Auteur Topic: DE NATTE KRANT  (gelezen 22175 keer)

Guzzi bonker

• Gast
Re: DE NATTE KRANT
« Reactie #15 Gepost op: oktober, 29,2011, 06:09:27 »
Ik zit er toch sterk aan te denken om lid van de MGCN te worden hoor, het lijkt me een warme club en kan wel best wel wat nwe vrienden gebruiken. :funny

was je dat nog niet dan?
kan het je alleen maar afraden, zou het geen weggegooid geld willen noemen want dat verdwijnt wel weer richting niet leden en hun jaarlijkse feestje in boxmeer en in de zakken van declarerende ,die hards, maar het heeft bijzonder weinig meerwaarde.
maar goed, als jij financieel wilt bijdragen aan het belachelijk maken van het merk motor waar je op rijdt heb je mijn zegen

ps

het bezitten van een rijdende berg schroot waar  :guzzi_emo: op staat is wel een voorwaarde van het lidmaatschap en het dragen van verwassen en versleten kleding heeft de voorkeur, ook een niet verzorgd uiterlijk is erg belangrijk

Turbo Guzzi Le Mans

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: oktober, 29,2011, 11:00:47 »
Ik zit er toch sterk aan te denken om lid van de MGCN te worden hoor, het lijkt me een warme club en kan wel best wel wat nwe vrienden gebruiken. :funny

was je dat nog niet dan?
kan het je alleen maar afraden, zou het geen weggegooid geld willen noemen want dat verdwijnt wel weer richting niet leden en hun jaarlijkse feestje in boxmeer en in de zakken van declarerende ,die hards, maar het heeft bijzonder weinig meerwaarde.
maar goed, als jij financieel wilt bijdragen aan het belachelijk maken van het merk motor waar je op rijdt heb je mijn zegen

ps

het bezitten van een rijdende berg schroot waar  :guzzi_emo: op staat is wel een voorwaarde van het lidmaatschap en het dragen van verwassen en versleten kleding heeft de voorkeur, ook een niet verzorgd uiterlijk is erg belangrijk
[/b]

Was me nog niet opgevallen.

Offline kris

« Reactie #17 Gepost op: oktober, 29,2011, 12:23:50 »
Ja, als iedereen gaat pitten zijn er nog twee aan het werk en aan het nadenken. Veloce en Turbo.

ho ho denk je dat ik niet denk .......?  . ik bedenk zelfs  :bonk

Turbo Guzzi Le Mans

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: oktober, 29,2011, 16:53:05 »
Dus cogito ergo sum?

Online akako

« Reactie #19 Gepost op: oktober, 29,2011, 17:31:20 »
Misschien andersom

ik ben dus ik denk, kan ik onze politici ook aanbevelen
Un vento di passione

Turbo Guzzi Le Mans

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: oktober, 29,2011, 17:46:07 »
Misschien andersom

ik ben dus ik denk, kan ik onze politici ook aanbevelen

Cogito ergo sum: Ik denk dus ik besta. Als je bestaat, wil dat niet altijd zeggen dat je denkt Akako.
Want als alle mensen op deze wereld zouden denken (a.s. maandag 7 miljard) dan zouden de oplossingen voor grootschalige wereldproblemen snel voorhanden zijn. Maar voorlopig zit jij nog rond te tuffen op een cali.  :wink: :wink:

Online akako

« Reactie #21 Gepost op: oktober, 29,2011, 17:57:14 »
Cogito ergo sum: Ik denk dus ik besta. Als je bestaat, wil dat niet altijd zeggen dat je denkt Akako.
Want als alle mensen op deze wereld zouden denken (a.s. maandag 7 miljard) dan zouden de oplossingen voor grootschalige wereldproblemen snel voorhanden zijn. Maar voorlopig zit jij nog rond te tuffen op een cali.  :wink: :wink:

Ik weet wat het betekent Turbo

En niet alle mensen op de wereld hoeven te denken. Als 10% er eens mee zou beginnen, zouden we al een heel stuk verder zijn dan nu.
Un vento di passione

Turbo Guzzi Le Mans

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: oktober, 29,2011, 19:16:45 »

Ik weet wat het betekent Turbo

En niet alle mensen op de wereld hoeven te denken. Als 10% er eens mee zou beginnen, zouden we al een heel stuk verder zijn dan nu.

Ja, maar dan zijn er geen managers meer nodig  :evil: :evil: :evil: :evil:

Online akako

« Reactie #23 Gepost op: oktober, 29,2011, 19:25:21 »
Jawel, voor die andere 90%  :mellow:
Un vento di passione

Online brevadaytona

« Reactie #24 Gepost op: oktober, 29,2011, 20:16:23 »
lees jos verveen en bevestigt dat managers overbodig zijn . wel gezond verstand.

mensen die dat niet hebben of willen gebruiken moet je vastzetten in een cel of gesticht

Turbo Guzzi Le Mans

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: oktober, 29,2011, 20:23:41 »
SAMENVATTING

Rubriek:Algemeen management Trefwoorden:Leiderschap • Management • Organisatie
'Leiderschapstrainingen, strategische analyses, dikke beleidsnota's en eindeloze statistieken. Om nog maar te zwijgen over esoterische Tsjakka-trainingen, teambuildingsessies in een hutje op de hei en crossmediale imagocampagnes. Sinds de uitvinding van management, een eeuw geleden, halen managers en adviseurs alles uit de kast om de prestaties van organisaties te beïnvloeden. Maar wat zijn al die bedenksels nu werkelijk waard?

'Bullshit Management' rekent af met de wijdverspreide overtuiging dat investeren in management zin heeft. Het kraakt kritische noten, want voor succes blijkt geen enkele wetenschappelijke blauwdruk te bestaan. En sterker nog: door al die modellen, methoden en termen verliezen steeds meer organisaties hun essentie uit het oog. Dit boek is een oproep om te stoppen met management en het heft weer in eigen hand te nemen. Want zo uniek als organisaties met hun producten of diensten kunnen zijn, zo bijzonder kunnen zij zich ook organiseren. Daar heeft u volgens Jos Verveen dus eigenlijk helemaal geen managementboek voor nodig ...

:grin: :grin: :grin:

Online akako

« Reactie #26 Gepost op: oktober, 29,2011, 20:23:52 »
Jos Verveen moet ook eens beginnen met denken
Un vento di passione

Turbo Guzzi Le Mans

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: oktober, 29,2011, 20:25:34 »
Waarom? Hij loopt automatisch binnen. Al die gekken die dit boek weer gaan kopen.

Online akako

« Reactie #28 Gepost op: oktober, 29,2011, 20:35:21 »
 :pret :pret :pret :pret :pret :pret
Un vento di passione

Turbo Guzzi Le Mans

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: oktober, 29,2011, 21:07:32 »
Ik denk er hard over ook een boek te gaan schrijven: Met de vibrerende PAM meer Guzzi.