Auteur Topic: california3 1994 te koop  (gelezen 1575 keer)

Online pille

Re: california3 1994 te koop
« Reactie #15 Gepost op: oktober, 16,2011, 14:35:26 »
200 euro meer of min maakt de deal niet, denk ik!!  als je een moto wilt dan kan daar een verkoop niet op afspringen!!  ik zou ook altijd proberen af te dingen, maar als ik die moto echt wil ga ik toch overstag!  je weet immers wat ie moet kosten en als je daar geen geld voor hebt, dan moet je een goedkopere kopen!

geluk

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: juni, 21,2012, 21:01:20 »
En....... is-ie nog te koop?

Online brevadaytona

« Reactie #17 Gepost op: juni, 21,2012, 21:59:39 »
nou dat overstag gaan voor iets wat het waard is okee .
 maar had voor de restauratie van de gtv aantal jaren geleden een rechter achterscherm nodig ene aaldering in brummen
 ja van nico aaldering had dat nog nieuw liggen voor de kunstofbumper type ,prijs 1000e .

ga erheen om op te halen , en ja blijkt voor chromenbumper type te zijn, maar had via collega in duitsland wel iemand die hem kon
 leveren ,prijs werd dan 1450e ,nou heb ik niet gedaan, had hem anders wel hard nodig op dat moment maar wens niet te worden opgelicht

heeft 1/2 jaar geduurd voor ik er een vond ook nos bij tuynder  voor 700e ,dus ook al is de noodzaak er  laat je toch niet het vel over de neus halen, koop uit principe niks bij aaldering nu gallery en een alfa tent welke in de alfa bladen adv

en is denk ik niet meer te koop of het moet bij die motorzaak waar wim hem heeft ingeruild een magazijndochter  zijn

geluk

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: juni, 22,2012, 16:28:26 »
wat een verhaal

Maar... bij welke motorzaak zou Wim 'm dan ingeruild kunnen hebben?

Turbo Guzzi Le Mans

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: juni, 22,2012, 23:36:17 »
Bij Brammetje dump.

geluk

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: juni, 23,2012, 16:41:37 »
Mooie site van die Brammetje Dump, staat nu bij m'n bladwijzers.

Maar een Guzzi kon ik er niet vinden....

Wim Bon

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: juli, 15,2012, 19:42:25 »
hoi,

lees net de reacties....wel wat laat maar ach....

de motor is ingeruild bij jager motoren.....kreeg er een prima prijs voor...en was na 3 weken voor een stevige prijs weer verkocht!

Wim

Turbo Guzzi Le Mans

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: juli, 15,2012, 21:52:46 »
Daar heeft een kabouter op gewacht, let maar op.

geluk

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: juli, 16,2012, 22:08:10 »
Wim, bedankt voor je reactie.

Ik ben [nog] redelijk onbekend in Guzzi-land en kijk nu zo eens rond. Dit leek me nou net een hele goede fiets.
Maar helaas was ik 'n half jaartje of zo te laat.  :sad:

greetz,
Jan

Turbo Guzzi Le Mans

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: juli, 17,2012, 08:57:39 »
Wat zoek je precies? Een Cali? Wil je veel kofferruimte, scherm en treeplanken? Toermodelletje? Of wat sportiever een boulevard cruiser annex toermotor?
Wij kunnen je heel precies adviseren. En niet geheel onbelangrijk: in welke prijsklasse?

Offline kris

« Reactie #25 Gepost op: juli, 17,2012, 17:40:56 »
Helaas Geluk ,pech gehad.

Het is me onbekend wat voor werkzaamheden je verricht , maar als je voor een uitzendbureau werkt, dan adviseer ik je om een Call te kopen .
Ze zijn regenbestendig

Die zijn nl geen drol waard en sturen voor geen meter, na 100 km :houten kont , en dus betaalbaar :grin:

Offline Vitayalin

• Lemans1000 UE; SP1000; Nato V50; V65 imola
  • Administrator
  • Total likes: 737
  • Geslacht: Man
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #26 Gepost op: juli, 17,2012, 18:08:39 »
Nou dat is ook weer erg negatief hoor.
Dat het gros hier meer van de sportievere uitvoeringen is oke maar velen ervaren de Cali als een geweldige en relaxte reismotor.
Ken er zelfs die na overstap naar een Breva toch weer terug een Cali kochten omdat ze wat misten.
Waarom Wim er vanaf stapte blijft nog wat vaag, hij was er zo groots op.

Offline kris

« Reactie #27 Gepost op: juli, 17,2012, 18:25:17 »
Nou dat is ook weer erg negatief hoor.
Dat het gros hier meer van de sportievere uitvoeringen is oke maar velen ervaren de Cali als een geweldige en relaxte reismotor.
Ken er zelfs die na overstap naar een Breva toch weer terug een Cali kochten omdat ze wat misten.
Waarom Wim er vanaf stapte blijft nog wat vaag, hij was er zo groots op.

Wel een klein beetje ja , mischien ben ik zelf wel niet relaxed op het ogenblik.
Die houten kont is wel waar en ach dat sturen kan wel beter door er een ander stuur op te plaatsen .
Ja die Wim , ik denk dat het met zijn testosteron heeft te maken .
Hij is nog jong  :grin: en had ook meer jolijt met de Nato dan met de Call ,die was te relaxed .(denk ik)

geluk

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: juli, 17,2012, 20:14:28 »
Aan een California had ik wel gedacht ja. Maar heb er nog nooit op gezeten of mee gereden. Ben daar dus wel benieuwd naar. Hoe zwaar of dat voelt en in m'n 40-jarige (waarvan 20 met zijspan) motorcarrière nog nooit met treeplanken en dat aparte schakelsysteem kennis gemaakt.
Ik hou niet van poetsen. Technisch moet-ie in orde zijn en geen gesodemieter onderweg. Klein onderhoud zou thuis moeten lukken. Prijsklasse 'n slordige 4000 euri. En ik moet ook nog van m'n K75 (solo) uit '87 af. Ik heb geen haast, een Guzzi-wens heb ik al lang, daar kan nog best een half jaar bij.

Is er ergens een plek waar ik de California-uitvoeringen (modellen) van pakweg 1990 tot 2000 kan bewonderen?

Turbo Guzzi Le Mans

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: juli, 17,2012, 22:25:43 »
Aan een California had ik wel gedacht ja. Maar heb er nog nooit op gezeten of mee gereden. Ben daar dus wel benieuwd naar. Hoe zwaar of dat voelt en in m'n 40-jarige (waarvan 20 met zijspan) motorcarrière nog nooit met treeplanken en dat aparte schakelsysteem kennis gemaakt.
Ik hou niet van poetsen. Technisch moet-ie in orde zijn en geen gesodemieter onderweg. Klein onderhoud zou thuis moeten lukken. Prijsklasse 'n slordige 4000 euri. En ik moet ook nog van m'n K75 (solo) uit '87 af. Ik heb geen haast, een Guzzi-wens heb ik al lang, daar kan nog best een half jaar bij.

Is er ergens een plek waar ik de California-uitvoeringen (modellen) van pakweg 1990 tot 2000 kan bewonderen?

Ja, bij de sloop en op de parkeerplaats bij de Aldi.