Auteur Topic: Lachen op marktplaats  (gelezen 45119 keer)

Online brevadaytona

Re: Lachen op marktplaats
« Reactie #3165 Gepost op: oktober, 03,2021, 11:51:09 »
Jta, dat soort mensen zijn te triest voor woorden,

Online pille

« Reactie #3166 Gepost op: oktober, 03,2021, 13:26:59 »
Als de prijs er naartoe is moet je niet zagen!  Ik kocht een cali3 voor 2000 euro.  Dan weet je dat je ALLES moet checken wat er aan hangt.
De mijne is nu klaar, behalve de benzinemeter.  En nu kan ik ..... 2250€ vragen😁

Offline breva

• Guzzista , Fiatist en Italofiel
  • Guzzista
  • Total likes: 1970
  • Geslacht: Man
  • wat ruist daar in het struikgewas ................
« Reactie #3167 Gepost op: oktober, 04,2021, 07:51:43 »
ik vroeg destijds 1500 euri voor die Targa , die vent was er helemaal gek van maar kon niet meer betalen als 1250 dus omdat hij er zo gek mee was heb ik heb dat ding verkocht met de mededeling dat het een oude motor was en een Guzzi dus dat die stuk kan en zal gaan , ja dat begreep hij

nog geen 2 maanden later begon het gezeik , hij had al flink en probleemloos gereden met de Targa maar was toen s avonds naar Leiden geweest ofzo en wilde starten en toen deed de Targa het dus niet meer

meteen een topic gestart op het kabouterforum en je weet hoe het daar gaat he , die beginnen niet als een accu ineens dood is bij de accu , nee die starten meteen met laadstroom , gelijkrichters enz en ik was een oplichter en ik had misbruik gemaakt van zijn vertrouwen enz enz enz

toen kreeg die vent het advies om de laadstroom te meten maar hij had geen universeelmeter en wist ook niet hoe dat moest en is toen met allerlei geleende onderdelen van alles gaan proberen om te testen , dynamo , gelijkrichter , spanningsregelaar en weet ik veel , dat lukte allemaal niet en is een kabouter van het forum hem gaan helpen en toen bleek er dus inderdaad gewoon sluiting in de accu te zitten , nieuwe accu er in en klaar

in tegenstelling tot hoe anderen hier mee om gaan vond ik het toch wel lullig voor die man , hoe zo,n eikel het dus ook was , en heb nog 50 euro naar hem over gemaakt wat de helft was van de prijs van de accu en had met hem afgesproken dat hij dat op het kabouterforum zou zetten maar dat heeft die hufter dus nooit gedaan

kort daarna heeft hij de Targa verkocht naar Belgie naar ene Serge en blij toe want er zou wel weer wat anders stuk gegaan zijn waarna het geschreeuw weer zou beginnen

oh ja , hij beweerde zelfs dat hij bij TLM geweest zou zijn met zijn probleem en dat daar gezegd zou zijn dat hij was opgelicht , toen ik dat hoorde ik op hoge poten naar Nijmegen natuurlijk om verhaal te halen ( paul is niet de enige die verhaal haalt ) en niemand die daar ooit die kerel gezien of gesproken had

inmiddels is dit verhaal al weer een 15 jaar geleden denk ik en naderhand ook nog wel eens mee gemaakt dat het ook anders kan , ik had een V35 I opgeknapt maar ding was niet goed aan het lopen te krijgen , iedere keer als de motor warm werd begon die te hikken en over te slaan , zelfs Ted kwam er niet uit toen maar motor was verder helemaal in nieuwstaat en een plaatje om te zien maar was er wel klaar mee en besloot het ding op te ruimen ,

daar kwam een vader op samen met zijn zoon en vader was een enthiousiast liefhebber van oude motoren  en reed zelf een BMW R100RS ofzo die hij zelf had opgeknapt en de V35 zou voor zijn zoon zijn die nog met zijn rijbewijs bezig was en er mee naar de universiteit zou gaan rijden ,

jongen had niet meer als 1000 euro en heb hem daar voor mee gegeven onder de vermelding dat de motor dus als die warm wordt beroerd ging lopen , een poos later was ik s avonds in de garage bezig en hoorde een Guzzi aan komen en was de vader van die jongen op de V35 , hij had de Bosch blikkies en de hele ontstekingszooi er af laten gooien en er een powercommander op laten zetten en ding liep nu als een zonnetje  :klap hij was zo blij en trots met de V35 dat hij voor zijn zoon een andere motor had gekocht en hij er zelf mee ging rijden omdat hij het zonde vond om er mee naar de universiteit te gaan rijden

Offline Vitayalin

• Lemans1000 UE; SP1000; Nato V50; V65 imola
  • Administrator
  • Total likes: 737
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #3168 Gepost op: december, 21,2021, 18:26:01 »
https://www.marktplaats.nl/v/motoren/onderdelen-overige/m1787391589-moto-guzzi-lemans-4-caferacer

Beetje duur voor enkel een frame met blok  :zwijg
Probeer het voor een origineel net exemplaar maar te vangen.

Offline illustrator

• Guzzista
  • Total likes: 595
  • De beste weg in alles is de middenweg.
« Reactie #3169 Gepost op: december, 21,2021, 19:25:43 »
En uit 1985 is nog niet belastingvrij...
Wie hoopt, die gelooft.
Wie gelooft, die begrijpt het niet.
Wie het begrijpt, die gelooft niet...

Offline Vitayalin

• Administrator
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #3170 Gepost op: december, 22,2021, 13:55:41 »
Mijn SP van '81 komend jaar voor het eerst.
Wellicht bedoeld hij het kwarttarief.

Offline Vitayalin

• Administrator
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #3171 Gepost op: januari, 01,2022, 13:05:49 »
 :pret

Offline Vitayalin