Auteur Topic: Leuke dingesen  (gelezen 18635 keer)

Online akako

Re: Leuke dingesen
« Reactie #60 Gepost op: november, 26,2012, 22:26:25 »
Misschien een idee voor een nieuw topic.

Waar reis je volgend jaar heen met je motor. Degene die post laat ook zijn/haar foto's van die reis zien na afloop. Krijg je inspiratie van.
Un vento di passione

Wim Bon

• Gast
« Reactie #61 Gepost op: november, 26,2012, 22:29:40 »
Misschien een idee voor een nieuw topic.

Waar reis je volgend jaar heen met je motor. Degene die post laat ook zijn/haar foto's van die reis zien na afloop. Krijg je inspiratie van.

niet alleen inspiratie Frank....van t fotoos plaatsen krijg ik al transpiratie.......

maar een goede geste.......

moet t alleen niet zo n georganiseerd ding zijn met volgauto en zo....daar is niks an....dat kan iedereen!!

ben wel benieuwd.......

Online akako

« Reactie #62 Gepost op: november, 26,2012, 22:37:23 »
Georganiseerd: Nee bedankt.

Ik organiseer het zelf wel. Ga volgend jaar een week alleen de hort op. Moet nog bedenken waarheen. Misschien naar Zweden/Noorwegen. Misschien naar Noord Italië.

En nog nadenken met welke motor.

Maar er zijn ergere dingen om aan te denken  :grin:
Un vento di passione

Wim Bon

• Gast
« Reactie #63 Gepost op: november, 26,2012, 22:41:59 »
precies!!!!....

Noord Italie en alles wat erboven zit al eens gedaan....meerdere keren zelfs.....mooi hoor!!...echt waar!!

Pyreneeen lijkt me wat...of inderdaad de scandinavische landen......maar ook t oostblok trekt me zeer.......

en als je voor veilig gaat(ivm geklooi met oostblokkers)is een oost Duitsland grenstoer erg aantrekkelijk.......ook daar was ik nooit en schijnt erg mooi te zijn!!
ik bedoel dan t te rijden van zuid naar noord.......langs de oostgrens....

Online akako

« Reactie #64 Gepost op: november, 26,2012, 22:44:53 »
Alles boven Rome al per motor gedaan. Ook Frankrijk, Noord Spanje en UK.

Vandaar mijn belangstelling voor Scandinavië. Ook zou ik graag nog een keer naar Marrokko gaan.
Un vento di passione

Drs Zorro Davidson Le Mans

• Gast
« Reactie #65 Gepost op: november, 26,2012, 22:45:21 »
Eerst 21 december even afwachten.  :evil: :evil:

Online akako

« Reactie #66 Gepost op: november, 26,2012, 22:46:21 »
:grin: :grin: :grin: :grin:
Un vento di passione

Wim Bon

• Gast
« Reactie #67 Gepost op: november, 26,2012, 23:06:48 »
heel apart Frank......Marokko is 1 van mijn grootste wensen.......

Ook onverharde alpenpassen....de ligurische grenzkammstrasse(youtube) 1 van mijn wensen......tja......

Offline Veloce

« Reactie #68 Gepost op: november, 27,2012, 02:23:33 »
Ja dit is ook een leuke route eerst naar Geneve dan via de Route des grandes alpes naar Col de Tende dan vervolgens via de Ligurische kammstrasse Italie in en dan richting Zwitserland.

http://youtu.be/uTDip8QKtio

Wim Bon

• Gast
« Reactie #69 Gepost op: november, 27,2012, 08:04:36 »
dat zijn ze he....DE pasjes.......tjonge.......krijg t er warm van als ik t zie......wil ik echt gaan doen.....geweldig!!!

Offline kris

« Reactie #70 Gepost op: november, 27,2012, 15:50:15 »
Ja dit is ook een leuke route eerst naar Geneve dan via de Route des grandes alpes naar Col de Tende dan vervolgens via de Ligurische kammstrasse Italie in en dan richting Zwitserland.

http://youtu.be/uTDip8QKtio

Indrukwekkend,ik zou dit niet aandurfen . Kwam dan pampers tekort .
Mooi filmpie ook geen windgeruisgeluiden .

Col de Tende à moto. Riding the Tende pass

Wim Bon

• Gast
« Reactie #71 Gepost op: november, 27,2012, 15:59:31 »
ik kijk vaker dit soort filmpjes....om weg te dromen,de passen die ik wil bezoeken op voorhand te bekijken......en ideeen opdoen......

Toen ik voor t eerst 10 dagen alleen met de cali ging,heb ik met behulp van dit soort filmpjes een routeplanning gemaakt......

succes was verzekerd!!

Online Vitayalin

• Lemans1000 UE; SP1000; Nato V50; V65 imola
  • Administrator
  • Total likes: 816
  • Geslacht: Man
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #72 Gepost op: november, 27,2012, 16:06:06 »
dat zijn ze he....DE pasjes.......tjonge.......krijg t er warm van als ik t zie......wil ik echt gaan doen.....geweldig!!!

Nou na een week bergpassen al of niet "verhard" begin ik toch steevast bij Marian te zagen nu maar eens wat andere routes  :zwijg

Wim Bon

• Gast
« Reactie #73 Gepost op: november, 27,2012, 16:09:47 »

Nou na een week bergpassen al of niet "verhard" begin ik toch steevast bij Marian te zagen nu maar eens wat andere routes  :zwijg

snap ik....maar een route naar de pasjes is ook vaak erg fraai......en tussen de passen door net zo!!.......

Offline Veloce

« Reactie #74 Gepost op: november, 27,2012, 16:17:50 »
Ik heb de Col de Tende nog niet gereden hoor maar het is wel een keertje de bedoeling, en als ik de filmpjes zo bekijk gaat het hem niet worden op mijn vakantiemotor Ducati ST voor dit soort passen denk ik eerder aan Wim zijn nieuwe aanwinst of zoiets dergelijks.
Voor de bochten en het stijgings percentage ben ik niet bang... maar wel voor lekke banden en stenen door mijn kuip etc!

De Franse Alpen zijn zowieso heel erg mooi, ik heb de Route des grandes Alpes al 2x gereden en dit waren zeker niet de laatste keren!