Auteur Topic: Brand motorzaak Heinkenszand  (gelezen 336 keer)

big twin

• Gast
Brand motorzaak Heinkenszand
« Gepost op: maart, 04,2009, 23:30:27 »
Brand heeft een motorzaak in Heinkenszand volledig in de as gelegd
Persoonlijk ken ik de zaak alleen van naam en het is geen guzzi-dealer maar toch het zal je gebeuren

http://www.hvzeeland.nl/Nieuws/Item?nid=9959

ziet er toch ongelooflijk triest uit

Offline GuzMo

Re:Brand motorzaak Heinkenszand
« Reactie #1 Gepost op: maart, 05,2009, 12:16:29 »
't Was MOTO2000 uit Heinkenszand.
o.a. Aprilia dealer. Ik ben daar ooit wel eens geweest voor een proefritje op een Aprilia Tuono.
Salutti a tutti i Guzzofili!!!

Online Vitayalin

• Lemans1000 UE; SP1000; Nato V50; V65 imola
  • Administrator
  • Total likes: 813
  • Geslacht: Man
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #2 Gepost op: maart, 05,2009, 16:53:52 »
Ha ja zo hebben we allemaal zo onze zwakke momenten.
Zo hadden we al eens een proefrit op een DucatiST2, de eerste Duc die ik echt mooi vond.
Die met die met/zonder koffers inderdaad.
Verder in Ducati land nogal verguisd dat model  :grin:
Maar het rijden en verbruik viel me nogal tegen in vergelijk met de LeMans.
Het korte werk zoals bochtjes en rotondes was wel ongelooflijk makkelijk op dat ding maar ja op snelheid was het dan weer minder.

En afgelopen zondag op een harley proef gezeten maar verder geen serieus gedacht hoor  :popcorn:

Offline GuzMo

« Reactie #3 Gepost op: maart, 06,2009, 00:05:26 »
Ach, 't was toen meer voor de fun. Aankoop heb ik eigenlijk nooit overwogen. Die Tuono kwam toen net uit en als promotie kon je je opgeven om er een vol uur mee te gaan stoeien.
Ik vond dat wel geinig, vandaar.
Maar eerlijk gezegd viel hij mij een beetje tegen en was ik blij dat ik weer op mijn Guzzi kon stappen. Eerlijk waar.
Salutti a tutti i Guzzofili!!!

frans

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: maart, 06,2009, 08:42:46 »
Ach, 't was toen meer voor de fun. Aankoop heb ik eigenlijk nooit overwogen. Die Tuono kwam toen net uit en als promotie kon je je opgeven om er een vol uur mee te gaan stoeien.
Ik vond dat wel geinig, vandaar.
Maar eerlijk gezegd viel hij mij een beetje tegen en was ik blij dat ik weer op mijn Guzzi kon stappen. Eerlijk waar.

Wat is dat toch met Guzzi(rijders)?  Overkomt ook mij telkens weer. Je rijdt proef met een andere moto, een heel goeie moto maar je vindt altijd wel een aantal dingetjes die je niet helemaal aanstaan (en die wellicht verwaarloosbaar zijn of makkelijk te veranderen).  Dingen die je overigens Guzzi ruimschoots zou vergeven  :evil: En uiteindelijk ben je blij om weer op je Guzzi te kunnen stappen.  Het heeft volgens mij niks met rede te maken.
Ik hoor het Inghelbrecht (dealer Guzzi en Bmw) Oostende nog zeggen.  Ik stond destijds namelijk zot van een beemer gs (had met een vorig model in de Dordogne gereden) en deed een proefrit. Inghelbrecht (met zwaar sarcasme in de stem):  "Wreed goeie moto maar gene Guzzi zeker?"  "Kweetet, die Guzzirijders zijn gvd rare koko's" 
Ik was inderdaad blij van terug op mijn Guzzi te zitten.  Enige tijd later reed ik proef met een Breva en was ik verkocht, het was als thuiskomen.  Niet te verklaren... :huh:

big twin

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: maart, 06,2009, 22:16:38 »
Tja Frans vandaar de uitdrukking hier:

'Over smaak valt niet te twisten'

En misschien hebben wij allemaal een  :bonk  gehad
Maar dat mag de pret niet drukken toch?

Offline GuzMo

« Reactie #6 Gepost op: maart, 07,2009, 01:42:21 »
Zou ik dan toch nen echten Guzzist zijn??  :rolleyes: