Auteur Topic: DE NATTE KRANT  (gelezen 22173 keer)

Guzzi bonker

• Gast
Re: DE NATTE KRANT
« Reactie #30 Gepost op: oktober, 30,2011, 06:00:45 »
Citaat
Over mannen en alles wat je ermee kunt doen.
Over serieuze 'grote mensenzaken' en de grappige onbelangrijkheid daarvan.
Over liefde, lusten en lasten.
Ik sla je er wel doorheen! is een verzameling columns en korte verhalen, waarin Pam van Vliet met humor en bravoure over dagelijkse dingen schrijft.
Onderwerpen als: het kopen van een vibrator, de dood van poes, seks op de werkvloer, het eerste stickie, een lesbische massagebeurt, je eigen fiets terug stelen en duinplezier op Terschelling, worden op een verrassende en toch herkenbare manier beschreven. De lezer zal regelmatig moeten grinniken om de invallen en associaties van Pam.
Lichtvoetig, maar niet oppervlakkig. Soms ontroerend, steeds amusant.

kopen van een vibrator, sex op de werkvloer, lesbische massagebeurt?
ik begin de interesse van die kabouters te begrijpen, die willen volgend jaar van boxmeer een groot gang bang/orgie paradijs gaan maken, sex verkoopt en daar weet pam alles van
kan die vibrator, sex en lesbische verhalen alleen niet helemaal rijmen met haar ergernis over naakte meiden posters en kalenders in de nederlandse motorwerkplaatsen, de sexuele driften van pam benaderen waarschijnlijk die van een vrieskist maar er over schrijven brengt geld in de pocket dus zetten we onze frigide instelling voor de buitenwereld maar even overboord.
verklaart inderdaad ook haar korte verschijning op het kabouterforum, even gepolst of dat er daar nog wat te verdienen was als ,motorrijdend sexueel actief blondje, maar daar scoor je ,helaas voor pam, niet meer mee in het bejaardentehuis genaamd mgcn, daar raakt men erotisch opgewonden van verhalen over de treksterkte van een boutje in een 68er V7 blok of is dat al te hoog gegrepen voor het gemiddelde kabouterbrein, kunnen ze zich er daar alleen nog maar over opwinden dat dat boutje wel 5 cent kost?

Turbo Guzzi Le Mans

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: oktober, 30,2011, 10:31:26 »
Onzettend nat allemaal dat gepam.

Online akako

« Reactie #32 Gepost op: oktober, 30,2011, 10:33:28 »
Citaat
Over mannen en alles wat je ermee kunt doen.
Over serieuze 'grote mensenzaken' en de grappige onbelangrijkheid daarvan.
Over liefde, lusten en lasten.
Ik sla je er wel doorheen! is een verzameling columns en korte verhalen, waarin Pam van Vliet met humor en bravoure over dagelijkse dingen schrijft.
Onderwerpen als: het kopen van een vibrator, de dood van poes, seks op de werkvloer, het eerste stickie, een lesbische massagebeurt, je eigen fiets terug stelen en duinplezier op Terschelling, worden op een verrassende en toch herkenbare manier beschreven. De lezer zal regelmatig moeten grinniken om de invallen en associaties van Pam.
Lichtvoetig, maar niet oppervlakkig. Soms ontroerend, steeds amusant.

kopen van een vibrator, sex op de werkvloer, lesbische massagebeurt?
ik begin de interesse van die kabouters te begrijpen, die willen volgend jaar van boxmeer een groot gang bang/orgie paradijs gaan maken, sex verkoopt en daar weet pam alles van
kan die vibrator, sex en lesbische verhalen alleen niet helemaal rijmen met haar ergernis over naakte meiden posters en kalenders in de nederlandse motorwerkplaatsen, de sexuele driften van pam benaderen waarschijnlijk die van een vrieskist maar er over schrijven brengt geld in de pocket dus zetten we onze frigide instelling voor de buitenwereld maar even overboord.
verklaart inderdaad ook haar korte verschijning op het kabouterforum, even gepolst of dat er daar nog wat te verdienen was als ,motorrijdend sexueel actief blondje, maar daar scoor je ,helaas voor pam, niet meer mee in het bejaardentehuis genaamd mgcn, daar raakt men erotisch opgewonden van verhalen over de treksterkte van een boutje in een 68er V7 blok of is dat al te hoog gegrepen voor het gemiddelde kabouterbrein, kunnen ze zich er daar alleen nog maar over opwinden dat dat boutje wel 5 cent kost?

