Auteur Topic: Max Biaggi gaat racen bij Guzzi  (gelezen 3968 keer)

Online Aladin

• Lemans1000 UE; SP1000; Nato V50; V65 imola
  • Administrator
  • Total likes: 654
  • Geslacht: Man
    • www.guzzioot.nl
Re:Mijn held
« Reactie #15 Gepost op: juli, 31,2010, 20:28:59 »
Ja hallo maar ik heb er niet in het leger opgereden he.
Ben nooit verder geweest dan Hollandse Rading zelfs
Ga ook niet op het zadel staan of op de treeplanken slapen.
Owh wacht die zitten er niet eens op zelfs.

big twin

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: juli, 31,2010, 20:52:36 »
En in het leger reden ze ook al niet  :yeah: :yeah: :yeah: :yeah: :yeah

Die nato's stonden altijd in de werkplaats, waarom wist niemand.

staat er nu een op marktplaats met een berg km, wel 2217  :undecided:
had dat ook geboden maar was niet goed, bod verwijderd  :huh:

PaulthePig

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: augustus, 01,2010, 02:20:13 »
Maar IK daarentegen spreek uit ervaring!

targa 750

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: augustus, 01,2010, 08:59:19 »
oh jij wel paul?
stelletje bloedbakken daar, moest destijds gekeurd worden voor de militaire dienstplicht en dan werd je gevraagd wat je zou willen gaan doen tijdens je 14 maandjes soldaatje spelen, reed al guzzi dus antwoord was makkelijk ,, ik wil motor ordonans worden bij de landmacht of bij de marechaussee op de motor,, en wat denk je, luchtmachtbewaking en dienstplichtig patriot lanceerder, heel ver weg in duitsland ,wunstdorf, hoysinghausen en stolzenau.
fijn dat er in ieder geval met je voorkeur rekening werd gehouden  :stupid maar goed ,vooruit dan maar, kon mijn parachutespring brevet halen aangezien ik LB,er was [luchtmachtbewaking of lompe boer] maar wat denk je, MEER dan 14 maanden wachttijd voor die opleiding  :stupid  :stupid  :stupid dus ook dat is hem niet geworden.
ben wel blij dat ik in ieder geval opgeleid ben om met de browning,uzi,fal,falo en punt 50 te schieten en zelfs een diploma heb als zijnde patriot lanceerder, heb ik echt veel aan gehad en mijn latere burgerleven  :klap  :klap  :klap haal nog iedere dag mijn punt 50 uit de kast om hem even op te poetsen

sterker nog, heb ooit execief geweld toe moeten passen op een of andere gozer die mijn zus constant lastig viel en was aangehouden door de politie, bij de ondervraging op het politiebureau werd er gevraagd ,waarom, ik zoveel geweld had gebruikt waarop ik antwoorde ,,omdat me dat geleerd is,, fout antwoord dus blijbaar getuige de reactie van de agent in kwestie...............................

targa 750

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: augustus, 01,2010, 09:01:19 »
en ook deze heb ik iedere dag nodig tijdens mijn werk

Online pille

« Reactie #20 Gepost op: augustus, 01,2010, 09:11:56 »
soldaat milicien de brouwer stamnr 90/19840.
functie stormfuselier
wapen fnc
specialiteit slapen :grin:

12maanden dienst in leopoldsburg! 

targa 750

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: augustus, 01,2010, 09:37:45 »
stamnummer, je bedoelt registratienummer?, ja is er zo ingeramd, weet hem ook nog ,680909651, die wou je wel uit je hoofd leren.
in de gaskamer werd je gasmasker afgetrokken en moest je rang,naam en registratienummer noemen, die wou je graag onthouden  :rolleyes:
jezus wat een klerezooi was dat dat traangas, als je de gaskamer uit kwam tegen de wind in rennen om die rotzooi uit je pak te krijgen anders stikte je nog de brandmoord.....................
wat heeft die jeugd van tegenwoordig het eigenlijk makkelijk he'

