Auteur Topic: De enige echte echte motorfiets: de TRIUMPH.  (gelezen 1608 keer)

Offline Jan

De enige echte echte motorfiets: de TRIUMPH.
« Gepost op: september, 21,2012, 15:12:10 »
Kijk dit is dus een echte toerfiets.
DE fiets die Guzzi had moeten hebben.

http://blommotoren.nl/newsImages/large/29-september-triumph-trophy-sneak-preview-5.jpg
Banjert op klompen naar binnen

Offline TBBW

  • Guzzizumoloog
  • Guzzista
  • *******
  • Berichten: 721
  • Total likes: 0
  • Geslacht: Man
  • better be good to me
Re: De enige echte echte motorfiets: de TRIUMPH.
« Reactie #1 Gepost op: september, 21,2012, 15:33:21 »
denk je? dit is een kloon naar een BullenMetWielen voorbeeld!
de reis is het doel van de reis.

Offline kris

Re: De enige echte echte motorfiets: de TRIUMPH.
« Reactie #2 Gepost op: september, 21,2012, 15:35:20 »
 :voilahttp://blommotoren.nl/nl/home/
http://blommotoren.nl/nl/home/

heb nog even geen tijd om me te verdiepn hierin . robuust om zo te zien

Offline Jan

Re: De enige echte echte motorfiets: de TRIUMPH.
« Reactie #3 Gepost op: september, 21,2012, 16:08:38 »
denk je? dit is een kloon naar een BullenMetWielen voorbeeld!

Klopt. BMW is de standaard, alles wordt daar aan afgemeten.
Moet dus op een BM'er lijken, maar beter rijden, en de TRIUMPH heeft die potentie.
Banjert op klompen naar binnen

Online Aladin

  • Lemans1000 UE; SP1000; Nato V50; V65 imola
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 19072
  • Total likes: 517
  • Geslacht: Man
    • www.guzzioot.nl
Re: De enige echte echte motorfiets: de TRIUMPH.
« Reactie #4 Gepost op: september, 21,2012, 23:54:27 »
Ja voor zo'n jong merk deden ze het van meet af aan goed eigenlijk.
Ondanks dat de aanhangers van het oorspronkelijke merk er niets van wilden weten.
Ze hebben doodsimpel een heel nieuw publiek weten te veroveren.

Guzzi had potentie genoeg maar de toenmalige eigenaren bliezen alles af.
watergekoeld en 4 cilinder was allemaal al ontworpen maar Honda maakte er goede sier mee met de CX en de Pan.
Ten tijde van Aprillia was er weer een nieuw blok met 140pk.
Nooit in productie gekomen.


Drs Zorro Davidson Le Mans

  • Gast
Re: De enige echte echte motorfiets: de TRIUMPH.
« Reactie #5 Gepost op: september, 22,2012, 18:12:26 »
Daarom moet je deze merken als topic zetten en niet die verlopen zuurballentroep uit het Mandello museum.

Offline Jan

Re: De enige echte echte motorfiets: de TRIUMPH.
« Reactie #6 Gepost op: september, 22,2012, 21:30:17 »
Ja voor zo'n jong merk deden ze het van meet af aan goed eigenlijk.
Ondanks dat de aanhangers van het oorspronkelijke merk er niets van wilden weten.
Ze hebben doodsimpel een heel nieuw publiek weten te veroveren.

Guzzi had potentie genoeg maar de toenmalige eigenaren bliezen alles af.
watergekoeld en 4 cilinder was allemaal al ontworpen maar Honda maakte er goede sier mee met de CX en de Pan.
Ten tijde van Aprillia was er weer een nieuw blok met 140pk.
Nooit in productie gekomen.

Moet Guzzi ook doen. De aanhangers van het oorspronkelijke hebben geen invloed, geen een van de 5.  :tong :tong :tong
Banjert op klompen naar binnen

Online Aladin

  • Lemans1000 UE; SP1000; Nato V50; V65 imola
  • Administrator
  • *****
  • Berichten: 19072
  • Total likes: 517
  • Geslacht: Man
    • www.guzzioot.nl
Re: De enige echte echte motorfiets: de TRIUMPH.
« Reactie #7 Gepost op: september, 27,2012, 11:00:54 »

Drs Zorro Davidson Le Mans

  • Gast
Re: De enige echte echte motorfiets: de TRIUMPH.
« Reactie #8 Gepost op: september, 27,2012, 21:54:42 »
Ja voor zo'n jong merk deden ze het van meet af aan goed eigenlijk.
Ondanks dat de aanhangers van het oorspronkelijke merk er niets van wilden weten.
Ze hebben doodsimpel een heel nieuw publiek weten te veroveren.

Guzzi had potentie genoeg maar de toenmalige eigenaren bliezen alles af.
watergekoeld en 4 cilinder was allemaal al ontworpen maar Honda maakte er goede sier mee met de CX en de Pan.
Ten tijde van Aprillia was er weer een nieuw blok met 140pk.
Nooit in productie gekomen.

Moet Guzzi ook doen. De aanhangers van het oorspronkelijke hebben geen invloed, geen een van de 5.  :tong :tong :tong

Forget it.
Pierre Terblanche, de ontwerper van de kleimodellen, was snel weg bij die bureaucratische troep van Piaggio.
En voorlopig moet ik nog maar eens zien of en wat er komt.
MV timmert samen met Ducati goed aan de weg en de Triumph´s doen het prima.

Je kunt je wel in slaap sussen met de V7´s, maar die tijd is nu voorbij.




Offline Jan

Re: De enige echte echte motorfiets: de TRIUMPH.
« Reactie #9 Gepost op: september, 27,2012, 23:29:58 »
Doet pijn aan de ogen zo mooi.  :beer :beer :beer
Banjert op klompen naar binnen

Drs Zorro Davidson Le Mans

  • Gast
Re: De enige echte echte motorfiets: de TRIUMPH.
« Reactie #10 Gepost op: september, 29,2012, 12:59:51 »
Die MV's zijn gewoonweg geweldig mooi om te zien. Voor jonge talentvolle mensen zoals het bestuur van de MGCN is dit echt een aanrader.
Trouwens een marketing tip: Guzzi dealers moeten snel overschakelen op MV, Ducati en Triumph.
Dit advies is gratis.

Offline Jan

Re: De enige echte echte motorfiets: de TRIUMPH.
« Reactie #11 Gepost op: oktober, 10,2012, 12:47:48 »
Gaan we nu allemaal topics openen om mijn prachtig mooie Triumph topic weg te krijgen.  :nanana :nanana
Stelletje ellendelingen. :stupid :stupid :stupid :stupid
Banjert op klompen naar binnen

Drs Zorro Davidson Le Mans

  • Gast
Re: De enige echte echte motorfiets: de TRIUMPH.
« Reactie #12 Gepost op: oktober, 10,2012, 15:24:25 »
Zet er dan eens wat knappe foto's in verdomme.



Drs Zorro Davidson Le Mans

  • Gast
Re: De enige echte echte motorfiets: de TRIUMPH.
« Reactie #13 Gepost op: oktober, 10,2012, 15:54:52 »

Offline Jan

Re: De enige echte echte motorfiets: de TRIUMPH.
« Reactie #14 Gepost op: oktober, 10,2012, 16:09:50 »
Zet er dan eens wat knappe foto's in verdomme.


Het gaat bij Triumph niet om de foto's of de klei, maar om het rijden, betekent kilometers maken, toeren, tanken en weer rijden.
Klinkt misschien wel bekend maar het gaat om de ervaring: Op de motor zitten, starten en RIJDEN. Ja echt.  :voila :voila
Banjert op klompen naar binnen