De kabouters zijn veel te oud voor dit soort dingen.

En ze hebben geen tijd. Ze hebben het te druk met huilie huilie topics op het andere forum
Un vento di passione

Turbo Guzzi Le Mans

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: oktober, 30,2011, 10:35:22 »
Ja hoe bral ik in mijn luchthoorn.

Turbo Guzzi Le Mans

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: oktober, 30,2011, 11:49:58 »

Koranverbrander wil nieuwe president van VS worden
ANP/ Redactie ? 28/10/11, 11:25

Terry Jones die met zijn koranverbranding vershillende doden op zijn geweten heeft, wil nu een gooi doen naar het presidentschap. © REUTERS
[ Dit is bedenkelijke journalistiek. Als iemand een Koran in de fik steekt en er breken aan de andere kant van de wereld onlusten uit waarbij doden vallen, dan heeft die man dat op zijn geweten. Dat is de slappe multi culti hap weer. Nee de Koran dictators maken mensen zelf helemaal gek. Als je goed nadenkt dan wil je jezelf niet onderwerpen aan een benepen ideologie] Voor de rest is deze man ook niet goed snik.

Een controversiële predikant uit Florida die in maart met een koranverbranding het internationale nieuws haalde, heeft aangekondigd zich kandidaat te stellen voor de Amerikaanse presidentsverkiezingen. Dat meldden Amerikaanse media vandaag.

Terry Jones (60) gaat als onafhankelijke kandidaat de strijd aan. Hij heeft wel gezegd de Republikeinse kandidaat Herman Cain te steunen als zijn eigen campagne niet succesvol blijkt.
De koranverbranding van de predikant leidde tot geweldsuitbarstingen in Afghanistan waarbij enkele tientallen mensen omkwamen.

Online Aladin

• Lemans1000 UE; SP1000; Nato V50; V65 imola
  • Administrator
  • Total likes: 654
  • Geslacht: Man
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #35 Gepost op: oktober, 30,2011, 17:54:10 »
11 november de Koran verbrandingsrit. Start en finish bij Tata  :evil:

Turbo Guzzi Le Mans

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: oktober, 30,2011, 18:14:20 »
Ik ben er niet  :grin: :grin: :grin: :grin:

Online Aladin

• Administrator
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #37 Gepost op: oktober, 30,2011, 18:57:12 »
Hee je bent organisator dus niet terug krabbelen omdat het geen 20 graden meer is he  :pret

Turbo Guzzi Le Mans

• Gast
« Reactie #38 Gepost op: oktober, 30,2011, 19:25:45 »
jaha, maar ik ben er niet  :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
11 november is de dag dat mijn kaarsje, dat mijn kaarsje branden mag.................Of: hier woont juffrouw kikkerbil die niets geven wil. Of: hier woont juffrouw paardenkop die vreet alles zelf op etc.
Ik sta aan de deur he?

Online Aladin

• Administrator
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #39 Gepost op: oktober, 30,2011, 19:43:49 »
Ja is ook goed. Als de mensen maar ergens in kunnen schrijven en een enkeltje Tata krijgen via een groene route  :crossy

Turbo Guzzi Le Mans

• Gast
« Reactie #40 Gepost op: oktober, 30,2011, 21:11:14 »

Online akako

« Reactie #41 Gepost op: oktober, 30,2011, 21:12:24 »
leuke helm
Un vento di passione

Turbo Guzzi Le Mans

• Gast
« Reactie #42 Gepost op: oktober, 30,2011, 21:24:30 »
Ik vind haar nagellak zo pittig.

Online akako

« Reactie #43 Gepost op: oktober, 30,2011, 21:26:16 »
Zouden haar teennagels ook gelakt zijn? Dat vind ik zo opwindend
Un vento di passione

Turbo Guzzi Le Mans

• Gast
« Reactie #44 Gepost op: oktober, 30,2011, 21:30:46 »
Ik denk het wel, zo'n type is het beslist. Haar tepels zijn mooi licht bruin. Schat ik in.