Auteur Topic: Griepprik  (gelezen 559 keer)

Online brevadaytona

Re: Griepprik
« Reactie #15 Gepost op: november, 03,2011, 10:33:32 »
Citaat
Aangezien al eerder is aangetoond dat Coutinho zich schuldig heeft gemaakt aan belangenverstengeling zal de uitspraak we duidelijk zijn, toch........

directeur Infectieziekten van het RIVM, Roul Couthino

ja een directeur en belangen verstrengeling maakt wel duidelijk hoe de uitspraak zal zijn .

Turbo Guzzi Le Mans

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: november, 03,2011, 18:48:06 »
Mag hij er ook wat bij snabbelen.

Online Vitayalin

• Lemans1000 UE; SP1000; Nato V50; V65 imola
  • Administrator
  • Total likes: 813
  • Geslacht: Man
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #17 Gepost op: november, 03,2011, 18:57:57 »
Nee die kuthogereambtenaren strijken al meer dan genoeg op

Turbo Guzzi Le Mans

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: november, 03,2011, 19:00:14 »
Hij is geen ambtenaar.

Online Vitayalin

• Lemans1000 UE; SP1000; Nato V50; V65 imola
  • Administrator
  • Total likes: 813
  • Geslacht: Man
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #19 Gepost op: november, 03,2011, 19:05:55 »
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu wordt gesubsidieerd door bedrijfsleven en reclame inkomsten?
geprivatiseerd of niet, tblijven ambtenaren.

Turbo Guzzi Le Mans

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: november, 03,2011, 20:20:20 »
Corrupte? Oh nee Nederland en Zwitser;and zijn de minst corrupte landen.......................... :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah:

Guzzi bonker

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: november, 04,2011, 06:01:18 »
zijn eikels daar bij het rivm, jaren geleden moest ik er voor mijn werk nogal eens zijn en om bepaalde ruimte,s daar te mogen betreden moet je een aantal vaccinaties hebben die je daar krijgt.
ik dus op een goede dag daarheen om die prikken te halen en ben me een partij ziek geweest een week lang, dagenlang hoge koorts, ben nog nooit zo ziek geweest.
weken later moet je terug om te laten testen of je antistoffen hebt opgebouwd en werd er gevraagd of ik nog last had gehad van de injecties dus ik vertel dat ik er doodziek van ben geweest komt er als reactie ,, nee hoor, dat kan niet van de injecties gekomen zijn,,
nee hoor, dat zal niet van die injecties gekomen zijn, nog geen week nadat ik ze gehad heb ben ik ziek geworden en echt doodziek, heb zelfs 2 dagen liggen ijlen van de koorts maar komt niet van die injecties.......................nee

Turbo Guzzi Le Mans

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: november, 04,2011, 08:47:02 »
Dat komt door de vaginale stimulatie door mechanische vibratie therapeut.  :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: