Auteur Topic: weer of geen weer  (gelezen 29442 keer)

Wim Bon

• Gast
Re: weer of geen weer
« Reactie #3090 Gepost op: mei, 29,2013, 18:47:44 »
al eens aan een vakantie naar de zon gedacht wim ?

uhhh,nee...dat kan nog als ik een ouwe lul ben.....dus komende jaren even niet.....

wist je trouwens dat ik(buiten t doen met de motor)nog noooit gevlogen heb....nee,dat is er nog nooit van gekomen,kan ook als ik oud ben....

Net als busreisjes(tenzij als bestuurder),ook zoiets.....niet aan mij besteedt......

T maximale wat ik tot nu toe deed was naar Italie,via Castellane,Frankrijk......
Heb toen een binnendoor tripje gemaakt naar Mandello......

Guzzi bonker

• Gast
« Reactie #3091 Gepost op: mei, 29,2013, 19:00:12 »
en je woont nog wel bovenop het vliegveld van lelystad wim

Citaat
uhhh,nee...dat kan nog als ik een ouwe lul ben.....dus komende jaren even niet.....

je weet niet wat je mist wim, de heerlijk warme siciliaanse of zuid italiaanse zon op je kouwe verkleumde botten, wat een heerlijkheid op zijn tijd  :mellow:

Wim Bon

• Gast
« Reactie #3092 Gepost op: mei, 29,2013, 19:32:31 »
dat realiseer ik me terdege hoor...maarrrrr

de reis is voor mij al n onderdeel van de vakantie......
dus als ik al zou gaan.....dan met t gezin,dus met de auto en caravan,anders met de motor....met Marlene(hoewel dat er voorlopig niet in zit ivm de leeftijd van de zonen)of anders alleen,maar eigenlijk vind ik dat een beetje teveel van t goede om alleen te doen....

Online akako

« Reactie #3093 Gepost op: mei, 30,2013, 19:33:07 »
Nog een paar nachtjes slapen dan voel ik de Italiaanse zon op mijn botten.

Heerlijk Ga niet vliegen maar rij er gewoon op de  :guzzi_emo: naartoe
Un vento di passione

Wim Bon

• Gast
« Reactie #3094 Gepost op: mei, 30,2013, 19:34:56 »
Nog een paar nachtjes slapen dan voel ik de Italiaanse zon op mijn botten.

Heerlijk Ga niet vliegen maar rij er gewoon op de  :guzzi_emo: naartoe

helemaal top Frank....dat is toch t leukste.....lekker op de Guzzi erheen rijden.....geweldig!!

Mag ik aannemen dat je lekker binnendoor gaat via meerdere alpenpassen????? :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah:

Guzzi bonker

• Gast
« Reactie #3095 Gepost op: mei, 30,2013, 20:53:14 »
is zo leuk dat als ik maanden en maanden geleden voorstel om via binnendoorwegen naar mandello te gaan, museo bezoeken en via binnendoorwegen weer terug in een weekie tijd er geen hond mee wil  :zwijg

Wim Bon

• Gast
« Reactie #3096 Gepost op: mei, 30,2013, 20:55:29 »
en dat ligt niet aan de weggetjes... :nanana :nanana

In ieder geval.......ik kon niet......hoewel t een hele mooie rit is!!
Jij had t er meen ik over om t in 2 dagen te doen....dat vind ik de kort......gewoon 3 dagen lekker rijden.....prima!!

Dus de ,ik meen,voorgestelde week(heen en weer)is mij te kort.....ga niet dagen achtereen jakkeren om binnen die week terug te zijn...

Guzzi bonker

• Gast
« Reactie #3097 Gepost op: mei, 30,2013, 21:03:18 »
een week = 7 dagen wim, plan was 3 dagen heen, 1 dag in mandello en 3 dagen terug  :popcorn:

Online akako

« Reactie #3098 Gepost op: mei, 30,2013, 21:05:03 »
Die voorgestelde week was dacht ik volgende week of de week erna. En dan ben ik dus op vakantie met mijn meisje. Op de  :guzzi_emo:

@ Wim:

We rijden één (de eerste) dag over de snelweg, daarna zoveel mogelijk binnendoor. En die Alpenpassen gaat hem niet worden vrees ik...

Un vento di passione

Wim Bon

• Gast
« Reactie #3099 Gepost op: mei, 30,2013, 21:57:34 »
Die voorgestelde week was dacht ik volgende week of de week erna. En dan ben ik dus op vakantie met mijn meisje. Op de  :guzzi_emo:

@ Wim:

We rijden één (de eerste) dag over de snelweg, daarna zoveel mogelijk binnendoor. En die Alpenpassen gaat hem niet worden vrees ik...

das mooi Frank....ik zou ook de eerste dag snelweg nemen.....alhoewel,Nederland uit is voor mij al genoeg...

dan heerlijk binnendoor,Luxemburg,Vogezen,....Zwitserland van de zijkant inrijden......ri Luzern......dan de pasjes!!!jahaaaaa.......

als ik t geld er voor heb,volgend jaar,misschien maar eens plannen........als Guzziootrit??

Online Veloce

« Reactie #3100 Gepost op: mei, 31,2013, 00:01:30 »
Ja zeker lekker, zaterdagmorgen naar Limoges (ja in 1 keer!) via de snelweg, en de tweede dag al in Spanje. Alwaar we 7 dagen gaan toeren, de plannen waren eerst om 4 dagen te gaan, maar we hebben zaterdag 8 juni de trein geboekt van Narbonne naar Dusseldorf zodat we langer in de Pyreneeen te kunnen rijden.

Guzzi bonker

• Gast
« Reactie #3101 Gepost op: mei, 31,2013, 07:40:56 »
Citaat
misschien maar eens plannen........als Guzziootrit??

weekie uit & thuis mandello VEEEEEEEEEL beter geschikt als guzzioot rit

maar ben ook van mening dat mischien wat meer 1 daagse guzzioot ritjes leuk zou zijn ?

Offline Vitayalin

• Lemans1000 UE; SP1000; Nato V50; V65 imola
  • Administrator
  • Total likes: 737
  • Geslacht: Man
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #3102 Gepost op: augustus, 06,2013, 13:36:08 »
gisteren rond 19.00 uur stonden we buiten te kletsen en begon te....... regenen jawel.
En na halve minuut flinke ijsknikkers dus snel stoeldekjes over de motoren gelegd en toen binnen gevlucht.
Met 5 minuten was het alweer geklaard en naar de kantine gewandeld voor wat frituur  :mellow: