Auteur Topic: Ducati 750 yellow sport  (gelezen 858 keer)

Online Aladin

• Lemans1000 UE; SP1000; Nato V50; V65 imola
  • Administrator
  • Total likes: 517
  • Geslacht: Man
    • www.guzzioot.nl
Re: Ducati 750 yellow sport
« Reactie #15 Gepost op: september, 21,2012, 23:46:04 »
Ik heb je een PM gestuurd maar is niet aangekomen denk ik?
Kijk een naar je instelling svp.

je hebt de email met kennisgeving van de pm beantwoord. Om een pm te sturen moet je op de link in de email klikken.

Guzzi bonker

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: september, 22,2012, 09:33:33 »

met dank voor je bijdrage hoor maar die zilveren/grijze desmo is geen yellow sport , de yellows waren er eerder als de sports en de echte zeldzame machines zijn de ducati 1 cilinders op dit moment, daar is zo goed als niet meer aan te komen, ook niet aan onderdelen

Deze is een echt yellow sport hoor. Frame en motornummer gechecked. De vorige eigenaar wilde er een 750SS van maken en heeft 'm overgespoten. De originele yellow lak zijn op enkele randjes te zien.

Voor de sport was er de 750GT. De 750s(port) is naar ik meen van 1972 - 1974 gemaakt.

gr
Mark

was niet aan jouw adres mark, was even aan jasper gericht omdat de zilvergrijze inderdaad een SUPERsport is en de yellow een gewone sport of yellow sport en dus het gros van zijn geplaatste foto,s niet klopt.

maar ja, de goede man rijdt harley, die heeft geen verstand van echte motoren  :evil:  :evil:  :evil:

Drs Zorro Davidson Le Mans

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: september, 22,2012, 13:22:54 »
Man hou op met je gezeik. Ik heb die foto´s er op gezet als voorbeeld. En dat het een supersport is dat weet mijn neus ook wel. Dat staat zelfs op die roestbakken.
En je wil praten over echte motoren? Ga een demorit maken, anders mis je wat in je leven!

Offline Jan

« Reactie #18 Gepost op: september, 22,2012, 19:44:50 »

maar ja, de goede man rijdt harley, die heeft geen verstand van echte motoren  :evil:  :evil:  :evil:

Door het rillen , klutsen de hersens en gaat alles door elkaar.  :pret :pret :pret :pret :pret Sorry.
Banjert op klompen naar binnen

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: september, 22,2012, 21:18:48 »
Hij rijdt godverdomme geen meter op die Italiaanse kutbakken. Rondje om het meer. Ik heb in een maand tijd 2700km gereden. Wat denk je dat er aan de hand is? Ik moet bij alle kerken in dit land een rondje doen. Morgen ben ik in Haren en niet om op te ruimen!

Offline Jan

« Reactie #20 Gepost op: september, 22,2012, 21:28:35 »
Feestje is al over, of begin je een nieuw feestje. Nu exclusief voor alle niet genodigden. :pret :pret :pret :pret
Banjert op klompen naar binnen

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: september, 22,2012, 21:32:16 »
Ik ga winkels beroven. Ze denken toch dat niemand dat op zondag "the day after the day after"  :grin: :grin: gaat doen.

Offline Veloce

• K'heb een broertje dood...............................aan die kou
  • Guzzista
  • Total likes: 174
  • MG
« Reactie #22 Gepost op: december, 21,2017, 05:55:38 »
n'Maat van mij had zijn Ducati 900SS van 1981 te koop gezet op een duitse site voor slechts €25.000,- en eind van de dag had iemand al 10% voor de aanbetaling overgemaakt.
Verkocht dus, dezelfde dag nog en ook en ongezien! Aan iemand uit Noord Holland.
Achteraf bleek dat de koper hem wel eens in het eggie had gezien. Maar toch.
K'heb een broertje dood............................aan die kou

Online Aladin

• Lemans1000 UE; SP1000; Nato V50; V65 imola
  • Administrator
  • Total likes: 517
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #23 Gepost op: december, 21,2017, 10:08:50 »
Dat is nog eens snel afhandelen  :popcorn: