de hier alom beroemde V75 was ook een 4 klepper, vreemd genoeg heb ik daar nooit berichten over gehoord dat de klepstelen zouden breken=
zijn er natuurlijk ook maar erg weinig van verkocht, en ook weer dat kloterige 16 inch voorwieltje.
Van de V75 waren de 4 kleppers wel goed. Heb je overigens ook 2 kleppers van, ik heb er zelf 1.
Blok zit in m'n NTX en het frame, tank etc in de ijzerbak op de stort gemikt. (tank nog een keer op marktplaats gezet maar zit niemand op te wachten)
Het 650 blok van de NTX ging naar Robin, die van de reisverhalen in de koekebier

Ik wist niet eens dat er ook 4 kleppers van die 350 waren, ook nooit in verdiept.
Die 350's zijn ook voornamelijk import. Waren wat handelaren die er brood inzagen toen het kleine rijbewijs in aantocht kwam.
Alleen dat ging toen niet door, duurde nog een 10 jaar achteraf gezien, maar de schuren stonden wel vol en tspul ging voor weinig weg.
Nu zit ik nog te dubben om dat 750 blok in m'n Nato te zetten maar dat ding loopt zo lekker eigenlijk dak het zonde vind.
Een V35 met een problematisch blok aanschaffen is nog een optie voor het donorhart.
Of een Nato, vind de zithouding en handelbaarheid fijner van dat model.
Maar ja vragen ze de hoofdprijs voor momenteel.
Niks meer op bieden die zooi.