Bij een dealer betaal je altijd meer want afleveringsbeurt en garantie.
dat begrijp ik en daarom staat die III op MP voor een hele nette prijs vind ik , blok gereviseerd , frame gepoedercoat , nieuwe bedrading en nieuwe uitlaten en nprijs nog onderhandelbaar , als je een III zoekt zou ik zeker voor deze gaan kijken
Lijkt me een mooie prijs voor iets met de ronde cilinders.
een I in deze conditie ? dan moet je toch aan een bedrag met 5 cijfers gaan denken maar , weet er nog wel een voor je te staan

punt met die 850 Le Mans I is dat de markt wat verzadigd is met die dingen , er zijn een groot aantal van die dingen vakkundig gerestaureerd door de div Guzzi specialisten de afgelopen jaren en verkocht voor stevige bedragen richting de 20.000 euro aan liefhebbers die als kind dat ding zagen rijden en het DE motorfiets vonden die ze ooit zouden willen hebben en het zich konden veroorloven na wat erfenisjes , overwaarde op het huis na verkoop enz
inmiddels zijn ze er achter zijn dat een Le Mans I een motorfiets is waar je met met 60+ niet meer op wilt rijden en de liefhebber schare die zo,n ding van je wil kopen voor een acceptabel bedrag tov het aankoopbedrag is bijna 0 en dan eindigt zo,n ding dus naast het bankstel en komt nog 1 keer per jaar buiten om gewassen en gepoetst te worden en is op een dag weer aan een nieuwe restauratie toe omdat alle keeringen ed in het blok vergaan zijn
en dan is er natuurlijk nog de partner , in het geval van jasper mag de Iceblue weg van hem voor een bedrag rond de 10.000 maar daar mag hij van Leontien weer niet voor weg en zo kom je in een patstelling terecht en zal de motor nog heel wat jaren naast het bankstel door brengen en rond de kerst versierd worden met allerlei kerst attributen en versiering