regelmatig marsen ,s nachts van 40 km met volle bepakking en bewapening, 1 uur status waardoor je iedere keer ,s nachts je nest uit kon om dat er weer zo,n rottige russische straaljager over die muur heen kwam, oefeningen met de engelse infanterie als tegenstanders [en je waakte er wel voor om je te laten pakken want dan wachte de eikeltjesmars ,kilometers en kilometers lopen met eikeltjes in je kisten, heb ooit zo,n engelse klootzak met de kolf van m,n falo  :voila zo,n beuk verkocht daar heeft hij nu nog de blauwe plekken van denk ik  :tongue:]  protesterend links tuig aan de poort, schutzgebiet, soxmis mission, of de allereerste dag dat ik op kwam in nijmegen ,,we gaan onze nieuwe kisten rustig inlopen,, 10 km hardlopen op nieuwe kisten, sergeant zwolman en sergeant schippers, zal ze nooit vergeten 

PaulthePig

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: augustus, 01,2010, 09:54:44 »
ik neem aan dat je met volle teugen genten hebt............

Online pille

« Reactie #23 Gepost op: augustus, 01,2010, 20:38:30 »
toen ik binnen moest speelde er een serie "tour of duty"!  vond ik wel tof!  ik vertelde dat aan die kloot die me screende en zodus belandde ik in shitkreek :grin:.
elke maand een week in de bos!  dat vonden ze daar tof!  de eerste dag gaat wel, dag 2 ook maar dan heb je het wel gehad  en koud dat ik het had! KOUD!  dat vond ik het zwaarste van al!
natuurlijk bestonden er geen gsm's.  dus mocht er altijd een draagbare radio mee per sectie! ik denk een prc10!  dat ding weegde gelijk 15 kilo met een antenne 2 meter waar je overal mee haperde!  en natuurlijk moesten er reservebatterijen mee, wat had je gedacht!  dus heel den dag op draai met je rugzak, de radio op je buik en je wapen.  moet wel zeggen dat ik goed sliep toen :grin:

targa 750

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: augustus, 02,2010, 20:41:18 »
haha ja, in het bos spelen, moesten tijdens de opleiding in nijmegen allemaal schuttersputten graven langs de bosrand, gaandeweg de middag begon het giga te hozen en tegen de avond dacht de ,sergeant in opleiding aan de militaire academie, dat ik wel in die put naar de bosrand ging staan kijken maar die put stond dus tot de helft vol met water ,, dat doe ik dus niet,, zei ik ,,kan ook naast die put gaan liggen en dan zie ik het net zo goed,, nou daar was de sergeant het dus niet mee eens, ben die put niet in gegaan maar kon vervolgens wel de hele nacht wacht lopen in het kamp  :stupid

en de stupiditeit, hadden jullie die tenten ook, die aan elkaar knoop dingen waar je de helft van had, moest je aan de helft van een ander vastzetten met knopen en je had een tent, zo lek als een vergiet...................
en dan met kleren aan je slaapzak in want anders zou je het de volgende dag niet meer warm krijgen[?] en dan ook nog met je wapen er bij, wie bedenkt dat joh, had toch een goed bed op de kazerne............en trouwens een nog veel beter bed thuis  :tongue:

en de hele opleiding ten spijt, later toen ik eenmaal in duitsland geplaatst was, de grootste ondenkbare bende die je je maar voor kunt stellen.
ik was soldaat 1ste klas maar heb bijna een jaar lang met sergeants strepen op gelopen die ik van een sergeant 1ste klas had gekregen.
kon ik tenminste in de korporaals en sergeants mess komen, geen hond die er ooit naar gekraaidt heeft, liep altijd met een engelse commandomuts op m,n kop [had ik geruild tegen m,n cap of koeiekut met een engelse stoottroeper] amerikaanse leren springlaarzen [gekocht bij de navi shop in minden] en als je in de weekenden wacht had op de site groene gevechtsbroek, m,n amerikaanse springlaarzen en een wit t shirt met een browning pistool in de rand van m,n broek geschoven.

