een BMW-site).

Een gesprek bij de psychiater.

Dokter: ”Dit is een ongelooflijk verhaal heer Geel, mag ik Ben zeggen, ik kan nauwelijks geloven dat duizenden BMW-motorrijders accepteren dat hun dure motor te veel olie verbruikt”. “Ja dokter, mag ik Jan zeggen, ik begrijp het na 20 jaar motorrijden, momenteel op mijn vijfde Boxer, nog steeds niet. Tijdens motorreizen zijn het alleen de BMW-rijders die vroeg in de morgen met de flacon olie onder hun arm het oliepeil gaan controleren. Men beschouwt het als normaal dat BMW-motoren olie verbruiken, erger nog het wordt geaccepteerd”.

Dokter: ”En is het waar dat Japanse motorfietsen geen olie verbruiken”? “ Ja Jan, die BMW-rijders pikken het gewoon, ze zijn óf merkgeil of stekeblind lijkt het wel. Ik heb het jaren geleden tijdens een bezoek aan de BMW-fabriek in Berlijn gewaagd een kritische vraag te stellen. De BMW-medewerker reageerde arrogant, van ‘hoe durf je’ en mijn MAB-clubleden hebben mij bijna gelyncht, want als je aan BMW komt, kom je aan de BMW-rijder zelf”.

Dokter:”Waarom rij jij Ben nog steeds op zo een kennelijk onvolwaardig product rond”?”Dokter, ik kan het bijna niet uit mijn bek krijgen, maar rijden op een Boxer is zoveel fijner dan op welke andere motor ook, en helaas bestaat er geen Japans alternatief”.

Dokter:”Hoeveel keren ben jij door BMW teleurgesteld”? “Van mijn vijf Boxers is er maar eentje geweest, de vorige, met een acceptabel olieverbruik, althans naar BMW-maatstaven dan. Een BMW-Boxer kopen is als het ware een loterij; wat voor een exemplaar valt mij nu weer te beurt. De andere vier waren oliezuipers, moesten elke 1000/1500 km. met een halve liter worden bijgevoerd. Niemand wilde vlak achter mij rijden vanwege de oliestank en de oliefilm op het helmvizier. Al die BMW-rijders laten zich, ja het is onverklaarbaar, telkens weer een oor aannaaien door BMW op het moment dat een nieuwe motor wordt aangeschaft. Als ze zich als normale kritische consumenten hadden opgesteld, dan was BMW allang gedwongen geweest maatregelen te treffen. Het is onverklaarbaar en frusterend, maar ze komen daar in München mee weg. Al die makke schapen blijven trouw aan hun merk; het lijkt wel of ze gehersenspoeld zijn”.

Dokter:”Ben, wat kom jij hier eigenlijk doen? Jij lijkt mij de enige normale kritische BMW-rijder. Ik zou een groepssessie moeten introduceren voor die grote groep verdwaalde BMW-rijders die zich, telkenmale, in de luren laat leggen. Niet jij maar zij zijn de patiënt”. “Ik zou me daar niet aan wagen dokter Jan, om te beginnen moet u de Arena afhuren om ze allemaal een plaatsje te geven en daarbij lijkt het mij volslagen zinloos; genezing is immers uitgesloten”!

Ben Geel

Wim Bon

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: december, 18,2012, 15:58:51 »
http://youtu.be/-ye4YDelggg

en gewoon even inhalen he........op een GSpd.....hahahaha......grappig

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: december, 18,2012, 19:00:11 »
Ik vind dat je goed bezig bent Wim! Wat ga jij hard met die hangtiet.  :mellow: :mellow:

Wim Bon

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: december, 18,2012, 19:14:11 »
Ik vind dat je goed bezig bent Wim! Wat ga jij hard met die hangtiet.  :mellow: :mellow:

tja t is genieten met hangtieten.......(in dit geval dan he!!!!)

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: december, 18,2012, 19:44:23 »
En in het andere geval?  :mellow:

Wim Bon

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: december, 18,2012, 20:14:21 »
En in het andere geval?  :mellow:

geen hangtieten Jasper......mooie Monique van de Ven borsten......

Online illustrator

« Reactie #27 Gepost op: december, 18,2012, 20:28:18 »
die hangen inmiddels aardig door......

Wim Bon

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: december, 18,2012, 21:03:19 »
ik refereerde aan de borsten ten tijde van Turks Fruit......

Offline Veloce

• K'heb een broertje dood...............................aan die kou
  • Guzzista
  • Total likes: 174
  • Geslacht: Man
  • MG
« Reactie #29 Gepost op: december, 18,2012, 21:11:17 »
Dat zijn toch geen tieten!!

K'heb een broertje dood............................aan die kou