breva 750, €3750, leuk prijsje maar is een belg dus voor nederland niet echt interesant voor die prijs, weet niet waar dat op komt met invoeren en bpm enzo maar staan bij TLM voor €5100 met 10.000 op de teller en met garantie.
TLM heeft er momenteel een stuk of 4 te koop [waarvan 2 alweer verkocht] maar toen ik 2 of 3 jaar geleden een breva 750 voor mijn echtgenote zocht was er in heel nederland geen 1 breva te koop.
waren net aan het overwegen er dan maar 1 in duitsland te gaan halen toen ik ,s ochtends voor we naar de sbk op de nurnbergring gingen, nog even op marktplaats keek en er net 1 te koop was gezet helemaal onderin limburg.
zaterdags onderweg naar de nurnbergring die man gebeld en alles besproken en zondags na de sbk op de nunrbergring meteen bij die man langs gereden en die breva gekocht, zijn we toen op een dinsdag of woensdagavond na het werk op wezen halen, even heen en weer naar bijna het zuidelijkste puntje limburg
de breva is inmiddels weg want mijn echtgenote rijd niet meer maar was echt een superfijn karretje, ging er zelf ook nog wel eens mee op pad, echt zo,n ,,geniet motortje,,