helemaal leipe bende daar, maar wel veel gelachen, gezopen , s,ochtends om 7 uur terug in stolzenau na de nachtdienst en om 8 uur al straal bezopen in het kmt zitten, of de hele nacht zwerven in hanover ,beetje hoeren en sloeren en knokken met engelse fanaten, en ,s ochtends bezopen slingerend op je poten bij de rand van het zwembad staan omdat iemand had bedacht dat we eerst een uur moesten gaan zwemmen.
of de dochter van de kapitein in de kelder van zijn eigen huis...............................................................terwijl hij daar boven lag te slapen  :pret  :pret  :pret

Online Aladin

• Administrator
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #25 Gepost op: augustus, 02,2010, 20:45:57 »
ik heb momenteel een loopgraaf van 40 meter door de tuin, helemaal voor mij alleen  :rolleyes:

Online pille

« Reactie #26 Gepost op: augustus, 03,2010, 19:52:50 »
nee targa, zo los was het niet in de ABL (armee belge- belgisch leger).  die tenten hadden we wel en waren idd niet veel soeps.
één keer hadden we oefeningen met de hollanders en we wisten niet wat we zagen!!!  lang haar, oorringen, kledij van jewelste!
neenee, hier was het toch heel strak!  eerste 3 maand heel strak, dan iets losser.
als ik dat nu hoor over den abl is er héél veel verandert!  wij lagen met 20 op een kamer, nu met 2!!  kuisen gebeurt met externe firma en compagniekuis is exemplarisch!
zo nog een voorval dat ik mij herinner.  we zaten terug in de bos en het was weeral koud!  ik, de aap had mijn botinnen buiten laten staan en wat dacht je de volgende morgen waren ze bevroren :bonk.  nu ik eraan terugdenk wat een melkmuil was ik toen :grin:

Online Aladin

• Administrator
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #27 Gepost op: augustus, 03,2010, 20:45:05 »
Loopt er al een gasvezelkabel en een riolering doorheen? Ja het is Zeeuws Vlaanderen.

glasvezel loopt langs aan de overkant maat inbreken kost minimaal 20.000 euro dus we houden het maar bij isdn en een schotel.

riolering is al jaren wettelijk verplicht maar gemeente Sluis heeft een nogal apart beleid. Meer pvda zeg maar.
Wordt vooral veel uitgegeven aan leukigheidjes voor ambtenaren en vrinden, reisjes ook natuurlijk.
Handig ook die bevriende gemeentes ergens héél ver weg.

Online Aladin

• Administrator
    • www.guzzioot.nl
« Reactie #28 Gepost op: augustus, 03,2010, 20:48:12 »
nee targa, zo los was het niet in de ABL (armee belge- belgisch leger).  die tenten hadden we wel en waren idd niet veel soeps.
één keer hadden we oefeningen met de hollanders en we wisten niet wat we zagen!!!  lang haar, oorringen, kledij van jewelste!
neenee, hier was het toch heel strak!  eerste 3 maand heel strak, dan iets losser.
als ik dat nu hoor over den abl is er héél veel verandert!  wij lagen met 20 op een kamer, nu met 2!!  kuisen gebeurt met externe firma en compagniekuis is exemplarisch!
zo nog een voorval dat ik mij herinner.  we zaten terug in de bos en het was weeral koud!  ik, de aap had mijn botinnen buiten laten staan en wat dacht je de volgende morgen waren ze bevroren :bonk.  nu ik eraan terugdenk wat een melkmuil was ik toen :grin:

Ik vind het al heel wat als de tent aan de buitenkant opgevroren is bij een treffen.
Dan zeg ik volgende keer maar niet in die periode  :rolleyes:

Online brevadaytona

« Reactie #29 Gepost op: januari, 17,2011, 21:11:39 »
Heb van hem nog een replica helm de leeuw