Ja voor zo'n jong merk deden ze het van meet af aan goed eigenlijk.
Ondanks dat de aanhangers van het oorspronkelijke merk er niets van wilden weten.
Ze hebben doodsimpel een heel nieuw publiek weten te veroveren.
Guzzi had potentie genoeg maar de toenmalige eigenaren bliezen alles af.
watergekoeld en 4 cilinder was allemaal al ontworpen maar Honda maakte er goede sier mee met de CX en de Pan.
Ten tijde van Aprillia was er weer een nieuw blok met 140pk.
Nooit in productie gekomen.
Moet Guzzi ook doen. De aanhangers van het oorspronkelijke hebben geen invloed, geen een van de 5.

Forget it.
Pierre Terblanche, de ontwerper van de kleimodellen, was snel weg bij die bureaucratische troep van Piaggio.
En voorlopig moet ik nog maar eens zien of en wat er komt.
MV timmert samen met Ducati goed aan de weg en de Triumph´s doen het prima.
Je kunt je wel in slaap sussen met de V7´s, maar die tijd is nu voorbij.
