Auteur Topic: Te Koop MG 850 Le Mans  (gelezen 2851 keer)

Online Veloce

Te Koop MG 850 Le Mans
« Gepost op: november, 24,2011, 16:01:01 »

Guzzi bonker

• Gast
Re: Te Koop MG 850 Le Mans
« Reactie #1 Gepost op: november, 24,2011, 18:02:33 »
bijna $25.000 voor zo,n grafbak uit mandello?  :pret

Online pille

« Reactie #2 Gepost op: november, 24,2011, 18:20:28 »
hele mooie moto, maar mocht ik kunnen zoiets kopen dan ga ik naar TLM of BCI !!  het blijven maar foto's hé!  en dan heb je nog het transport daar kan ook trammelante mee zijn!

en is 25000 dollar meer dan 16000 euro?  ja toch?

Guzzi bonker

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: november, 24,2011, 18:22:48 »
18.544 euri pille

Turbo Guzzi Le Mans

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: november, 24,2011, 23:33:30 »
Zeldzame motor jongens en de mooiste van alle laatste echte goessies. T´is jammer maar waar................. als je er niet 1 hebt staan.
Elke dag een feest om naar die oude kabouterzooi te kijken.

Guzzi bonker

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: november, 25,2011, 06:02:59 »
Citaat
Zeldzame motor jongens

op de treffens breek je je nek over die dingen.......................
geloof dat er in achterveld alleen al 4 of 5 van die blauwen stonden zoals jij hebt en dan heb ik de rode maar geen eens geteld  :pret
voor zeldzaam moet je bij MAGNI zijn , in achterveld stonden er 2, de arturo van mijn persoontje en die classico van willem en op de italdag was er zelfs maar 1, die van geile gerrit
zuurstokken heb ik op beide dagen  niet gezien  :yeah:

Turbo Guzzi Le Mans

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: november, 25,2011, 16:12:03 »
Citaat
Zeldzame motor jongens

op de treffens breek je je nek over die dingen.......................
geloof dat er in achterveld alleen al 4 of 5 van die blauwen stonden zoals jij hebt en dan heb ik de rode maar geen eens geteld  :pret
voor zeldzaam moet je bij MAGNI zijn , in achterveld stonden er 2, de arturo van mijn persoontje en die classico van willem en op de italdag was er zelfs maar 1, die van geile gerrit
zuurstokken heb ik op beide dagen  niet gezien  :yeah:

Ja dat zijn allemaal dezelfde personen die je overal tegenkomt. En jij kent ze.
Magni's zijn eigenlijk geen Guzzi's he? Nee. En dat er drie zijn, dat is toch meer dan genoeg? Zo mooi zijn ze niet, want jij wil alles verkopen en inruilen op die Engelse grafbakken.  :evil: :evil: :evil:

Guzzi bonker

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: november, 25,2011, 18:47:09 »
dus moeten we nu middels een stukje marketing de prijzen een beetje opdrijven

Turbo Guzzi Le Mans

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: november, 25,2011, 20:16:38 »
Dat is altijd goed natuurlijk, alleen ik verkoop die Italiaanse macaroni en pizza bakken niet.

Guzzi bonker

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: november, 26,2011, 07:19:42 »
helaas..........ik moet wel, kan het me niet permiteren dat er volgend jaar zelfs ook maar iemand denkt dat ik bij die MGCN zou kunnen horen, moet om mijn imago denken he
ben pas 43, iets te jong nog voor een merk wat gepromoot wordt door bejaarden
overigens over marketing gesproken, wel leuk om te zien hoe ,een, merkenclub het voor elkaar krijgt om mensen die helemaal gek zijn van het merk zover te krijgen dat ze zelfs niet meer op het merk gezien willen worden

dit vinden jullie zeker ook een ,ordi, typje he?
mwoah...............vind haar wel lekker..............stelletje bejaardennnnnnnnnn  :yeah: en die motor  :klap  :klap  :klap

Guzzi bonker

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: november, 26,2011, 07:45:28 »
tsja, en wat de MAGNI betreft, die is mischien al weg, die mijnheer die die norton commando caferacer op marktplaats te koop had wilde hem eventueel ruilen voor een laverda, heb hem gemaild of hij evt ook geintereseerd was in een MAGNI en hij heeft me gevraagd het taxatierapport op te sturen wat ik gedaan heb.
inmiddels contact gehad en we zijn on ,speaking terms, hij heeft hem al van marktplaats gehaald

Turbo Guzzi Le Mans

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: november, 26,2011, 08:37:16 »
Nou, nou het gaat snel allemaal met het Magni gebeuren. Ik zou die Coppa maar niet weg doen als ik jou was. Die zuurstok is een van de laatste echte zeldzame zuurstok guzzi's. Op deze na dan he:

Nooit een goed rijdende motor verkopen, daar krijg je spijt van jongen.
En die club? Lekker laten gaan. Ik rijd Guzzi, niet omdat ik van de afdeling kut kabouters ben hoor. Het is een wereldmerk met vele beroemde motoren.
Ik wacht alleen nog op de meest beroemde Piaggio uitvoering. Maar ja, die Italianen weten gewoon absoluut niet wat werken is. Als die ontwerp en sleutelknulletjes eens wat minder lullen en even wat harder werken, dan komt er weer eens wat "knaps" van de band lopen.
Als je de focus blijft houden op de versleten T-shirt kabouter club, dan kan je maar beter direct euthanasie plegen.
En om eerlijk te zijn Rini: ik vind Italiaanse motoren vele malen mooier dan die Engelse stotter bakken.

Ik ga ook eens een proefritje maken op een MV F4, gewoon eens kijken of je met zere armen terugkomt of niet.
Maar de Guzzi's verkopen? Ik denk er zelfs niet aan. Vanmiddag ga ik nog even lekker gassen met de Grizzly  :grin: :grin: :grin: :grin:

Guzzi bonker

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: november, 26,2011, 08:39:35 »
de coppa gaat ingeruild worden op de 961 bij blom, heb geen geldboom in de tuin staan he
en dan moeten de nevada en de V65 ook nog eens ingeruild gaan worden op een triumph thruxton voor mijn lief en ook daar moet weer geld bij, hoop dat die tegen die tijd een gebruikte thruxton heeft staan.
nog even overwogen in ieder geval die nevada en de V65 op marktplaats te zetten maar verkoop niks meer aan een kabouter, moet er niet aan denken dat ik nog eens een paar van die psychopaatjes over de vloer krijg, 1 keer was wel genoeg he jan uit rotterdam

Turbo Guzzi Le Mans

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: november, 26,2011, 09:19:20 »
En als PAM belt?

Guzzi bonker

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: november, 26,2011, 09:36:42 »
pam kan altijd langs komen voor wat professionele vibratie  :yeah: