🎶🎶🎶🎶🎶Wees positief, blijf negatief🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶
Maar ze vergeten dat:- Je van een behoorlijk intellectueel niveau moet zijn om een goede manager te kunnen zijn- Kunnen omgaan met geld minimaal net zo belangrijk is als geld verdienen- Lekkere wijven alleen vallen op mannen met stijl en voldoende IQ- Mooie motoren en auto's ook bij je moeten passen, anders is het een vlag op een modderschuit Owja, ik vergeet bijna dat een beetje zelfkennis en kunnen relativeren ook wel helpt
Ga ik dan als eerste die rooie LeMans kopen van Jasper.
Citaat van: akako op november, 06,2012, 21:31:45Maar ze vergeten dat:- Je van een behoorlijk intellectueel niveau moet zijn om een goede manager te kunnen zijn- Kunnen omgaan met geld minimaal net zo belangrijk is als geld verdienen- Lekkere wijven alleen vallen op mannen met stijl en voldoende IQ- Mooie motoren en auto's ook bij je moeten passen, anders is het een vlag op een modderschuit Owja, ik vergeet bijna dat een beetje zelfkennis en kunnen relativeren ook wel helpt Mooi wanneer kan ik beginnen.
Citaat van: Jan op november, 08,2012, 11:21:55Citaat van: akako op november, 06,2012, 21:31:45Maar ze vergeten dat:- Je van een behoorlijk intellectueel niveau moet zijn om een goede manager te kunnen zijn- Kunnen omgaan met geld minimaal net zo belangrijk is als geld verdienen- Lekkere wijven alleen vallen op mannen met stijl en voldoende IQ- Mooie motoren en auto's ook bij je moeten passen, anders is het een vlag op een modderschuit Owja, ik vergeet bijna dat een beetje zelfkennis en kunnen relativeren ook wel helpt Mooi wanneer kan ik beginnen. Bij ons geen vacatures
sabbatical year maar dan gelijk 5 jaar We lazen pas hoe dat moest bij de bobo's
Probleem is makkelijk op te lossen.Neem jij ontslag en neem ik jou plekkie in.Probleem opgelost.