Alles wordt duurder Wim. Ik moet ook gaan bezuinigen. Ik word ontzettend gepakt door dit klote kabinet. Eerst 100 miljard weggooien aan ontwikkelingshulp de afgelopen jaren (hoorde je het gisteravond?); pensioenen worden zwaar aangetast hele leven voor gewerkt en betaald (hou niets over zo); aftrek hypotheekrente gaat afgebouwd worden; BTW is al omhoog gegaan; gemeentelijke en provinciale belastingen gaan weer omhoog. Het is echt schrikbarend. Ook de verzorging in de naaste toekomst komt op je eigen bord. Want die mag je zelf betalen en regelen. En wij moeten Griekenland financieren? En al die andere noodlijdende EU landen. En als je werkeloos wordt dan ben je echt helemaal de lul. Boven de 50 ben je de sigaar, bijna niemand (die ik ken) komt meer aan het werk. Huis opvreten en eerder in de bijstand. Dit gaat het echt niet worden. Deze maatregelen gaan Nederland de kop kosten.
December gaat de slechtste maand worden v.w.b. de verkopen sinds de tweede Wereldoorlog, let maar op.De 900 ontslagen van Imtech is nog maar het begin. De hele bouw ligt op zijn gat, al 40.000 mensen ontslagen.
Alles wat daar achter zit wordt het komend half jaar ook werkeloos. Ik ga even pissen.
Dus koop die Le Mans, dan ben ik van die kosten in ieder geval af. Het is jammer, maar niet ondraaglijk.
Zolang ik bewust op deze aardkloot rondhobbel zolang wordt er al voorspeld dat de Sinterklaas- en kerstinkopen in dat jaar zullen tegenvallen.
En elk jaar, zelfs tijdens de oliecrisis en de dip in de 80-er jaren met een miljoen werklozen, zijn de records weer gebroken.
Ook dit jaar zullen de I-pads, play-stations, I-phones en nog meer veel meer electronische gadgets over de toonbank vliegen.
En uiteraard wil iedereen een comp met Windows 8 want opeens zijn de bestaande systemen veel te traag........
En uiteraard wil iedereen de nieuwe kleinere Apple-tablet want die vorige paste niet lekker in de Gucci-tas..........

En weet je wat het antwoord dan is van al die negatieve Maurice de Hondvoorspellers: tja, er is wel minder verkocht maar men koop nu bewuster........
SUKKELS